IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : het weer Vorige pagina | Volgende pagina
helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 27-10-2002 18:04 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Net even op het nieuws gezien. Een deel van het dak van het CS in Amsterdam is naar beneden gekomen. Pfoei...

En inderdaad, een huisgenoot van mij surft graag en wist te melden dat er golven van 9 meter gemeld zijn.

I'm not being rude. You're just insignificant.

Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 27-10-2002 18:12 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Was ook iemand de zee ingewaaid en waarschijnlijk verdronken

Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you

WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 27-10-2002 18:13 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2002 18:12 schreef Sjaan het volgende:
Was ook iemand de zee ingewaaid en waarschijnlijk verdronken

Als je nu de zee inwaait (wat inderdaad gebeurd is) kom je er zeker niet levend uit. I've seen the bastard... De reddingsdiensten stoppen ook met zoeken omdat het te gevaarlijk is.

I spy with my little and verrry evil eye.....

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 27-10-2002 18:30 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Storm heerscht.
Het is behoorlijk tekeer aan het gaan, hier in het diepe zuiden.

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 27-10-2002 18:48 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Idd! Net ff lekker uitgewaaid buiten.

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 27-10-2002 18:51 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Denk dat ik straks ook effe het bos inga. Heerlijk. Perfect voor mijn kater. Alleen een beetje uitkijken dat ik geen takken of complete bomen op mijn flikker krijg.

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 27-10-2002 18:53 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2002 14:00 schreef IronGlory het volgende:
500Kw

Mierenneukerij ja maar het is andersom, nl.: "kW"

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 27-10-2002 18:54 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2002 18:51 schreef Heiden het volgende:
Denk dat ik straks ook effe het bos inga. Heerlijk. Perfect voor mijn kater. Alleen een beetje uitkijken dat ik geen takken of complete bomen op mijn flikker krijg.

WO2 helm en walkman met Hate Forest meenemen toch?

[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 27-10-2002 18:56]

McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 27-10-2002 18:55 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Storm heerscht!

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 27-10-2002 19:01 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2002 18:54 schreef MBMarduk het volgende:
WO2 helm en walkman met Hate Forest meenemen toch?

Jawohl!

madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 27-10-2002 19:21 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Hier in 't zuiden is 't ni veel beter...veel rondvliegende projectielen,stukvallende dakpannen,afgerukte dakgoten,ontwortelde bomen...het dak van het Antwerpse Sportpaleis is zelfs(gedeeltelijk)weg!!

Hello-hooray-let the show begin-I've been ready

gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 27-10-2002 19:22 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

Lekker surfweer

Alleen jammer dat ik dat niet meer doe

winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 27-10-2002 19:22 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

nou ik zal het leukste wel weer gemist hebben
aangezien ik van 11 tot 3 kwartier geleden op mn nest lag

My madness, my sadness

Lord Belial
this user is dead
Usericon van Lord Belial
Posted 27-10-2002 19:28 by Lord Belial Wijzig reactieProfiel van Lord BelialQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2002 19:22 schreef gummibeer het volgende:
Lekker surfweer

Alleen jammer dat ik dat niet meer doe
zijn al 2 surfers vermist

Kramy
Usericon van Kramy
Posted 27-10-2002 19:50 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 27 oktober 2002 19:28 schreef Lord Belial het volgende:

Risico van het vak

Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 27-10-2002 19:51 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Huh? waait het dan?

Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.

gummibeer
Usericon van gummibeer
Posted 27-10-2002 20:00 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2002 19:28 schreef Lord Belial het volgende:

Misschien zit mijn baas er wel bij

B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 27-10-2002 20:03 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Klotenweer

't regent, 't is nat
't sneijt, 't is glad
't is warm, ik plak
't dooit, ik zak
deur 't ies

't vros, 't is kaold
't is hiet, benauwd
veurspellingen, weer slecht
't stormt, 'k weij weg
in de sloot

't is klotenweer klotenweer
kloot kloot klotenweer
't is klotenweer klotenweer
kloot kloot klotenweer
't is klotenweer

't hagelt, dot zeer
't mist, alweer
'n dag naor 't strand
kompleet verbrand
3e graods

de diek!
'n gat!
de polder!
weer nat!

Skik.

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 27-10-2002 20:19 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

twee Belgische duikers dood in Nederland.
Één tiener dood op de dijk, was aan het skeeleren, je moet het maar doen met da weer .
The Night of the Promps misschien uitgesteld voor onbepaalde duur, stuk van het dak afgewaaid.
Dakpannen, daken, bomen,.. vlogen rond.

Amai, wat een weer dat het was vandaag

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

gummibeer
Usericon van gummibeer
Posted 27-10-2002 20:21 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

In holland staat de teller al op 4

Nemesis
Sy was oock Rhamnusia geheeten
Usericon van Nemesis
Posted 27-10-2002 20:26 by Nemesis Wijzig reactieProfiel van NemesisQuote dit bericht

Pff... de deur van de koeienstal ging er bijna vandoor! *floeps*

"True friendship , strong as iron, will never turn to rust. An everlasting curse rewards betrayel of this trust".

Eternal Darkness
Usericon van Eternal Darkness
Posted 27-10-2002 20:26 by Eternal Darkness Wijzig reactieProfiel van Eternal DarknessQuote dit berichthttp://-

Ja het is inderdaad flink raak.Gelukkig is onze eigen orkaan een beetje gaan liggen.Je hebt nu wel nieuwe extreme sporten zoals Je kleine keffer of poedel is nu vliegeren voor gevorderden geworden.Frisbeeen is nu ook een stuk spannender geworden alleen de vraag is of je dat ding ooit nog terugvind.

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 27-10-2002 20:28 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2002 20:21 schreef gummibeer het volgende:
In holland staat de teller al op 4

Ja.. maar helemaal representatief voor de stormkracht is dat niet.. 2 vd 4 waren Belgische duikers die te ver afgedwaald waren bij Oosterschelde... Kom op, hoe slim ben je dan om te gaan duiken tegen de adviezen in..

Overigens is het waarschijnlijk 5, er is ook nog zo'n idioot geweest die het leuk leek te gaan zwemmen, en nu vermist is.. (ongetwijfeld dus ook verdronken)

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 27-10-2002 20:30 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Je zag ook mensen die stonden te "balanceren" op de Zeelandbrug. Ja sorry hoor, maar als die het water in waaien dan kunnen ze me ook barsten ook!

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 27-10-2002 20:31 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Living on a razor's edge... balancing on a ledge...

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com