|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Was ook iemand de zee ingewaaid en waarschijnlijk verdronken Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Als je nu de zee inwaait (wat inderdaad gebeurd is) kom je er zeker niet levend uit. I've seen the bastard... De reddingsdiensten stoppen ook met zoeken omdat het te gevaarlijk is. I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Storm heerscht. Het is behoorlijk tekeer aan het gaan, hier in het diepe zuiden. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Idd! Net ff lekker uitgewaaid buiten. |
|
Denk dat ik straks ook effe het bos inga. Heerlijk. Perfect voor mijn kater. Alleen een beetje uitkijken dat ik geen takken of complete bomen op mijn flikker krijg. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Mierenneukerij ja maar het is andersom, nl.: "kW" |
|
quote: WO2 helm en walkman met Hate Forest meenemen toch? [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 27-10-2002 18:56] |
|
Storm heerscht! |
|
quote: Jawohl! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Hier in 't zuiden is 't ni veel beter...veel rondvliegende projectielen,stukvallende dakpannen,afgerukte dakgoten,ontwortelde bomen...het dak van het Antwerpse Sportpaleis is zelfs(gedeeltelijk)weg!! Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Lekker surfweer Alleen jammer dat ik dat niet meer doe |
|
nou ik zal het leukste wel weer gemist hebben aangezien ik van 11 tot 3 kwartier geleden op mn nest lag My madness, my sadness |
|
quote:zijn al 2 surfers vermist |
|
quote: Risico van het vak Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Huh? waait het dan? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Misschien zit mijn baas er wel bij |
|
Klotenweer 't regent, 't is nat 't sneijt, 't is glad 't is warm, ik plak 't dooit, ik zak deur 't ies 't vros, 't is kaold 't is hiet, benauwd veurspellingen, weer slecht 't stormt, 'k weij weg in de sloot 't is klotenweer klotenweer kloot kloot klotenweer 't is klotenweer klotenweer kloot kloot klotenweer 't is klotenweer 't hagelt, dot zeer 't mist, alweer 'n dag naor 't strand kompleet verbrand 3e graods de diek! 'n gat! de polder! weer nat! Skik. |
|
twee Belgische duikers dood in Nederland. Één tiener dood op de dijk, was aan het skeeleren, je moet het maar doen met da weer . The Night of the Promps misschien uitgesteld voor onbepaalde duur, stuk van het dak afgewaaid. Dakpannen, daken, bomen,.. vlogen rond. Amai, wat een weer dat het was vandaag Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
In holland staat de teller al op 4 |
|
Pff... de deur van de koeienstal ging er bijna vandoor! *floeps* "True friendship , strong as iron, will never turn to rust. An everlasting curse rewards betrayel of this trust". |
|
Ja het is inderdaad flink raak.Gelukkig is onze eigen orkaan een beetje gaan liggen.Je hebt nu wel nieuwe extreme sporten zoals Je kleine keffer of poedel is nu vliegeren voor gevorderden geworden.Frisbeeen is nu ook een stuk spannender geworden alleen de vraag is of je dat ding ooit nog terugvind. |
|
quote: Ja.. maar helemaal representatief voor de stormkracht is dat niet.. 2 vd 4 waren Belgische duikers die te ver afgedwaald waren bij Oosterschelde... Kom op, hoe slim ben je dan om te gaan duiken tegen de adviezen in.. Overigens is het waarschijnlijk 5, er is ook nog zo'n idioot geweest die het leuk leek te gaan zwemmen, en nu vermist is.. (ongetwijfeld dus ook verdronken) |
|
Je zag ook mensen die stonden te "balanceren" op de Zeelandbrug. Ja sorry hoor, maar als die het water in waaien dan kunnen ze me ook barsten ook! |
|
Living on a razor's edge... balancing on a ledge... |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |