IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : het weer Vorige pagina | Volgende pagina
PsYcHo
Cowboy From Glasgow
Usericon van PsYcHo
Posted 20-08-2002 18:14 by PsYcHo Wijzig reactieProfiel van PsYcHoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/foryoursins

yeah



Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 20-08-2002 18:14 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 20 augustus 2002 18:12 schreef Dwaallicht het volgende:
ZO, nu is het hier ECHT losgebarsten. Krijgen we nu het overblijfsel van het Europese noodweer over ons heen? Ik vind het heerlijk iig. Wat een zooi regen.
Cool, dan zal het zo ook wel deze kant opkomen!



Burzum
Usericon van Burzum
Posted 20-08-2002 18:19 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

In dit boerendorp regent het ook behoorlijk hard.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 20-08-2002 18:25 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Nu regent het hier ook. Maar nog niet hard genoeg.



TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 20-08-2002 20:30 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Van mij van gisteren, in het topic
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=4376&page=13

Net een onweersbui gehad, niet normaal! Ik heb flink zitten genieten (eerst onder de partytent, maar daar bleef je lang niet droog onder dus ik heb me terug moeten trekken tot onder de carport). 3x leek het bijna afgelopen te zijn en 3x werd de bui weer heviger!

De brandweer heeft hier en daar een auto dwars over de weg heen geparkeerd, simpelweg omdat bepaalde kruispunten/straatdelen compleet onder water staan...



Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 20-08-2002 21:17 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Het word hier nu noodweer. ik haat onweer


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-08-2002 12:48 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hahaha kostelijk, het heeft hier een uur loeihard geregend, en nu lopen de straten zo over dat auto's vastlopen


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 21-08-2002 12:58 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Het regent hier [weert] nu hard.
Klotig, want ik moet de deur uit.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-08-2002 12:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Brabant/limburg heeft het volgens mij zwaar te verduren met regen ...

Het is hier nu bijna weer droog , water loopt erg langzaam weg


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 21-08-2002 19:50 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2002 12:59 schreef Jenje het volgende:
Brabant/limburg heeft het volgens mij zwaar te verduren met regen ...



Het heeft de godganse verrekte dag geregend, aan een stuk door!

Stel dat ik lam binnen had kunnen zitten dan had me dat niet zo geboeid. Echter, ik moest buiten werken .


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-08-2002 19:52 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Kut voor je ...

Ach .. je woont tenminste niet in Rijssen


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 21-08-2002 20:23 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2002 19:52 schreef Jenje het volgende:
Kut voor je ...

Ach .. je woont tenminste niet in Rijssen


Daar is vast iets gebeurd wat ik nog niet meegekregen heb?

Crap, de vlekken die mijn sokken op mijn voeten hebben achtergelaten krijg ik er niet vanaf geschrobd . Ik heb nu dus tijdelijk echte truee zwarte voeten!


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 21-08-2002 20:28 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

ik woon in brabant en het heeft hier niet echt gek gedan eienlijk...verhalen van blank staan enzo kun je hier niet echt vertellen...



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-08-2002 20:34 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2002 20:28 schreef Kramy het volgende:
ik woon in brabant en het heeft hier niet echt gek gedan eienlijk...verhalen van blank staan enzo kun je hier niet echt vertellen...


Bij ons(Roosendaal) heeft het toch enkele malen flink staan regenen! gelukkig!!!


Darkzone
The Antidote
Usericon van Darkzone
Posted 21-08-2002 20:40 by Darkzone Wijzig reactieProfiel van DarkzoneQuote dit bericht

Gisterochtend net na 7:30 (was gelukkig net op mijn werk) is het bij mij (Spijkenisse) echt flink gaan noodweren!!! Het was weer pikkedonker buiten, wolkbreuk, keihard donderen en bliksemen vlak boven ons kantoor!!! Was echt heftig!!!!!
En op datzelfde moment zat mijn liefje op haar werk lekker buiten koffie te drinken met haar collega's!!! (Eindhoven)
Gelukkig was dat noodweer na een minuut of 45-60 voorbij!!

Ik ben postbode en moet dus ook naar buiten


Bring The People Together


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 21-08-2002 20:43 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2002 20:40 schreef Darkzone het volgende:
Ik ben postbode en moet dus ook naar buiten


Idem . Vandaag 3 1/2 uur met huis aan huis in de regen gelopen, ik heb zelden zo'n kutzin gehad tijdens mijn werk, haha .


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-08-2002 20:45 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2002 20:40 schreef Darkzone het volgende:
Ik ben postbode en moet dus ook naar buiten


ik ben weliswaar geen postbode maar moet welk vaak buiten werken. zo moest ik vandaag naar Wechelterzande(Belgie) en ben daar dus tot op het bot nat geregend. ach, hoort erbij.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 29-08-2002 13:37 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Het is nu acceptabel tot ideaal te noemen.
Geen regen, weinig wind en rondt de 22 graden.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 29-08-2002 13:57 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik zweet me hier weer de pleuris, maar da's niet erg, want vanavond maak ik heerlijke frisse gazpacho hmmmmmm .


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 29-08-2002 14:12 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Gister was het hier te warm, gelukkig nu niet meer.

[Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 29-08-2002 14:13]


joeri
Usericon van joeri
Posted 29-08-2002 14:25 by joeri Wijzig reactieProfiel van joeriQuote dit bericht

vandaag is het wel een relax weertje, vind ik


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 29-08-2002 14:48 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

gister was het ook wel lekker


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 29-08-2002 17:39 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2002 14:48 schreef wladimir het volgende:
gister was het ook wel lekker

Maar wel errug duur

TIP ga nooit zuipen in het archeon

Maar was wel lekkel

[Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 29-08-2002 17:39]


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 27-10-2002 17:56 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Pfffff... iemand vandaag nog buiten geweest?

Wij probeerden vandaag van Tilburg naar Naaldwijk te reizen (trein Tilburg -> Den Haag, bus Den Haag -> Naaldwijk) maar dat ging dus niet helemaal.

Allereerst werden we verzocht om via Utrecht te reizen omdat er rond Rotterdam geen treinverkeer mogelijk was. In Den Bosch aangekomen bleek dat er vanaf ongeveer dat moment geen treinverkeer mogelijk was tussen Den Bosch en Utrecht (en Den Bosch en Nijmegen). Er waren bussen opgeroepen, maar aangezien het overal chaos was zou dat wel even duren.

We zijn alvast maar op perron 1 gaan staan waar de bussen zouden arriveren als die er eindelijk waren. Na ongeveer een kwartier werden we 'vriendelijk doch dringend' verzocht het perron te verlaten vanwege instortingsgevaar en rondvliegend puin. Toen kwam het nieuws dat in het hele land (behalve een paar stukjes) het treinverkeer stilgelegd werd en de spanning van de bovenleiding af ging.

Snel besloten maar weer terug te gaan naar Tilburg. Maar via het spoor kon dus ondertussen niet meer. Snel naar de streekdienst geraced dus, daar kwam gelukkig net de bus naar Tilburg aan. Die heeft ongeveer vijftien keer omgereden en in de bus kwamen we er achter dat ook de BBA als enige in Nederland nog actief was, de rest ging ook de weg niet meer op.

En thuisgekomen blijkt ook nog dat er een grote boom achter met wortel en al omgevallen is (en gelukkig 'slechts' een doel op het speelveld achter heeft geplet) en boven een van de dakramen er afgewaaid is.

Lekker weertje dus.


I'm not being rude. You're just insignificant.


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 27-10-2002 18:00 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

Ik ben net terug van, jawel, het STRAND! Haha, we kwamen er nieteens op vanwege de enorme zandstorm die er aan de gang was. Je moest echt achteruit lopen om je ogen te beschermen tegen al dat zand en je hele gewicht er tegenin gooien. Wel heel even de zee gezien...in een woord: WOW! Daar wil ik niet in zwemmen nu .


I spy with my little and verrry evil eye.....


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen