IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : MotoGp (ook voor 125 & 250CC) Vorige pagina | Volgende pagina
Doomy
Usericon van Doomy
Posted 19-07-2009 15:25 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Mooie race was het ja!!! Wat een valpartijen ook in de 125cc zeg! Spektakel!


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 19-07-2009 16:12 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Dat was het zeker! Een aantal zeer heftige crashes, ook tijdens de trainingen.
Geweldige strijd tussen Lorenzo en Rossi die tot het einde door ging. Maar Lorenzo kon hem er nét niet (9000 ste van een seconden ofzo) ervoor prakken. Dus dat is de 101e zegen voor de Doctor.

Abrahamse (250cc) kon zich trouwens ook wel voor zijn kop slaan denk ik, nadat hij als enige voor regenbanden had gekozen en het toen toch droog bleef! Ik begreep alleen niet goed waarom die race zo erg ingekort werd. Iemand een idee?


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


bossi
Usericon van bossi
Posted 19-07-2009 17:31 by bossi Wijzig reactieProfiel van bossiQuote dit bericht

Wat een race!! Rossi hield die laatste ronde zo strak zijn lijn, dat Lorenzo onmogelijk kon inhalen.
Ook de 250 was super(sic) spannend. Ze reden minder ronden omdat de race eerst van start gegaan was, maar toen het ging regenen tijdens de eerste ronde, werd ie rood afgevlagd en moest iedereen naar binnen. Daarna werd de race veel later weer opnieuw gestart. Aangezien de motogp om 2 uur moet starten, worden er dan minder rondes gereden. Simoncelli zal eerst wel flink gebaald hebben, want in eerste instantie maakte hij een super start en was hij al een eind los van de rest. Bij de 2e start maakte hij een veel mindere start en vloog Debon er van door.
En de 125cc wat een super start voor Iwema zeg. Heel jammer dat hij meteen daarna onderuit ging! Met al die crashes was het wel spectaculair.

Vind die Stoner steeds onsportiever worden.. eerst hoopt hij dat Pedrosa wint, als hij zelf niet wint en vervolgens zegt hij dat hij met zijn ziekte toch nog voor podium kan gaan. Kortom de rest bakt er helemaal niks van.
Vandaag had hij geen last van vermoeidheid, maar waren het de banden..(die er stukken beter uitzagen dan die van Lorenzo).


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 19-07-2009 17:57 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Ah, dat dacht ik ook al, tijdgebrek. Maar nu weet ik het iig zeker. Vond het namelijk wel jammer aangezien het behoorlijk spannend was.

En ik denk dat Stoner niet zo goed tegen zijn verlies kan ofzo? Hij zei nou ineens dat het geen bloedarmoede was wat ie heeft. Geen idee wat daar van te denken.

Dikke pech voor Devon inderdaad na die vliegende start van hem, volgende keer misschien beter.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 26-07-2009 17:25 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Aparte race vandaag....


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 27-07-2009 19:25 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Moet hem nog zien, was te werk dus den oudersch hebben het voor me opgenomen. Ben benieuwd. Heb al wel gehoord dat Rossi, Lorenzo en Stoner onderuit waren gegaan.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 02-09-2009 11:25 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Zo, afgelopen zondag was weer een race vol verrassingen zeg.

Pedrosa die het hele weekend geweldig reed, startte op pole position en aan de leiding ging knalt in de 5e ronde de baan af doordat hij de motor te plat legde. Kon daarna nog wel verder rijden gelukkig.

Een paar laps later gebeurd hetzelfde bij Rossi die een leuke stuiter maakte over 1 van de vele hobbels in het asfalt van Indianapolis. Probeerde verder te rijden, maar moest toch de baan af.

Lorenzo had toen de overwinning in zijn zak gezien de enorme voorsprong op nr 2 en 3. Verrassend genoeg werden die plaatsen geclaimed door De Angelis en Hayden.
Pedrosa presteerde het nog om van de 16e plaats op te klimmen naar de 10e. Erg netjes.

Het leuke is dat Lorenzo nu niet zo ver meer achter ligt bij Rossi, dus er kan nog steeds van alles gebeuren!

Aankomende zondag de Misano baan in San Marino, ben benieuwd!


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 02-09-2009 11:43 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Ik snap niet dat men nu doet alsof Lorenzo weet ik wat hoeveel punten heeft ingelopen.

Vorige race pleurde hij op zijn muil waardoor Rossi de volle mep uitliep, nu was het omgedraait dus eindresultaat is nul.

En met 25 punten verschil in open ook wel een groot woord.


 


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 02-02-2010 23:08 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Zin in het nieuwe seizoen!

Dit jaar sowieso weer aanwezig in Assen en hoogstwaarschijnlijk ook in San Marino!

Over 2 dagen wordt de nieuwe Yamaha gepresenteerd. Ben benieuwd!


..."Hate can only create more hate"...


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 02-02-2010 23:38 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Ook aanwezig in Assen

Kom maar op met 11 april, ik heb er weer zin in.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 03-02-2010 2:32 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2010 23:38 schreef Mottighaerd het volgende:
Ook aanwezig in Assen

Kom maar op met 11 april, ik heb er weer zin in.
11 april? Je bedoelt vast de superbikes? Nou ik ben bij beiden ook wel weer aanwezig. Met de overuren die ik nu draai moet het wel te betalen zijn lol. Zou overigens ook wel eens een race in het buitenland willen meemaken. De TT van Man staat wat dat betreft nog steeds op de nummer 1 positie om te doen...


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 03-02-2010 2:43 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

11 april is de eerste race in Quatar toch?
Bedoelde iig niet Assen Staat waarschijnlijk wat krom in mn post dan.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 03-02-2010 2:51 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2010 2:43 schreef Mottighaerd het volgende:
11 april is de eerste race in Quatar toch?
Bedoelde iig niet Assen Staat waarschijnlijk wat krom in mn post dan.
Ow ok ligt ook deels aan mij, ben ook niet meer zo wakker... Best laat die eerste race dit jaar ook...


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Bijlie
Woods of Ypres
Usericon van Bijlie
Posted 08-02-2010 1:14 by Bijlie Wijzig reactieProfiel van BijlieQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Bijlie

Als ik mazzel kan ik de eerste race van het seizoen live kijken.

Ik ben trouwens wel erg benieuwd naar de nieuwe Moto2 klasse.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-04-2010 23:24 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

strax Qatar


signature


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 11-04-2010 23:25 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Is al geweest.

Wordt/werd helaas niet uitgezonden in Nederland.


 


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 12-04-2010 0:20 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

I know! Godverdetering!

Edit, kwam er net achter dat je het had kunnen zien op de site van de BBC als je een goede proixy server hebt. Alas, we have not. T kreng werkte dus vrijwel niet.

[Dit bericht is gewijzigd door Mottighaerd op 12-04-2010 0:22]


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 12-04-2010 7:15 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

Ik zie wel eens wat van die races, en het is best netjes dat je zo hard gaat dat gewoon op je bek kunt gaan, rustig op kunt staan en doorrijden,bizar. ik zou zelf zoiets hebben van fuck off, waar is het ziekenhuis?


Evil Dick


flepmelg
Usericon van flepmelg
Posted 30-04-2010 20:06 by flepmelg Wijzig reactieProfiel van flepmelgQuote dit bericht

Zojuist hebben Mottighaert en ik besloten dat we naar GMM gaan in plaats van de TT.

Alleen hebben we al 2 kaarten voor de winterdijk tribune, zijn er mensen geïnteresseerd in deze kaarten?


Bijlie
Woods of Ypres
Usericon van Bijlie
Posted 06-05-2010 7:52 by Bijlie Wijzig reactieProfiel van BijlieQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Bijlie

Eindelijk de eerste twee races gekeken van de MotoGP en de Moto2 (125 moet ik nog kijken) Heb ze binnen gehaald via torrent, werkte top!

De races waren gaf en ik ben erg onder de indruk van de Moto2, vette klasse met veel motoren op de baan!

[Dit bericht is gewijzigd door Bijlie op 06-05-2010 7:53]



bossi
Usericon van bossi
Posted 07-05-2010 23:44 by bossi Wijzig reactieProfiel van bossiQuote dit bericht

motogp is op de schotel te zien op o.a sport1/DSF en Italia1.
Op bbc2 is de motogprace via de kabel te zien.
je kan via internet ook livestreams zoeken, zoals bv justin.tv.
Nu op naar Le Mans. Hopelijk nu een keer met mooi weer!
Ik ben ook van de partij op de TT.
Barcelona, Misano en Valencia ga ik ook nog naar toe.
Vorig jaar was Barcelona ontzettend spannend en te gekke sfeer.
Ik vind alle 3 races spannend. De 125 met name omdat Jasper Iwema het zo goed doet. De moto2 is met zoveel man aan de start heel spectaculair. De race in Jerez was helemaal top met zoveel inhaalacties binnen 1 lap.
En de Motogp is al weer spannend tussen met name Rossi en Lorenzo. Jammer dat ze nu zo weinig motorblokken mogen gebruiken. Een extra ronde en burnouts is er niet meer bij..


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 05-06-2010 12:45 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Rossi breekt scheenbeen bij valpartij Mugello
05 juni 2010

De MotoGP-organisatie heeft bevestigd dat Valentino Rossi een gebroken scheenbeen heeft overgehouden aan zijn valpartij in de training op zaterdag in Mugello. De Italiaan zal de race van zondag sowieso moeten missen, en het lijkt niet uit te sluiten dat hij meerdere races niet kan deelnemen.

Rossi kent fysiek gezien een behoorlijk ongelukkig seizoen. Hij rijdt al enkele weken rond met een geblesseerde schouder, na een valpartij bijna twee maanden geleden. Inmiddels is de Italiaanse rijder naar het Careggi-ziekenhuis in Florence gevlogen. Daar zal hij worden onderzocht op verdere verwondingen.

Met zijn nieuwe blessure erbij lijken zijn kansen op een nieuwe wereldtitel verkeken.


Bye bye kampioenschap


 


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 03-10-2010 19:19 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Yamaha-teamgenoten strijden rondenlang om derde plek
3 oktober 2010

Casey Stoner behaalde in Japan een zege die veel voor hem betekende, maar de fans zullen vooral hebben genoten van de strijd tussen Valentino Rossi en Jorge Lorenzo. De twee Yamaha-teamgenoten waren de hele race met elkaar in gevecht, en zeker in de eindfase van de race waren er regelmatig positiewisselingen te zien, waarbij de twee elkaar ook op sommige momenten raakten.

“Wat een geweldige race! Ik had natuurlijk liever om de zege gestreden, maar dit was ook een geweldige show”, aldus Rossi. “Jorge was erg sterk en gaf niet op. Ik verloor helaas wat tijd bij de start, waardoor hij me wist te passeren, en Stoner en Dovizioso bij me weg wisten te rijden. Toen ik hem eenmaal voorbij was, waren zij al te ver weg.”

“Tegen het einde van de race was ik erg moe, en mijn band behoorlijk versleten. Ik wist dan ook dat het moeilijk zou zijn, maar ik wilde zo graag op het podium eindigen. Jorge en ik hadden een geweldig gevecht, zoals racen hoort te zijn. Ik denk dat iedereen ervan genoten heeft”, vervolgde Rossi. “Mijn schouder voelt goed aan, en laten we maar zien of we in Maleisië hetzelfde weten te presteren, of misschien wel meer.”

Volgens Lorenzo was Rossi niet altijd even eerlijk in de strijd. “Het was een mooi gevecht tussen twee echte strijders, maar volgens mij was Valentino niet altijd eerlijk. Sommige van zijn acties gingen net over de grens, en hij raakte me”, zei de Spanjaard. “We zijn teamgenoten en strijden dus ook om het teamkampioenschap. Dat moeten we niet vergeten.”

GP Update


Niet alleen in de F1 hebben ze dus een huilende Spanjaard.

Geef Lorenzo een lolly.


 


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 10-10-2010 10:57 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Start: Rossi 6
Eerste bocht: Rossi 11
Finish: Rossi 1


 


Gooretti
Usericon van Gooretti
Posted 10-10-2010 11:42 by Gooretti Wijzig reactieProfiel van GoorettiQuote dit bericht



in the name of the Rose


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen