|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Italianen vallen (tegen) signature |
|
Rossi veegde Stoner van de baan, letterlijk. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Heeft zich na de race ook meteen verontschuldigd bij Stoner. |
|
die was precies nog onder de indruk ook signature |
|
Nou ja, het was ook geen opzet van Rossi. En Rossi is ook niet zo'n kamikaze coureur als bijvoorbeeld een Simoncelli. |
|
http://www.sporza.be/cm/sporza/videozone/MG_sportnieuws/MG_automotor/1.1138825 dodelijk ongeval van Marco Simoncelli :s :s |
|
quote: ik heb het gezien vanmorgen vind het verschrikkelijk |
|
Trieste tijden voor de auto/motorsport. Eerst Dan Wheldon, nu dit... Faustian Spirit of the Earth |
|
Het lijkt op die beelden wel alsof ie al buiten westen is voordat Edwards en Rossi er bovenop vliegen. Hij hangt tenminste behoorlijk vreemd naast zijn motor in een evenzo vreemde rijrichting als je het mij vraagt. |
|
verschrikkelijk idd, en die helm gewoon in twee?! signature |
|
signature |
|
O ja, hulpverleners mogen natuurlijk niet vallen... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
best niet wanneer er iemand met een gebroken nek op je brancard ligt signature |
|
quote: Oei, wtf, dat is wel heeeel ongelukkig. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: Natuurlijk, neemt niet weg dat het ook maar mensen zijn. Zij hadden niet moeten struikelen, hij had niet moeten vallen.. blah blah.. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
laat ons maar hopen dat hij al dood was voor ze hem lieten vallen |
|
ik hoop ook wel dat hij op slag dood was natuurlijk ook niet de schuld van die hulpverleners, maar als je ziet hij er bij Formule 1 een half hospitaal ter plekke komt en hier 4 Maleisiërs en een paardekop... signature |
|
Wat een mongol die Bautista. |
|
Best een droevige bedoening eigenlijk dat Ducati. Ze kwamen de MotoGP binnenb en toen ging het best redelijk, haalden zelf nog wat titels met Stoner en sindsdien zijn ze duidelijk de weg kwijt. Rossi zal zich best nog eens achter de oren krabben denk ik. |
|
Ik denk dat hij weer genoeg te krabben heeft......... Doch ik hoop dat hij morgen kampioen wordt... |
|
benieuwd ja, tonen ze het op tv? signature |
|
Marcrash heeft toch een heel seizoen verpest, ongeacht wie er kampioen wordt. Voor mijn part rijden ze 'm nou echt van zijn fiets. En te zien op Eurosport. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 08-11-2015 12:53] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
gezien Spanje heeft gewonnen signature |
|
Was te verwachten. Spaanse rijders, Dorma is Spaans, Spaanse race... Vriendjespolitiek ten top. Echt een kampioenschap om trots op te zijn voor Lorenzo, with a little help from his friends. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |