|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Doet zelf geen move verkeerd natuurlijk, constante rijder, doch niet uitzonderlijk signature |
|
http://www.nu.nl/sport-overig/4160977/rossi-denkt-hij-slachtoffer-samenzwering-mislopen-titel-motogp.html En dat denkt Rossi niet alleen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
|
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
deze middag, schrikmomentje signature |
|
Rossi is in 1 bocht 20 jaar ouder geworden denk ik. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
nee die is er niet goed van echt ... [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 16-08-2020 19:26] signature |
|
En wat doe je als je remmen niet werken? Dan stap je bij 200km/h van je motor. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
https://www.gpupdate.net/nl/motogp-nieuws/380465/vinales-woedend-na-sprong-van-motor-met-227-km-u/ nee, blij is die niet. terecht ook zeg. signature |
|
Il Dottore aan de kant door covid-19. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
kut signature |
|
zou het, dat Mir kampioen wordt zonder 1 race gewonnen te hebben? signature |
|
Zou wel zeldzaam zijn. Ik ben al lang blij dat het die kutkneus Marquez niet gaat worden. Dat ie nog maar lang langs de kant mag zitten. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
+1 signature |
|
auwauw benieuwd wat MMarques er van bakt na al die maanden. bij winst heb ik het ook wel weer gezien. signature |
|
Sind de magie van Rossie een aantal jaren geleden al met pensioen is gegaan en ie met gods gratie een paar keer per jaar beter dan P10 scoort volg ik het al niet meer. En die Marquez is gewoon een galbak. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik kan die Mir wel hebben. Merguez is zeer geen, vooral door mensen die er af gevallen zijn. signature |
|
signature |
|
De hint dringt duidelijk nog steeds niet tot 'm door. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
https://www.nu.nl/sport-overig/6149915/motorsportlegende-rossi-42-beeindigt-na-dit-seizoen-imposante-carriere.html Was te verwachten. Hij deed zelf nog mee maar zijn 'magie' was al jaren met pensioen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Dat is nou met recht een levende legende. Volgens mij reed hij de laatste jaren gewoon nog mee omdat hij het leuk vindt. Márquez, je hoeft nog maar 15 jaar. |
|
quote: Brrrr Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
https://www.nu.nl/sport-overig/6167752/motogp-icoon-rossi-neemt-met-tiende-plaats-en-erehaag-afscheid-in-valencia.html De legende is officieel met pensioen. Al gaat ie nog wel lol hebben in andere racerij. Grazie Vale. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |