IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Stratovarius Vorige pagina | Volgende pagina
Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 29-08-2003 19:44 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

en ik lusiter nu de sample van de site. Klinkt iig niet zo slap als Eagleheart

favo album blijft Visions

[Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 29-08-2003 19:45]

Shadow_buildeR
Behind The Mask
Usericon van Shadow_buildeR
Posted 30-08-2003 12:50 by Shadow_buildeR Wijzig reactieProfiel van Shadow_buildeRQuote dit bericht

Eagleheart vond ik best wel een gezellige meezinger

Stratovarius vind ik live toch altijd beter te pruimen dan op cd. Ik heb dan ook alleen hun live album.

Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free

Tormented soul
Posted 27-10-2003 12:40 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik heb de nieuwe Stratovarius "Elements pt.2" gedownload en ik ben blij dat ik niet de luze boed editie heb gehaald. Hij valt namelijk behoorlijk tegen.

Oke slecht is anders, maar het is wel duidelijk dat ze over hun hoogtepunt heen zijn. "Episode"en "Visions" blijven voor mij hun beste 2 albums, en "Infinite" klonk ook zeker niet slecht."Ook hun voorgaande album "Elements pt.1" wist me zeker wle te bekoren, met name nummers zoals "Soul of a vagabond"en "Learning to fly" zijn goede aanraders. Helaas kan ik dat niet zeggen van pt.2. Middenmoot all the way.

Wat me als eerste opviel is dat er gen fatsoenlijke ballad op staat. Deze band heeft prachtige nummers zoals "Season of change", "Forever" en "Coming Home" op hun naam staan en dan verwacht je wel anders.
"Season of faiths perfection" en "Luminous" klinken wel aardig maar missen heel wat emotie.

Ook valt het op dat het aantal double-base drums drastisch verminderd is. Slechts "I'm Still Alive" kickt er flink in. dan is het ronduit irriterend dat er op de single vooraf gaant aan het album, "I walk to my own song", net 2 seconden voor het einde een DB drum ingezet wordt. GRWAAA!

Voor de rest is het een vrij monotoom album, met als enige uitschieter het goede Dreamweaver . Dat nummer is gewoon top. Maar dat kun je beter downloaden

CoenV
Usericon van CoenV
Posted 27-10-2003 14:23 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

Ik heb hem ook gedownload, en dat album is niet meer als 7 euro waard. Heel anders als part 1.

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 27-10-2003 17:21 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Ik vindt Stratovarius echt een enorm overgewaardeerde band met echt een ongelovelijk slecht zanger. Die kopstem van hem ligt er zo overduidelijk bovenop, zit ook totaal geen power in. Maar ja.... da's mijn mening dan ook

"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"

Tormented soul
Posted 29-10-2003 10:35 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik vind Timo wel wat hebben. Het is geen wereldzanger zoals Tony kakko maar hij staat zn mannetje en live klinkt het superstrak!

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 26-11-2003 15:17 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Er zijn problemen in het Stratovarius kamp. Bandleider Timo Tolkki schrijft op de website van de band dat hij met alle bandleden apart gaat praten over de toekomst van de band, en hij is er voor 95% zeker van dat drie bandleden de band moeten gaan verlaten. Hoe het afloopt lees je waarschijnlijk binnenkort...

(bron metalfan.nl + stratovarius site)

CoenV
Usericon van CoenV
Posted 26-11-2003 15:56 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

Nu ze over hun hoogtepunt heen zijn is het niet boeiend, jammer voor hun, mij boeit het niet, Part 2 vond ik al slappe hap, en beter zullen ze vast niet worden.

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 27-11-2003 18:24 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Héhé, de ergste "pit" op Wacken was wel bij Stratovarius ,... dacht ik ook eens rustig op adem te komen.

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

Tormented soul
Posted 27-11-2003 19:28 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2003 15:56 schreef CoenV het volgende:
Nu ze over hun hoogtepunt heen zijn is het niet boeiend, jammer voor hun, mij boeit het niet, Part 2 vond ik al slappe hap, en beter zullen ze vast niet worden.

Hier kan ik me 100% bij aansluiten

anonymous
Usericon van anonymous
Posted 27-11-2003 22:28 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2003 15:56 schreef CoenV het volgende:
Waren ze ooit wel boeiend dan? Jezus man, wat is dat een KUT band!

"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."

CoenV
Usericon van CoenV
Posted 27-11-2003 23:45 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

Als het jou smaak niet is zeg dan niks.

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 27-11-2003 23:46 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Ik zeg niks...

CoenV
Usericon van CoenV
Posted 27-11-2003 23:48 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

En toch is het duidelijk wat je bedoelt!

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 27-11-2003 23:59 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 28-11-2003 1:55 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2003 18:24 schreef Gunman het volgende:
Héhé, de ergste "pit" op Wacken was wel bij Stratovarius ,... dacht ik ook eens rustig op adem te komen.

En ik stond vooraan te zweten man, werd plat tegen dat hek aangedrukt!! Maarja, wie foto's wil maken
Het geld is trouwens verstuurd,

..."Hate can only create more hate"...

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 09-12-2003 16:32 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Zowel de zanger als de drummer zijn uit de band gestapt!

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 09-12-2003 16:46 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2003 16:32 schreef Vintersorg het volgende:
Zowel de zanger als de drummer zijn uit de band gestapt!

Onder lichte dwang van band-fuhrer Tolki...

Tormented soul
Posted 15-01-2004 14:11 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

NIEUWE ZANGER DEN DRUMMER BEKEND...

EN HET IS EEN ZANGERES

*Nightwish 2 dus*

www.stratovarius.com

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 15-01-2004 14:12 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

kut..

Fire
Usericon van Fire
Posted 15-01-2004 14:44 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

Shadow_buildeR
Behind The Mask
Usericon van Shadow_buildeR
Posted 15-01-2004 18:00 by Shadow_buildeR Wijzig reactieProfiel van Shadow_buildeRQuote dit bericht

Wow, die meid is EVOL

Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free

NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 15-01-2004 18:12 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 18:00 schreef Shadow_buildeR het volgende:
Wow, die meid is EVOL

jouw plaatje is ook heel erg evol..

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 15-01-2004 18:17 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Ze maken wel in de oude line up de tour af, zal me benieuwen hoe de sfeer dan is.

Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 15-01-2004 19:13 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Ze is wel bijna net zo afzichtelijk als Tolkki himself

http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com