|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Eagleheart vond ik best wel een gezellige meezinger Stratovarius vind ik live toch altijd beter te pruimen dan op cd. Ik heb dan ook alleen hun live album. Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
Ik heb de nieuwe Stratovarius "Elements pt.2" gedownload en ik ben blij dat ik niet de luze boed editie heb gehaald. Hij valt namelijk behoorlijk tegen. Oke slecht is anders, maar het is wel duidelijk dat ze over hun hoogtepunt heen zijn. "Episode"en "Visions" blijven voor mij hun beste 2 albums, en "Infinite" klonk ook zeker niet slecht."Ook hun voorgaande album "Elements pt.1" wist me zeker wle te bekoren, met name nummers zoals "Soul of a vagabond"en "Learning to fly" zijn goede aanraders. Helaas kan ik dat niet zeggen van pt.2. Middenmoot all the way. Wat me als eerste opviel is dat er gen fatsoenlijke ballad op staat. Deze band heeft prachtige nummers zoals "Season of change", "Forever" en "Coming Home" op hun naam staan en dan verwacht je wel anders. "Season of faiths perfection" en "Luminous" klinken wel aardig maar missen heel wat emotie. Ook valt het op dat het aantal double-base drums drastisch verminderd is. Slechts "I'm Still Alive" kickt er flink in. dan is het ronduit irriterend dat er op de single vooraf gaant aan het album, "I walk to my own song", net 2 seconden voor het einde een DB drum ingezet wordt. GRWAAA! Voor de rest is het een vrij monotoom album, met als enige uitschieter het goede Dreamweaver . Dat nummer is gewoon top. Maar dat kun je beter downloaden |
|
Ik heb hem ook gedownload, en dat album is niet meer als 7 euro waard. Heel anders als part 1. |
|
Ik vindt Stratovarius echt een enorm overgewaardeerde band met echt een ongelovelijk slecht zanger. Die kopstem van hem ligt er zo overduidelijk bovenop, zit ook totaal geen power in. Maar ja.... da's mijn mening dan ook "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ik vind Timo wel wat hebben. Het is geen wereldzanger zoals Tony kakko maar hij staat zn mannetje en live klinkt het superstrak! |
|
Er zijn problemen in het Stratovarius kamp. Bandleider Timo Tolkki schrijft op de website van de band dat hij met alle bandleden apart gaat praten over de toekomst van de band, en hij is er voor 95% zeker van dat drie bandleden de band moeten gaan verlaten. Hoe het afloopt lees je waarschijnlijk binnenkort... (bron metalfan.nl + stratovarius site) |
|
Nu ze over hun hoogtepunt heen zijn is het niet boeiend, jammer voor hun, mij boeit het niet, Part 2 vond ik al slappe hap, en beter zullen ze vast niet worden. |
|
Héhé, de ergste "pit" op Wacken was wel bij Stratovarius ,... dacht ik ook eens rustig op adem te komen. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Hier kan ik me 100% bij aansluiten |
|
quote:Waren ze ooit wel boeiend dan? Jezus man, wat is dat een KUT band! "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
Als het jou smaak niet is zeg dan niks. |
|
Ik zeg niks... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
En toch is het duidelijk wat je bedoelt! |
|
"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: En ik stond vooraan te zweten man, werd plat tegen dat hek aangedrukt!! Maarja, wie foto's wil maken Het geld is trouwens verstuurd, ..."Hate can only create more hate"... |
|
Zowel de zanger als de drummer zijn uit de band gestapt! |
|
quote: Onder lichte dwang van band-fuhrer Tolki... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
|
|
kut.. |
|
http://www.zwaremetalen.com/nieuws/2126.html http://www.stratovarius.com/index2.php?section=vocalist_missk |
|
Wow, die meid is EVOL Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
quote: jouw plaatje is ook heel erg evol.. |
|
Ze maken wel in de oude line up de tour af, zal me benieuwen hoe de sfeer dan is. |
|
Ze is wel bijna net zo afzichtelijk als Tolkki himself http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |