|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: toch is het een toetsenist van wereldformaat! THE CAGE |
|
quote: absoluut! Bruce Banner |
|
Hier zijn wat meer plaatjes van't optreden: http://www3.soneraplaza.fi/musiikki/artikkeli/0,3634,6197_200049,00.html Al met al een vage boel... maar ik moet zeggen dat het nu wel erg absurde taferelen aan begint te nemen. Lekkere vage teksten op die shirts trouwens... NP: Angel Dust - Killer (Seal Cover) For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
quote:[offtopic]Godver, daar treedt Ancient wel op! [/offtopic] I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Hmz, die hele heisa rond Stratovarius gaat eigenlijk gewoon langs me heen... Ik heb de solo-cd van Timo Kotipelto, Waiting for the Dawn, met gastbijdragen van onder andere gitarist Mike Romeo en toetsenist Janne Wirman en als ik eerlijk ben, vind ik die cd beter dan alle Stratovarius-albums bij elkaar. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
de nieuwe promo van de nieuwe cd is vet!! en het concert word egt geweldig!! 6 november in 013 tilburg whooohooo [ Darkness Covers My Lonely Soul, No One To Feed The Dying Light ] |
|
Strato heeft echt afgedaan na Elements pt2.. al blijft het live staan als een dijk. Ik hoop dat alle geschillen de band uit zijn en we geen ongestelde krijsende vrouw en een dronken, pissende Tolki op het podium krijgen |
|
quote: haha inderdaad.. maar ik vond ook kotipelto heel erg cool om een keer te zien .. maar tog wil ik strato egt heeeeel graag zien .. (me vader is een aantal jaar geleden wel geweest.. en mij niet eens meegevraagt, kan ik hem nooit vergeven) [ Darkness Covers My Lonely Soul, No One To Feed The Dying Light ] |
|
weet je dat een 'g' soms kunt vervangen met een 'ch'? |
|
quote: Hun optreden in de 013, maart 2003... goede herinneringen aan . Bijna 2,5 uur klassieke, kraakheldere stratovarius nummers en de enige keer dat ik vuurwerk en schuimregens in die zaal heb gezien . |
|
quote: haha sorry.. ben nog aan het afkicken van mijn msn verslaving [ Darkness Covers My Lonely Soul, No One To Feed The Dying Light ] |
|
quote: hmm, 'compleet' afgedaan nou ook weer niet, maar elements part 2 was inderdaad niet bepaald om over naar huis te schrijven. Alle heisa daarna heeft ze weinig goeds gebracht. Hopelijk leidt dit alles tot een plaat die het niveau van 'Destiny' of 'Episode' op z'n minst benadert. Ik vond 'Infinte' en 'Elements - part I' nog wel goed te noemen maar toch ook al wel wat slapper dan Destiny, Visions en Episode. |
|
Bruce Banner |
|
Nieuwe plaat: Tracklist: 01. Abandon 02. Unbreakable 03. Stand My Ground 04. Halcyon Days 05. Fantasy 06. Out Of The Fog 07. Castles In The Air 08. Dragons 09. One Must Fall 10. If The Story Is Over 11. Nemesis |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |