|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Een dikke vette HEERSCHENDE 10 voor VISIONS! Episode, Destiny en Infinite zijn gewoon cool. Elements 1, en (vooral) 2 gebruik ik tegenwoordig als bierviltjes En dan krijgen we volgend jaar... PopKiller. Tja..... StratoKiller lijkt me toepasselijker. |
|
Nou, de hele soap was natuurlijk al vrij vreemd, maar nu is men echt te ver gegaan... http://www3.soneraplaza.fi/musiikki/artikkeli/0,3634,6211_199869,00.html Timo Tolkki was assaulted in the centrum of Granada on Sunday as he was having a walk. According to Stratovarius keyboard player Jens Johansson, who witnessed the attack, the man was extremely agitated and had "a Hispanic looking appearance". As he attacked, he shouted "Tolkki". He was armed with what seemed to be a box cutter. Tolkki was taken to a nearby hospital, where Dr. Fernandez treated him. He was admitted to emergency care. He had two stab wounds on his left arm and a facial contusion. His wounds were cleaned and bandaged and he was released from hospital care. We would like to ask anybody with any information about the attacker to contact the police. Tolkki comments that he is "shocked and horrified" by what happened. "Apparently this guy had been stalking me. The bastard attacked me from behind", Tolkki continues. "I can take anything, but that was such a cowardly act, you know. He got me with the knife twice and punched me in the face. Then he ran away. The whole thing lasted just seconds. Now I am thinking that this might be the end of my career. I do not want to end up like John Lennon. I don't know if I want to continue Stratovarius anymore". When asked if he thinks that the attack has something to do with the resent changes in Stratovarius line up and the death threats he has received, Tolkki comments: "of course I feel there is a connection to that. Why would anybody attack me like that otherwise? What possible other motive this guy could have had than that? I think he tried to kill me, but this time I was lucky". Stratovarius performed on Saturday night as a headliner of Piorno Rock Festival in Granada, Spain. NP: Judas Priest - Pain And Pleasure For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
Jezus, wat ziek man! Gadverdamme! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Nog een 'nieuwtje'.. ANDERS JOHANSSON OUT OF STRATOVARIUS!! 22.01.2004 / Author: WebmasterStratovarius Rating: 2.37 / 5 points (67 votes) Viewed: 471820 times Statement from Timo Tolkki regarding the departure of Anders Johansson: "He gave me a call and said that he doesn´t want to join the band permanently and that he is happy to be in Hammerfall playing True Metal. Since I am looking for a permanent member, we agreed in good spirits to go separate ways. I am very disappointed that he didn´t want to join STRATOVARIUS permanently, but at the same time I wish him and the Hammerfall guys well and best of luck with their career. I suspect that the decision of Anders has something to do with my reputation. I can understand him very well, I wouldn´t join a band in which I would be playing in. I have already contacted a Finnish drummer and I hope I can announce his name very soon." In Metal, Timo Tolkki ..."Hate can only create more hate"... |
|
Er zijn wat mensen in die band goed de weg kwijt... we speelden afgelopen zaterdag met Callenish Circle ook op dat Piorno Rock Festival in Spanje (waar Stratovarius headliner was) en ze hadden zelfs 2 verschillende kleedkamers omdat ze niet bij elkaar in de kleedkamer willen zitten. Ook de repetities schijnen zo gedaan zijn. !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Dat ze op wacken nog niet op beide podia stonden te spelen. Heb je toevallig nog contact gezien tussen Schmier en Jorg Michael, ik hoop dat ze weer eens wat met headhunter gaan doen namelijk. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: desalniettemin is zo een mishandeling ver over de streep naar mijn mening. wat een sukkels die zoiets een muzikant misdoen. |
|
quote:2 kleedkamers is natuurlijk niet zo vreemd...ze touren immers momenteel nog MET de leden die al uit de bands gegooid zijn.... |
|
Gitarist Stratovarius neergestoken Afgelopen zondag is Stratovarius-gitarist Timo Tolkki, tijdens een wandeling, neergestoken door een boze fan. De fan stalkte Timo al even en viel hem daarna vanachter aan met een mes. Timo werd twee keer in zijn arm gestoken en een keer in zijn gezicht geslagen. Timo vermoedt dat de recente bezettingswisselingen aanleiding voor de laffe zijn geweest. Stratovarius-toetsenist Jens Johanssen was getuige van het hele gebeuren. Het gaat slecht met Stratovarius. De verdwenen bandleden, de poep van Miss K. , de alcoholproblemen van Timo Tolki en de bijbehorende 'jezus'gedachte en het neuken van Hitler zijn welliswaar ergelijke dingen maar iemand neersteken is zoooo triest en laag. Weet iemand of de dader ook gepakt is? |
|
Kut dat stond hierboven ookal. excuses |
|
quote:waar komt dat nu weer vandaan????? |
|
Uit je eigen reply: HITLER IS ALIVE AND WELL IN THE WORLD. I FUCKED HIM LAST NIGHT |
|
quote:daaa heb ik overheen gelezen) me stupid. |
|
Nu kan iedereen hier wel roepen dat het allemaal niet normaal is (op zich ben ik het daar wel mee eens) maar aan de andere kant ken je dan toch maar een gedeelte van het verhaal. Die Tolki is totaal aan het doordraaien. Als Tolki op zijn forum z'n eigen fans zwaar beledigd, bedreigd met de dood en vervolgens zwaar bezopen op het podium gaat staan en hiermee de hele Strato-show verneukt (waar de fans toevallig wel flink voor hebben moeten dokken) dan kun je er natuurlijk op wachten dat er een Spanjaard gek in de kop wordt (denk ook even aan het verschil in temperament bij zuid Europeanen) en hem eens even een "behandeling" geeft. Dus voor een gedeelte mag meneer Tolki toch even zijn hand in eigen boezem steken. Wie de bal kaatst... !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Met dank aan Meltdown Finland's Sonera Plaza has posted several photos of STRATOVARIUS performing at Spain's Piorno Rock festival on Saturday, including pictures of keyboardist Jens Johansson pissing (literally!) on guitarist Timo Tolkki during the opening notes of the song "Forever" (no, we're not kidding). |
|
Je kan zeggen wat je wil, maar die pic is briljant! Jullie zijn allemaal negers! |
|
Straks begin ik deze band nog te waarderen! "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Damn, wat een schandelen Tolkki is ook een gigantische klootzak. Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
Ach je kan zeggen over die nieuwe meid wat je wil, maar je hoeft bij haar niet zo bang te zijn dat ze over je heen pist, hoogstens knijpt ze een tampon uit boven je hoofd. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Volgens mij pist die vent niet over Tolki heen, maar is datgene wat lijkt op een pisstraal een lichtreflectie op een van de andere muzikanten op de achtergrond. Wel een gave foto trouwens |
|
Jawel, hij pist echt over 'm heen. Staat ook in meerdere fan-reviews van mensen die daar bij waren. Jullie zijn allemaal negers! |
|
Mogge Mark . Waar vind ik meer foto's van dat optreden? |
|
Weet ik niet. Ik vond deze pic op een ander forum. Misschien dat google iets kan vinden? Jullie zijn allemaal negers! |
|
Uw zoekbewerking - jens pist timo onder - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd Suggestie: - Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn. - Probeer andere zoektermen. - Maak de zoektermen algemener. - Gebruik minder zoekwoorden. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |