|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
=) |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ok, ik ga ook heb ik besloten!! :D Minder geld uitgegeven op Wacken/Party San/ Summer Breeze dan dat ik dacht, dus het kan er nog wel vanaf! :D |
|
quote: Gezellig! Blijf je ook campen? Wij wel. Dus dat wordt veel -tjes... |
|
Ja ik blijf campen! Als het goed is rij ik met Mira mee :D Wordt hopelijk een mooi feessie! (Maar ik ga denk ik maar aan de vodka en niet aan de -tjes ) [Dit bericht is gewijzigd door Ingrimd op 19-08-2009 14:24] |
|
Mooi man !!! Party,party,party !!! |
|
Zinnin! Regeer kom je vrijdag al? Wij rond middernacht schat ik. Het begint namelijk zaterdag om 10 u. anders moeten we belachelijk vroeg op. Bla |
|
Ik zit hier ook nog te twijfelen hoe en wat. Weet alleen niet hoe het daar met campen zit al op vrijdag. |
|
Dat kan blijkbaar al ^^ (bron, deathmetal.be forum) |
|
Klopt: quote: quote: |
|
Ik stelde dezelfde vraag aan de organisatie. De camping is vrijdagavond al open. Wij zijn er rond middernacht. See you there! Bla |
|
Ja ik zie jou morgenavond! Ik denk rond 21.30/22.00 T weer wordt wat slechter aankomend weekend |
|
Mwah... juist beter... Lees: minder belachelijk heet. Bovendien is het festival overdekt, dus laat die regen maar vallen. EDIT: Wetter.com gecheckt net en die hebben het vrijdag en zaterdag over 20 tot 21 graden en geen regen. Best aangenaam weer dus [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 20-08-2009 21:13] |
|
Overdekt? Hm dat is dan ook nieuw. Ben benieuwd wat er allemaal veranderd is, een paar jaar geleden was het een festivalletje dat nog kleiner is dan Occultfest, met 1 klein podium. Destruction moest toen halverwege de show stoppen omdat het hard regende en waaide en het hele podium ondergelopen was door de regen Zat een zaaltje naast waar iedereen was heen gevlucht, kwamen ze toen als verzopen katjes aan zetten met hun gitaren nog in de hand, erg apart |
|
Ik ben het jaar erop toen geweest (2007) en toen hadden ze het hele festival al overdekt in een tent, hoewel het toen niet nodig was, want het was mooi weer toen. |
|
quote: Dat zal wel 21.30 worden want de bus gaat 21.06 en komt een kwartier later bij ons aan! Een bus eerder mag ook. Een bus later en we zijn de grens al over, lol... Nee hoor, we zullen op je wachten Bla |
|
Wij vertrekken tussen 19:30 en 20:00 uur ergens uit Putten. Zin in !!! |
|
=) |
|
Morgen ochtend 7 uur vertrek ik....heb er zin in. 's avonds dat bier en vodka maar eens goed laten vloeien Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Morgen ! |
|
@ Regeer: aangezien jij al vaker bent geweest hier: hoeveel mensen komen ongeveer op dit festival af? Moet dit weten ivm mee te nemen merch. En heeft de organisatie voorgaande jaren merch verkocht (zoals op Graspop/Wacken) of doen bands dit zelf? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
zo dan, even eten, spulletjes in pakken en douchen en dan richting het verre zuiden |
|
quote:Ben alleen in 2007 geweest en denk dat er toen 300 man was ofzo? Volgens BE forum verwachten ze nu zo'n 500 kaarten in de (voor)verkoop. Best klein, gezellig en intiem fest dus. Weet niet wie er de merch ging verkopen, voor zover dat er toen überhaupt al hing. Verder hebben wij nog wel wat in te halen voor dit jaar if you know what I Méan |
|
quote:Ok, ga ik van een man of 500 uit. En yep, we moeten zeker wat inhalen.....heb gehoord dat het dorstig weer is dit weekend Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |