|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Als je Ørjan toch ziet vraag dan even vergeving voor het plaatsen van deze foto: (Zoom in de op tattoo) Ik denk dat hij zijn tattoo aan gaat laten passen... Bla |
|
Ach, deze foto kan nog.....er zijn fotoos van hem die ECHT niet kunnen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik denk dat hij daar anders over denkt als hij ziet dat de alien een pikkie heeft gekregen... eentje die nog lekt ook... Bla |
|
Hem kennende boeit hem dat niet Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Ik had de vraag anders moeten stellen: op een metalfestival zo'n shirt dragen dat zal weinig uithalen aangezien daar toch 98% een schurfthekel heeft aan alles wat met religie te maken heeft. Als je er een punt mee wilt maken dan zou het dragen van zo'n shirt op straat meer op zijn plaats zijn. En de laatste keren dat ik in Rejmunj was heb ik dan toch een boel blanke Nederlands uitziende, vloeiend Limburgs kallende moslims gezien als de helft van de Roermondse bevolking moslim is |
|
quote: Ooooh wat een leuke foto!! Was vast een super goede fotografe K gooi mijn foto's morgen online! |
|
quote:Maar een beetje fatsoenlijk inburgeren en ABN praten, ho maar!! Niet dat de gemiddelde Limburger (zeker die uit omgeving Zitterd of Kirchroa) zo goed ABN praat... |
|
[quote]Op 25 augustus 2009 21:05 schreef Judge M. het volgende: Ik had de vraag anders moeten stellen: op een metalfestival zo'n shirt dragen dat zal weinig uithalen aangezien daar toch 98% een schurfthekel heeft aan alles wat met religie te maken heeft. Als je er een punt mee wilt maken dan zou het dragen van zo'n shirt op straat meer op zijn plaats zijn. [quote] Een kleine aanvulling/tip van mij, niet in een shirtje van The butcher og Bagdad van Chainsaw (loeigroot die kreet en een varken wat aan stukken gaat op de voorkant) een coffeeshop inlopen, gaan ze ook erg raar van doen :') Verder bereikt het shirt duidelijk zn doel, zelfs niet moslims hebben er commentaar over, maar als er anti christian gestaan had ipv anti islam had niemand erover gezeken. |
|
quote: Duurt lang, duurt lang !!! |
|
Ok, de foto's staan op m'n myspace, alleen de foto's van de party people Bandfoto's komen op onze site. Hier vast een leuk voorproefje een zeldzaam fenomeen, ze zijn hier nog nuchter Hier al wat minder nuchter hehe stapeleeeeeen Marcel vond het nodig om de party/merchandise tent te slopen |
|
Oh mijn God... Er beginnen weer wat zwarte gaten in mijn geheugen gevuld te raken... Ai... NIET BEST !!! |
|
|
|
Gelukkig blijven het bij mij zwarte gaten want dit wil ik niet kunnen herinneren Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Wat je je niet kan herinneren, is niet gebeurd zei ooit een wijs man |
|
quote: Dan ken ik iemand in Roermond die een druk leven heeft maar waar toch niet veel in gebeurd, haha. Jammer dat ik er niet bij kon zijn in Mean aangezien Mandylion en ik net die periode in Noorwegen zaten... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote:Dat was een heel wijs man ja Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Deze is van mistress of beer (geen idee wat d'r echte naam is) lekker oncharmant |
|
quote:Evelien |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina |