|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Mag ik mee doen? |
|
Yep Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Wat een geweldig festival.....supersfeer, veel gezellige mensen en veel drank, heel veel drank hehe. Voor Taake was het ook erg gaaf, de merch omzet was daar een bewijs van, abnormaal veel verkocht Benieuwd naar je fotoos trouwens, moet ik me al ergens in een hoekje gaan schamen? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Dit was echt geweldig! black bleeding was oke, heel grappig. desakralised sucked dead episode had wel enkele leuke stukken innerfire was goed, heel heavy! D.A.M.N. was ook heel goed, eindelijk is een vrouw die deftig kan grunten! Carach angren was super! Demonical was wel cava, maar verveelde redelijk snel. Hate eternal was ok, geluid was niet zo goed. Taake was goed, maar ik vond ze op graspop toch precies iets beter. Septic flesh was GEWELDIG! Een van de beste bands ooit ! Super episch, geweldig goed geluid, miste enkel faust in de setlist. Ontzettend hard van genoten. de beste show van het festival en sowieso 1 van de beste van het jaar, misschien wel 1 van de beste ooit! Van Finntroll heb ik maar weinig gezien. Dit is het beste metal festival in belgie! Aanvaardbare prijzen, een camping op nog geen 10 meter van de ingang, lekker afgelegen, veel goed volk,... Dikke proficiat aan de organisatie, ik kom volgend jaar sowieso terug! |
|
quote: JA Maar het gaat even duren want m'n accu was leeg en die is nu aan het opladen, en zonder die accu kan ik m'n foto's niet naar m'n laptop zetten edit: voorproefje: [Dit bericht is gewijzigd door Ingrimd op 23-08-2009 17:18] |
|
|
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Wie is de kale links? Die stond naast mij bij taake |
|
Om eerlijk te zijn kan ik niet eens meer het einde van Taake herinneren. Heb zo'n beetje op automatische piloot de rest van de avond doorgebracht Wie was jij dan? [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 23-08-2009 20:04] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
|
|
Om eerlijk te zijn kan ik me jou niet meer herinneren....maar zoals gezegd, ik kan het einde van Taake niet eens herinneren...best kut bij het opruimen van instrumenten e.d. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hehe,np ^^ Heeft iemand fotos van septic flesh? Volgens hun site was metalshots daar ook aanwezig ^^ [Dit bericht is gewijzigd door frontpage op 23-08-2009 20:22] |
|
k heb er niet veel, want ze zijn vrijwel allemaal mislukt |
|
Mira was inderdaad aanwezig. Hoe was Septic Flesh? Had ze zo graag willen zien Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Klonk erg goed van wat ik ervan heb meegekregen, alleen helaas niets geen oud spul gehoord, terwijl ze toch een uur speeltijd hadden... Helaas... |
|
Septic flesh was geweldig. ze hebben enkele nummers van sumerian daemons gespeeld(red code cult, unbeliever , virtues of the beast) en ik ben redelijk zeker dat er ook een nummer van REV.DNA gepasseerd is, maar ik heb het niet herkent |
|
Ik bedoel dan ook Mystic Places Of Dawn en Esoptron... |
|
Vind je het niet jammer, Hub, dat je vaak zo zat bent dat je de bands die je wil zien daardoor mist? Wat betreft de eerdere albums van Septic Flesh; daar hebben ze jammer genoeg afstand van genomen. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Yep, ik had ook wel graag wat esoptron materiaal gehoord |
|
quote:Shit happens zullen we maar zeggen, heb wel een leuke tijd gehad Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: De laatste keer dat ik ze live materiaal hoorde spelen van Esoptron was met die Hammerheart tour met Primordial, Thyrfing, Ancient Rites en Blood Red Throne. Al weer wat jaartjes terug. De nieuwe Septic Flesh is ook beslist goed, maar vind het jammer dat zoveel bands tegenwoordig hun oude materiaal "weggooien". |
|
Leuk feestje idnerdaad!!! Bier vloeide goed, niet zo goed als bij Hub, maar wel goed Veel leuke mensen ontmoet en oude vrienden weer gezien. @Marcel: Kun je je nog herinneren dat je met Ivo over de grond hebt gerold, of is dat ook een zwart gat? Zelf ook erg veel merch verkocht. Was een dikke stormloo op. Bepaalde shirts waren op een gegeven moment gewoonweg uitverkocht, dus zelfs nog mensen teleur moeten stellen :D De show zelf was ook gaaf. Veel te heet en veel frustraties met het geluid, maar het publiek was te gek en ik geloof dat de mensen het wel naar de zin hebben gehad. My friend, watch out for traitors... |
|
wat een zalige locatie ook, eenmaal je er geraakt bent |
|
quote: Volgens mij hadden jullie wel wat watervaste schminck kunnen gebruiken. quote: Ik geloof dat sommige van de band zelf zich 't optreden niet eens meer kunnen herinneren. Had niet verwacht dat 't zó klein zou zijn, maar dat was ook juist wel de charme ervan. Finntroll, Septic Flesh, Carach Angren en Taake zijn me goed bevallen. De rest van de bands die ik heb meegekregen klonken allemaal de eerste 10 minuten OK maar gingen snel vervelen. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |