|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Høst zal daar inderdaad ook moeite me hebben ja, hij heeft ook veel zwarte gaten Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Kan het helaas volgende week niet controleren, maar op Fireblade Force en Satans Convention zullen we zien of dat gaat lukken, maar ik heb zo'n vermoeden dat ik het antwoord al wel weet... @ Ingrimd: Waar blijven de foto's? (Weet niet of ik ze wel allemaal WIL zien, maar goed... ) |
|
quote:Hahaha klopt ja! Dat was episch, ik heb me helemaal ziek gelachen daarom..!Was zo mooi omdat je zag aankomen dat hij in het eten zou belanden en zo hard worstelde om los te komen, maar dat mocht uiteindelijk niet baten!! Borden glazen en bestek vlogen in het rond My friend, watch out for traitors... |
|
Constant vloog er van alles in het rond als je bij Hub in de buurt was, van mensen tot aan onderdelen van party-tenten, die het gewicht van Hub niet konden houden. Hij wou schijnbaar kijken hoe het festival er vanaf het dak van die merch-stand uitzag |
|
Lain vindt het vast niet dolletjes als ik hierheen ga ipv naar Wuppiedal. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Klinkt erg vermakelijk Weet één van jullie misschien ook hoe dat met die blonde meid is afgelopen? Schijnt dat ik daar achteraan zat en dat zij ook interesse had...ondanks dat ze een kind had hehehe. Niemand van ons kan zich herinneren hoe dat was afgelopen hehehe Btw, op Fireblade Force en Satans Convention hou ik me redelijk gedeisd. Dan gaat er een leuke meid mee dus wil ik niet alles verkloten door TE zat te worden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Die leuke meid die er zaterdag ook was? Als het die is, MOET je toch juist zuipen? Was zij niet degene die je uit de tent wou trekken om nog verder te zuipen ??? |
|
quote:Tenzij je een tijdmachine hebt, kan je hier niet meer heen. |
|
En dan heb ik de erge fotoos maar achterwege gelaten Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik heb alles wat onscherp is weggelaten! En dan blijft er nog genoeg over... De foto's staan nu online op www.metalshots.com Bla |
|
quote: Volgens mij kunnen sommige mensen daar maar beter blij om zijn EDIT: Deze weet ik dus niet echt meer... [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 25-08-2009 15:18] |
|
quote: oh my oh my, vindt deze al erg genoeg Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:Zou je dat shirt ook aantrekken als je in je uppie een dagje door de binnenstad van Rotterdam zou gaan rondbanjeren? (en niet binnenstebuiten gedragen of course ) |
|
=) |
|
quote:Waarom niet? In Roermond kan het ook en hier is ongeveer 50% van de inwoners zo'n islamietische koelie. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
bluf zien maaruh nee, je vindt het shirt niet te ver gaan ofzo? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Ik vind het niet te ver gaan. Alsof het gedrag van moslims niet te ver gaat dan?!! Kom maar eens een tijdje naar Roermond en je weet hoe erg het (helaas) is. Anyway, Mira: gave fotoos, brengt weer wat vage herinneringen boven Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Te ver?? In die zin van oei oei wat racistisch? In dat geval moet je gewoon elke dag van t-shirt switchen. maandag: Ik haat orthodoxe joden Dinsdag: ik haat kerkgaande katholieken Woensdag tegen Voodoonegers, donderdag anti moslim, etc. etc... (edit) thnx Hub! t was super! [Dit bericht is gewijzigd door MischiefMira op 25-08-2009 17:06] Bla |
|
Hehe, een shirt tegen geloof kan niet racistisch zijn En ik vond het shirt van SOD wel geniaal: I'm not a racist, I hate everyone! Wel schandalig hoor Mira, wat moet de familie wel niet van de foto's denken! Boeiender |
|
quote: ONZE schoonfamilie kan wel wat hebben Mr. N! Die zijn open-minded en non-indoctrinerend! En lief! En niet op ZM! Haha... We boffen maar. Bla |
|
quote: Hihi Boeiender |
|
Zeg Hub, achterop mijn Taake tshirt staan 5 kerstbomen. Wat betekent dat? Eigenlijk is jouw achterkant veel leuker! Bla |
|
Geen idee wat Ørjan met die kerstboompjes bedoelt maar het zal vast wel iets onnozels zijn hahaha. Zal het hem morgen eens vragen, ga dan toch bij hem langs. En jou zie ik ook morgen weer Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Goede nacht op Schiphol gewenst! Je ziet mij rond 19 u in de Garage! Bla |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |