IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Mean Metal Festival: Taake, Septic Flesh, Finntroll en meer.... Vorige pagina | Volgende pagina
Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 24-08-2009 17:01 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 24 augustus 2009 13:25 schreef Trystys het volgende:
@Marcel: Kun je je nog herinneren dat je met Ivo over de grond hebt gerold, of is dat ook een zwart gat?

Kan ik me ook niet herinneren maar ik heb de verhalen al gehoord haha. En Ivo heeft me net ook al via sms ingelicht....schijnt ook dat ik een bord eten had gehaald en Ivo heb opgetild en hem in het eten heb gezet

Volgende keren drink ik toch iets minder als ik met Taake mee ben

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Hub de Gallier
Posted 24-08-2009 17:02 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 24 augustus 2009 14:12 schreef MetalTuupLimburg het volgende:

Ik geloof dat sommige van de band zelf zich 't optreden niet eens meer kunnen herinneren.
Høst zal daar inderdaad ook moeite me hebben ja, hij heeft ook veel zwarte gaten

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 24-08-2009 18:46 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

quote:
Op 24 augustus 2009 17:01 schreef Hub de Gallier het volgende:

Kan het helaas volgende week niet controleren, maar op Fireblade Force en Satans Convention zullen we zien of dat gaat lukken, maar ik heb zo'n vermoeden dat ik het antwoord al wel weet...

@ Ingrimd: Waar blijven de foto's? (Weet niet of ik ze wel allemaal WIL zien, maar goed... )

Trystys
Usericon van Trystys
Posted 24-08-2009 19:12 by Trystys Wijzig reactieProfiel van TrystysQuote dit berichthttp://myspace.com/koenders

quote:
Op 24 augustus 2009 17:01 schreef Hub de Gallier het volgende:
Kan ik me ook niet herinneren maar ik heb de verhalen al gehoord haha. En Ivo heeft me net ook al via sms ingelicht....schijnt ook dat ik een bord eten had gehaald en Ivo heb opgetild en hem in het eten heb gezet

Hahaha klopt ja! Dat was episch, ik heb me helemaal ziek gelachen daarom..!Was zo mooi omdat je zag aankomen dat hij in het eten zou belanden en zo hard worstelde om los te komen, maar dat mocht uiteindelijk niet baten!! Borden glazen en bestek vlogen in het rond

My friend, watch out for traitors...

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 24-08-2009 19:37 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

Constant vloog er van alles in het rond als je bij Hub in de buurt was, van mensen tot aan onderdelen van party-tenten, die het gewicht van Hub niet konden houden. Hij wou schijnbaar kijken hoe het festival er vanaf het dak van die merch-stand uitzag

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 24-08-2009 19:43 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Lain vindt het vast niet dolletjes als ik hierheen ga ipv naar Wuppiedal.

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Hub de Gallier
Posted 24-08-2009 19:57 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Klinkt erg vermakelijk

Weet één van jullie misschien ook hoe dat met die blonde meid is afgelopen? Schijnt dat ik daar achteraan zat en dat zij ook interesse had...ondanks dat ze een kind had hehehe. Niemand van ons kan zich herinneren hoe dat was afgelopen hehehe

Btw, op Fireblade Force en Satans Convention hou ik me redelijk gedeisd. Dan gaat er een leuke meid mee dus wil ik niet alles verkloten door TE zat te worden

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 24-08-2009 20:10 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

Die leuke meid die er zaterdag ook was?
Als het die is, MOET je toch juist zuipen? Was zij niet degene die je uit de tent wou trekken om nog verder te zuipen ???

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 24-08-2009 20:11 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

quote:
Op 24 augustus 2009 19:43 schreef Greycloak het volgende:
Lain vindt het vast niet dolletjes als ik hierheen ga ipv naar Wuppiedal.
Tenzij je een tijdmachine hebt, kan je hier niet meer heen.

Hub de Gallier
Posted 24-08-2009 20:15 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

En dan heb ik de erge fotoos maar achterwege gelaten

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 25-08-2009 15:05 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Ik heb alles wat onscherp is weggelaten!
En dan blijft er nog genoeg over...

De foto's staan nu online op www.metalshots.com

Bla

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 25-08-2009 15:17 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

quote:
Op 25 augustus 2009 15:05 schreef MischiefMira het volgende:
Ik heb alles wat onscherp is weggelaten!

Volgens mij kunnen sommige mensen daar maar beter blij om zijn

EDIT: Deze weet ik dus niet echt meer...

[Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 25-08-2009 15:18]

invictis
Usericon van invictis
Posted 25-08-2009 15:20 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 24 augustus 2009 20:15 schreef Hub de Gallier het volgende:

En dan heb ik de erge fotoos maar achterwege gelaten

oh my oh my, vindt deze al erg genoeg

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 25-08-2009 15:24 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 24 augustus 2009 20:15 schreef Hub de Gallier het volgende:

Zou je dat shirt ook aantrekken als je in je uppie een dagje door de binnenstad van Rotterdam zou gaan rondbanjeren?

(en niet binnenstebuiten gedragen of course )

NotYourBitch
Usericon van NotYourBitch
Posted 25-08-2009 15:26 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

=)

Hub de Gallier
Posted 25-08-2009 16:55 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2009 15:24 schreef Judge M. het volgende:
Zou je dat shirt ook aantrekken als je in je uppie een dagje door de binnenstad van Rotterdam zou gaan rondbanjeren?

(en niet binnenstebuiten gedragen of course )
Waarom niet? In Roermond kan het ook en hier is ongeveer 50% van de inwoners zo'n islamietische koelie.

invictis
Usericon van invictis
Posted 25-08-2009 16:58 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

bluf zien

maaruh nee, je vindt het shirt niet te ver gaan ofzo?

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

Hub de Gallier
Posted 25-08-2009 17:03 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik vind het niet te ver gaan. Alsof het gedrag van moslims niet te ver gaat dan?!! Kom maar eens een tijdje naar Roermond en je weet hoe erg het (helaas) is.

Anyway, Mira: gave fotoos, brengt weer wat vage herinneringen boven

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 25-08-2009 17:05 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Te ver?? In die zin van oei oei wat racistisch?
In dat geval moet je gewoon elke dag van t-shirt switchen.

maandag: Ik haat orthodoxe joden
Dinsdag: ik haat kerkgaande katholieken
Woensdag tegen Voodoonegers, donderdag anti moslim, etc. etc...

(edit) thnx Hub! t was super!

[Dit bericht is gewijzigd door MischiefMira op 25-08-2009 17:06]

Bla

MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 25-08-2009 17:09 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Hehe, een shirt tegen geloof kan niet racistisch zijn

En ik vond het shirt van SOD wel geniaal: I'm not a racist, I hate everyone!

Wel schandalig hoor Mira, wat moet de familie wel niet van de foto's denken!

Boeiender

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 25-08-2009 17:14 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2009 17:09 schreef MR. N het volgende:
Wel schandalig hoor Mira, wat moet de familie wel niet van de foto's denken!

ONZE schoonfamilie kan wel wat hebben Mr. N!
Die zijn open-minded en non-indoctrinerend!
En lief! En niet op ZM! Haha... We boffen maar.

Bla

MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 25-08-2009 17:16 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 25 augustus 2009 17:14 schreef MischiefMira het volgende:
ONZE schoonfamilie kan wel wat hebben Mr. N!
Die zijn open-minded en non-indoctrinerend!
En lief! En niet op ZM! Haha... We boffen maar.

Hihi

Boeiender

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 25-08-2009 17:18 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Zeg Hub, achterop mijn Taake tshirt staan 5 kerstbomen.
Wat betekent dat?
Eigenlijk is jouw achterkant veel leuker!

Bla

Hub de Gallier
Posted 25-08-2009 17:35 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Geen idee wat Ørjan met die kerstboompjes bedoelt maar het zal vast wel iets onnozels zijn hahaha. Zal het hem morgen eens vragen, ga dan toch bij hem langs. En jou zie ik ook morgen weer

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 25-08-2009 17:46 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Goede nacht op Schiphol gewenst! Je ziet mij rond 19 u in de Garage!

Bla

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com