|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Ohh.... ....okee had ik nog niet opgelet!!! Solly..... SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Sadus speelde gisteren erg strak! En WAT een bassist! Fretless 5-string, en hij wist gvd hoe hij die moest gebruiken! |
|
ja, steve digiorgio is the best!! ik ga zondag met 4 bassisten die hem allemaal verafgoden, haha Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Ik maakte me wel een beetje zorgen toen ik het keyboard zag staan daar, maar dat werd dus gelukkig niet teveel gebruikt (een psychedelische intro was zelfs wel cool!). |
|
wie speelde er keyboards dan? en hadden ze een tweede gitarist meegenomen? Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
De bassist zette zich af en toe achter het keyboard. Maar dat hebben ze dus nauwelijks gebruikt... Sadus was met 3 man: drummer, bassist en zanger/gitarist. |
|
quote: Ohhhh nee....4 bassisten!!!! SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
wat heb je tegen bassisten dan?? Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: Nix Markje....je snap het ook niet , we moeten weer wat vaker uit beginnen te gaan....you're loosing it!! SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
huh?!? wat snap ik niet? Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: Laat maar.... SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Shit, deze zondag in de Baroeg... shit... |
|
Zondag al?!?!? Holy shit! Da's snel . |
|
Zeker Ik heb voor maandag al vrij genomen I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote:Waarom, het begint om half vier? |
|
Half vier al!!!!! Pffffffff.....dat word dus weeeeeeer niet uitslapen....... EN wat leuk!! Teddy gaat ook!!!! SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
quote: *huppelt blij in het rond* Teddy gaat ook! Teddy gaat ook! Teddy gaat ook! Hoor eens, als je niet oppast neem ik m'n universal Shadow-Spanking Kit (TM) mee . Hm, ff kijken of ik nog kan pinnen... |
|
quote: Ohhh please do!!!!!!! SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Nog 2 nachtjes slapen... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Yep, I totally agree.. Btw, ik geloof da'k je gezien heb.. |
|
quote: ooohhh neeee, nou wat ben ik blij dat ik daar niet bij was, dat overlef je toch niet (ik begrijp je denk ik wel ) |
|
quote: Ik had idd het idee dat er meer langharig tuig in Tegelen uitstapte ja. Ik had nog even het idee om die mensen op te wachten onderaan de trap, maar was te moe voor nog enig sociaal contact . Wel positief dat ik de machinist kende, anders was ik Tegelen wellicht voorbij geslapen... |
|
quote: Alcoholische versnaperingen (bij voorkeer meer dan 1)? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote:Nou, dan drink je er tien van drie tot negen, weet ik veel, ik weet niet wat voor zuiplap je bent, maar tien is voor mij ruimschoots genoeg om een uur of tien 's avonds (als ik om drie uur begonnen ben he), en dan kan ik de volgende dag gewoon gaan werken hoor . |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |