IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Sadus in Nederland!!! Vorige pagina | Volgende pagina
dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 10-05-2003 23:42 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht

Als ik blijf zitten, kom ik, zolnniet, dan kom ik niet!

changed to 'ouwe'

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 11-05-2003 10:35 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2003 23:40 schreef Mutilator het volgende:
Ik ken de DTP (death to posers) demo van ze, maar welke demo hebben ze nog meer gemaakt?

http://www.stevedigiorgio.com/sadus/history.shtml

"SADUS first emerge to the scene in 1986 with their DTP-demo, shortly followed by the Certain Death-demo in 1987."

enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 19-05-2003 19:38 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Viel mij erg tegen helaas! 1 gitarist die dan ook nog moet zingen zorde nier echt voor een vette gitaarmuur!

Steve is goed natuurlijk, maar vond het in het geheel achterblijven bij mijn verwachtingen, te veel nieuwe nummers IMO!

Overigens is er bij mijn weten geen OFFICIELE CD release van illusions (ja chemical exposure)
Misschien een bootleg, als ie er al is moet ie MEGA zeldzaam zijn.... de LP is al niet makkelijk te krijgen.

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 20-05-2003 12:42 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2003 19:38 schreef enforcer het volgende:
Overigens is er bij mijn weten geen OFFICIELE CD release van illusions (ja chemical exposure)
Misschien een bootleg, als ie er al is moet ie MEGA zeldzaam zijn.... de LP is al niet makkelijk te krijgen.

Illusions op CD zou voor mij ook geheel nieuw zijn. En als die bestaat zal die net zo onbetaalbaar zijn als andere '80 thrash cd-releases, dus blijf ik blij met mijn Chemical Exposure .

btw, op die heruitgave van de DTP demo staat ook de certain death demo (2 nummertjes maar trouwens ).

enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 20-05-2003 18:19 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

HAHAHA, dat klopt idd!

Ik collect al een paar jaar oude thrash Cd's, denk dat ze het meest opbrengen qua collectors waarde!

Maar ik heb ook nog nooit van een CD van illusions gehoord!
Er zou echter best een fucking bootkleg van kunnen zijn!

ik bedoel platen als:

vendetta go and live
mandator initial velocity
Numm Skull Ritually abused
Apocrypha The forgotten scroll

Zie je op iedere metalmarket als fukking bootleg liggen
goedkoop gekopieerd, lelijk hoesje lelijke print op de CD, en soms rechtsreeks van LP geript (indien er geen echte CD versie van is!)

Maar goed daar is en leuk centje mee te verdienen, laat 50 copietjes drukken van een zeldzame titel vang 12 EURO per stuk reken uit je winst!

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 18-06-2003 15:37 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

mutilator bedankt voor de tip

Je moeder.

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 28-06-2003 13:03 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 19 mei 2003 19:38 schreef enforcer het volgende:
Viel mij erg tegen helaas! 1 gitarist die dan ook nog moet zingen zorde nier echt voor een vette gitaarmuur!
...

Weet je eigenlijk wat er van Rob Moore geworden is?

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Warlock
Usericon van Warlock
Posted 29-06-2003 22:59 by Warlock Wijzig reactieProfiel van WarlockQuote dit bericht

HMmmmpH, deze topic is al oud!

FUCK

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 29-06-2003 23:00 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ha-ha, ik heb ze lekker gezie-hien.

NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 03-07-2003 14:24 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

Op X-mass metalfest komen ze weer.

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 03-01-2004 3:53 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 29 juni 2003 23:00 schreef Dwaallicht het volgende:
Ha-ha, ik heb ze lekker gezie-hien.

You lucky bastard! Ik was verhinderd, maar vind Sadus niet half zo goed meer sinds Rob Moore vertrok en ze geen vervanger hebben ingelijfd. Ik zal het moeten doen met mijn video opnames van die periode; ook geen straf

Heeft iemand trouwens de minder bekende 'Red Demo III' die ze in 1994 hebben uitgebracht?

Ik zoek trouwens nog de cd 'Swallowed in black' (Ik heb bijv. een longpack versie (ongeopend) van 'A vision of misery' ervoor te ruil) en ik zoek Sadus shirts; bootleg shirts zijn ook al goed; mission impossible?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 03-01-2004 5:48]

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 03-01-2004 10:21 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2004 3:53 schreef Mutilator het volgende:
You lucky bastard! Ik was verhinderd, maar vind Sadus niet half zo goed meer sinds Rob Moore vertrok en ze geen vervanger hebben ingelijfd. Ik zal het moeten doen met mijn video opnames van die periode; ook geen straf

Heeft iemand trouwens de minder bekende 'Red Demo III' die ze in 1994 hebben uitgebracht?

Ik zoek trouwens nog de cd 'Swallowed in black' (Ik heb bijv. een longpack versie (ongeopend) van 'A vision of misery' ervoor te ruil) en ik zoek Sadus shirts; bootleg shirts zijn ook al goed; mission impossible?
Ik vermoed dat de 2e hands boer zoals Millennium Records je enige hoop is...

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 03-01-2004 15:25 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 3 januari 2004 10:21 schreef Greycloak het volgende:
Ik vermoed dat de 2e hands boer zoals Millennium Records je enige hoop is...

Tsja je weet maar nooit, maar Millennium Records kan ik met klem afraden; hun zoeklijstenbeleid is gewoon een manier van ze om je aan 't lijntje te houden; ik heb vaak dingen die ik jarenlang op zoeklijst had gewoon voor m'n neus voorbij zien gaan in hun newsletter ipv dat ze het voor je opzij zetten zoals beloofd; daar ben je dan een jarenlange klant voor...

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 03-01-2004 15:29]

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 03-01-2004 17:37 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2004 15:25 schreef Mutilator het volgende:
Tsja je weet maar nooit, maar Millennium Records kan ik met klem afraden; hun zoeklijstenbeleid is gewoon een manier van ze om je aan 't lijntje te houden; ik heb vaak dingen die ik jarenlang op zoeklijst had gewoon voor m'n neus voorbij zien gaan in hun newsletter ipv dat ze het voor je opzij zetten zoals beloofd; daar ben je dan een jarenlange klant voor...

Ik heb zelf geen zoeklijst ingeleverd daar, maar alles wat ik reserveer uit die mailing list krijg ik tot nu toe meteen toegewezen, dus ben tevreden .

Een Sadus shirt zou ik ook ontzettend graag hebben, liefst een met de tekst "Death to posers" achterop of zo (geen idee of die bestaan, maar hoop wel op een dergelijke lay-out).

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 03-01-2004 17:50 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 3 januari 2004 17:37 schreef TNightmare het volgende:
Ik heb zelf geen zoeklijst ingeleverd daar, maar alles wat ik reserveer uit die mailing list krijg ik tot nu toe meteen toegewezen, dus ben tevreden .
...

Dat is een ander verhaal; ik zoek alleen zeldzame items en die zijn binnen een paar minuten weg na mailing dus je moet er dan wel toevallig al achter de computer zitten; met een zoekijst zou je die dus gereserveerd moeten hebben maar ze gooien het gewoon te grabbel en te graai; ik sta hier niet alleen in; een maat van mij die ik aanvankelijk klant van ze had gemaakt -laat ik het maar subtiel formuleren- 'klaagde' hier ook al over.

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 03-01-2004 18:08 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2004 17:50 schreef Mutilator het volgende:
Dat is een ander verhaal; ik zoek alleen zeldzame items en die zijn binnen een paar minuten weg na mailing dus je moet er dan wel toevallig al achter de computer zitten; met een zoekijst zou je die dus gereserveerd moeten hebben maar ze gooien het gewoon te grabbel en te graai; ik sta hier niet alleen in; een maat van mij die ik aanvankelijk klant van ze had gemaakt -laat ik het maar subtiel formuleren- 'klaagde' hier ook al over.

Ja, dan moeten ze die service niet aanbieden als ze hem toch niet gaan leveren...

El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 03-01-2004 19:27 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2004 3:53 schreef Mutilator het volgende:

ik heb idd wel een red demo van omstreeks die tijd, ik weet niet of er verschillende versies van de red demo zijn?
quote:

Ik zoek trouwens nog de cd 'Swallowed in black'

hmmm, die heb ik een aantal jaar terug gewoon bij de fame gekocht... ik wist niet dat ie niet meer te verkrijgen was... probeer ebay eens...

Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....

Orion
Usericon van Orion
Posted 03-01-2004 19:40 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 03-01-2004 20:23 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 3 januari 2004 19:27 schreef El Chulo het volgende:
ik heb idd wel een red demo van omstreeks die tijd, ik weet niet of er verschillende versies van de red demo zijn?

Nee 'III' is omdat het hun derde demo is; niet versie 3 van dezelfde demo zoals je 2 versies hebt van de Mantas 'Death by metal demo'.

quote:
hmmm, die heb ik een aantal jaar terug gewoon bij de fame gekocht... ik wist niet dat ie niet meer te verkrijgen was... probeer ebay eens...

Ik durf het bijna niet te vragen...

El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 03-01-2004 20:46 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2004 20:23 schreef Mutilator het volgende:
Nee 'III' is omdat het hun derde demo is; niet versie 3 van dezelfde demo zoals je 2 versies hebt van de Mantas 'Death by metal demo'.

ok, dan hebben we het over dezelfde demo. het nummer black march vind ik het vetst, maar de cd die ze later hebben gemaakt viel me toch tegen.

quote:

Ik durf het bijna niet te vragen...

ik weet het , maar ik wil 'm niet kwijt, hoewel chemical exposure en vision of misery beter zijn. maar nogmaals, volgens mij is deze cd nog redelijk te krijgen op ebay etc.

Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....

Orion
Usericon van Orion
Posted 23-02-2004 8:40 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

mischien niet het juiste topic maar toch:

SADUS To Record New Album In The Summer - Feb. 22, 2004

TESTAMENT/SADUS bassist Steve DiGiorgio has posted the following message on his official web site:

"Since the last update things have seemed really grim. But the past few months have had a definite turn for the better. Life was really turned upside down last October when [SADUS drummer] Jon [Allen]'s 11-year-old daughter went in for a heart transplant, we were all worried, yet hopeful that she would recover and make improvements. Since the operation every follow-up test has come back 100% positive, there have been no signs of rejection. She's back to her normal life and even back to school — all ahead of schedule. We're all proud of her for kicking ass and getting healthy so quick. She also has mastered making the best hot wings ever!

"So naturally that means cautious relief for us and especially Jon, who's happy to be back at the drums with renewed vigor like a running bull. We Sadudes have been making marked progress with a bunch of new songs. We've had ideas filed away on tapes for a few years now although it felt like we had nothing to show for the long break since the last album. But once me and Darren broke out all the tapes and even added a few new song ideas to the list, all of a sudden we had enough songs for a new album. We have 10 new songs we're working on, and possibly a cover or three to add to that. We are so psyched to be this close to making the fifth SADUS album we are at it full time and expect to start recording drums in the studio in May. We'll probably break from the studio in June so I can join TESTAMENT for the European tour, and then me and Darren will resume sessions in July to finish recording. That's the plan at this point anyway.

"But before any of that, we have a mini-tour planned for April. We're still waiting for a couple of the shows to finalize before we post all the specific cities and venue info. But here's how the trip looks like at this point:

Mar. 27 - San Francisco - Avalon Ballroom
Apr. 02 - Greece, Thessiloniki - Mylos Xilourgio
Apr. 03 - Greece, Athens - An Club
Apr. 04 - Italy, Milan
Apr. 06 - Italy, Rome
Apr. 07 - Italy, Porto d'Ascoli - Brunch Pub
Apr. 09 - Norway, Oslo - Inferno Metal Festival
Apr. 10 - Sweden
Apr. 11 - Sweden (?)

"Please help spread the word. Looks like we're headlining every show, so local info needs to spread soon. We are planning on playing everything. I mean everything, stuff from all four albums plus a couple off the re-released 1986 demo and a new one or two from the new album list…! So I said it before, I'll say it again: Tell a friend! Tell an enemy! Get your ass to the show and enjoy some aggressive metal. We will be there!"

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 23-02-2004 8:43 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

VET VET!

Nu nog een paar concerten in NL erbij en gaan!!

De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 23-02-2004 8:44 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

@raj: Dan kan je weer een pit bouwen bij kwaad-kijkend publiek

rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 23-02-2004 8:44 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

quote:
Op 23 februari 2004 8:44 schreef Elfensteen het volgende:
@raj: Dan kan je weer een pit bouwen bij kwaad-kijkend publiek

heu?

De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 23-02-2004 8:46 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com