|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
lol, zo te lezen wel ja! Ach, misschien ga ik nog wel even kijken als ze in NL/Belgie komen |
|
Ik dacht eigenlijkd dat je het over het metalfest had. Daar hebben we een leuke pit tijdens epica gebouwd. Werd alleen ook niet echt gewardeerd geloof ik |
|
rofl! Hoezo dat niet? |
|
hehehe, ik geloof dat ik ondertussen ook een reputatie begin te krijgen voor het bouwen van pitten waar deze niet gewaardeerd worden. Ik denk dat dit begonnen is bij het concert van Limbonic Art in de 013 heel erg lang geleden |
|
SADUS: More European Tour Dates Announced - Mar. 15, 2004 More details have been revealed about SADUS' upcoming European tour, which is scheduled to kick off in early April. The group's itinerary is shaping up as follows: Mar. 27 - San Francisco, CA - Avalon Ballroom (w/ TESTAMENT, DEATH ANGEL) Apr. 02 - Thessiloniki, GRE - Mylos Xilourgio Apr. 03 - Athens, GRE - An Club Apr. 04 - Bresso (Milan), ITA - Indian's Saloon Apr. 06 - Rome, ITA - Alpheus Apr. 07 - Porto d'Ascoli, ITA - Brunch Pub Apr. 09 - Oslo, NOR - Inferno Metal Festival Apr. 10 - Örebro, SWE - Contan Apr. 11 - Gothenburg, SWE - somewhere Special guest at the April 7 show will be SUBLIMINAL CRUSHER. mooi zo te zien is sadus weer op tour , dus hopen dat ze in NL spelen! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Die moeten godverdegodverdomme wel naar nederland gaan komen ja |
|
WOOHOOO !!!*duurt nog even MAAR SADUS SPEELT GODVERDOMME IN MAART OP HET NO MERCY FESTVAL!!!!!! MARCH 2005 SADUS – SUPPORTS (TBA) 11.03.2005 till 25.03.2005.BL ANTWERPEN @ HOF TER LOO(no mercy fest) 26.03.2005.NL TILBURG @ 13 (no mercy fest) (nu maar hopen dat het dit keer wel doorgaat ) Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
ja, te gek! Maar als head-liner? |
|
zo staat het er stadus + support maakt me eigenlijk geen flikker uit als ze maar spelen dit keer. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: ik had al begrepen dat er stond Sadus + Support, maar ik begrijp de keuze van Metallysee niet....op Sadus komen geen 1000 man af....afwachten maar wat de supports zullen zijn |
|
het staat iig bijna vast dat ze minder zullen heerschen als sadus! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: ow, zekers! FALSE INCARNATION |
|
Dat wordt gewoon halsreikend uitkijken naar No Mercy... Ongekend! |
|
Veteran San Francisco Bay Area thrashers SADUS have completed work on their new album, "Out for Blood", tentatively due early next year via Holland's Mascot Records. Commented SADUS bassist Steve DiGiorgio: "Just wanted to say that finally, our new album is fucking done! No one knows how long I've been dying to type those exact words. So here it is, new SADUS 'Out For Blood' — eleven new songs, some bonus crap and a cool behind the scenes video are all comprising the fifth album. Some raging bear vocals to be found on one courtesy of crazy Chuck Billy [TESTAMENT]. "We finished [the new CD] at Trident Studios here in California, and now it's gone into production in the Netherlands and will be officially released by Mascot Records in late January/early February 2006. The new domain, www.sadus.us, foreseeably will be up before the end of the year." SADUS worked on the new album with producer Børge Finstad (MAYHEM, BORKNAGAR, VINTERSORG, EXTOL), engineer Juan Urteaga and manager Rob Lewis. Songtitles set to appear on the follow-up to 1997's "Elements of Anger" include "Sick" and "Out for Blood". [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 21-10-2005 12:21] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Yes! Eens kijken wat deze heren ons dit keer brengen! heavy metal is the law |
|
hey, nieuwe Sadus? *nieuwschierig* Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Mods, kan dit topic veranderd worden in een algemeen Sadus topic ajb? THX! Ff over de nieuwe Sadus; een nummer ervan is hier te beluisteren: http://valleyofdrybones.altervista.org/files.htm Wat vinden we ervan? Ik vind het wel fijn, maar het is wel wennen omdat de oude band moeilijk te herkennen is. En jullie? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ik ben er nog niet zo van onder de indruk. Geef mij maar de oude, over-the-top snelle Sadus. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Wat een toffe band is het ook. Dit klinkt ook weer best prettig, al heeft de energie van de eerdere albums op deze plaat een beetje plaatsgemaakt voor technische loopjes. Iets dat ze eerder juist zo goed combineerde. |
|
quote: Ja wil ik wel veranderen, maar aangezien een mod het toen der tijd had geopend, kan ik het van een medemod niet wijzigen On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
altijd weer die MODKES heeeee pfffffff |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina |