IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Sadus in Nederland!!! Vorige pagina | Volgende pagina
Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 21-09-2002 11:18 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Ah, jij drinkt 1 biertje per uur?

Ik weet alleen dat het bij concerten wel eens heel gezellig kan worden. En dan vindt ik het wel lekker als ik de volgende ochtend uit kan slapen. En als ik toch zou gaan werken weet ik gewoon dan mn productiviteit 0 is.

*edit*
En je moet het gewoon als een soort luxe zien
*edit*

[Dit bericht is gewijzigd door Dunne_Hein op 21-09-2002 11:23]

I can't shoot straight unless I've had a pint!

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 21-09-2002 12:05 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ahhh ja het is wel relaxed om het laat te maken e.d. maar ja... vrije dagen zijn idd een luxe! Dus jij gaat bruut zuipen...

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 21-09-2002 12:05]

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 22-09-2002 1:13 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

- Mutilator
- Dwaallicht
- IronGlory
- daVid
- Greycloak
- Dunne Hein
- El Chulo + 4 vrienden
- Shadowlands

Nog meer mensen? Karig hoor, noemen jullie jezelf nu metal fans??

B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 22-09-2002 1:18 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2002 1:13 schreef Dwaallicht het volgende:
- Mutilator
- Dwaallicht
- IronGlory
- daVid
- Greycloak
- Dunne Hein
- El Chulo + 4 vrienden
- Shadowlands

Ik zal mezelf nooit nu metal fan noemen!

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 22-09-2002 1:20 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Haha, nog een homeau .

Ben jij er morgen dan??? Nee zeker he. Dat dacht ik al. Mietje .

McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 22-09-2002 3:06 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2002 1:13 schreef Dwaallicht het volgende:
- Mutilator
- Dwaallicht
- IronGlory
- daVid
- Greycloak
- Dunne Hein
- El Chulo + 4 vrienden
- Shadowlands

Ik kom dus ook. Want ik heet Karig.
Cool, dan zie ik Mutilator ook eens. En Greycloak en IronGlory ook weer eens. En natuurlijk bobline-Dwaalie.
En Shadowlands. En nog wat mensen die ik ECHT niet ken.

McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 22-09-2002 11:32 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Nieuwsbericht : ik kom NIET omdat ik te brak ben om met het openbaar vervoer te reizen.

Sorry, Dwaallicht. Je zult het zonder mij moeten doen in de trein. Nog bedankt voor het zoeken van de reistijden trouwens. Al die moeite voor niks...

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 22-09-2002 21:42 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Dat was VET .... blij dat ik ze gezien heb!! 'Thanks for making us play a song we haven't played in fifteen years'

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 22-09-2002 23:43 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Nou, de mm,eeste nummers die ze speelde wwarensc nijtnimmers. lievr toch ietd meer hehoord bvan hun oude materiaal

winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 23-09-2002 3:59 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2002 23:43 schreef Dunne_Hein het volgende:
Nou, de mm,eeste nummers die ze speelde wwarensc nijtnimmers. lievr toch ietd meer hehoord bvan hun oude materiaal

he kerel... hoeveel bier heb jij op?

My madness, my sadness

Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 23-09-2002 9:29 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

SADUS heerschte de pan uit!
Dead Head vond ik trouwens een beetje , maar dat zal wel weer aan mij liggen.
En waar waren alle ZM-ers??? Ik heb alleen DwaalTeddy gezien en Greycloak (hebt trouwens een hele aardige vriendin! )...

SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!!

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-09-2002 9:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Heeft

Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 23-09-2002 9:46 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

Nee 'hebt' ik ben alleen je ervoor vergeten te schrijven

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 23-09-2002 11:10 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 23 september 2002 3:59 schreef winters rage het volgende:
he kerel... hoeveel bier heb jij op?

Pfff, hou maar op.
Ik zat in de bus naar huis toen ik er achter kwam dat ik mn nieuwe Sadus t-shirt niet meer in mn handen had :-( Dus ik tegen die buschauffer zeggen dat ie moest stoppen wat hij niet wilde doen en ik werd dus pissig. Kon ik pas vanaf de volgende halte weer terug lopen naar de Baroeg. Ik in de baroeg rondvragen wie mn shirt had gezien, bleek dat ik hem gewoon had aangetrokken

Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 23-09-2002 11:11 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

Jij bent een nog grotere airhead als ik!

daVid
Usericon van daVid
Posted 23-09-2002 11:18 by daVid Wijzig reactieProfiel van daVidQuote dit bericht

Die punker (Dave) loopt wel vaker het podium op om de mensen wat op te fokken. Meestal werkt het. Het duurde wat lang. Maar toch

El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 23-09-2002 11:58 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

quote:
Op 23 september 2002 9:29 schreef Shadowlands het volgende:
En waar waren alle ZM-ers??? Ik heb alleen DwaalTeddy gezien en Greycloak

ahum, vergeet je niet iemand??
quote:

(hebt trouwens een hele aardige vriendin! )...

ja, vonnik ook!!

Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 23-09-2002 14:00 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 23 september 2002 9:29 schreef Shadowlands het volgende:
Greycloak (je hebt trouwens een hele aardige vriendin! )...
Da's dus mijn ex, Sassette. Ken je die ook weer.
Tering, een partij last m'n nék... Moesten ze vaker doen, van die oude, goede metal bands reanimeren. Het was dus zeker de moeite van het wachten waard gister. (15:00 zaal open... Jaja. Dan verwacht je toch binnen 45 minuten wel wat actie of ben ik nou gek?) Is het wachten nu op een volgend album, want volgens mij hadden ze er zelf ook wel zin in. Ze waren iig wel degelijk aan het spelen omdat ze er zelf ook nog best zin in hebben!

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 23-09-2002 17:49 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Hehe, volgens mij moeten ze wel gek worden van al dat gebrul om oude nummers. Die nieuwe vond ik ook wat minder, maar die zullen muzikaal wel wat interessanter zijn om te spelen. Prachtig hoe Steve DiGiorgio af en toe opging in z'n spel.

Opkomst van ZM'ers viel wel wat tegen, maar wat wil je he met al die nieuwe broekies die denken dat In Flames death metal is .

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-09-2002 19:40 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

hebben ze sadus attack/torture nog gespeeld???

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 23-09-2002 19:59 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Zeker wel, en Certain Death, en Twisted Face geloof ik ook, en nog meer ouwe nummers.

Het was echt vet!

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-09-2002 22:37 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 23 september 2002 19:59 schreef Dwaallicht het volgende:
Zeker wel, en Certain Death, en Twisted Face geloof ik ook, en nog meer ouwe nummers.

Het was echt vet!

Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 24-09-2002 12:15 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

quote:
Op 23 september 2002 11:58 schreef El Chulo het volgende:
ahum, vergeet je niet iemand??

sollllllly!!!!!!! TTTTTUUUURLIJK ken was ik ook met jou!!!!!

quote:
ja, vonnik ook!!

You womaniser!!!!!

Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 09-10-2002 17:01 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Weeeeehhhhhh!!!!! Ik kwam er pas zondag achter, toen was het al geweest...

*zucht*

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 10-05-2003 23:40 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ik ken de DTP (death to posers) demo van ze, maar welke demo hebben ze nog meer gemaakt?

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com