|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Ahhh ja het is wel relaxed om het laat te maken e.d. maar ja... vrije dagen zijn idd een luxe! Dus jij gaat bruut zuipen... [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 21-09-2002 12:05] |
|
- Mutilator - Dwaallicht - IronGlory - daVid - Greycloak - Dunne Hein - El Chulo + 4 vrienden - Shadowlands Nog meer mensen? Karig hoor, noemen jullie jezelf nu metal fans?? |
|
quote: Ik zal mezelf nooit nu metal fan noemen! |
|
Haha, nog een homeau . Ben jij er morgen dan??? Nee zeker he. Dat dacht ik al. Mietje . |
|
quote: Ik kom dus ook. Want ik heet Karig. Cool, dan zie ik Mutilator ook eens. En Greycloak en IronGlory ook weer eens. En natuurlijk bobline-Dwaalie. En Shadowlands. En nog wat mensen die ik ECHT niet ken. |
|
Nieuwsbericht : ik kom NIET omdat ik te brak ben om met het openbaar vervoer te reizen. Sorry, Dwaallicht. Je zult het zonder mij moeten doen in de trein. Nog bedankt voor het zoeken van de reistijden trouwens. Al die moeite voor niks... |
|
Dat was VET .... blij dat ik ze gezien heb!! 'Thanks for making us play a song we haven't played in fifteen years' |
|
Nou, de mm,eeste nummers die ze speelde wwarensc nijtnimmers. lievr toch ietd meer hehoord bvan hun oude materiaal I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: he kerel... hoeveel bier heb jij op? My madness, my sadness |
|
SADUS heerschte de pan uit! Dead Head vond ik trouwens een beetje , maar dat zal wel weer aan mij liggen. En waar waren alle ZM-ers??? Ik heb alleen DwaalTeddy gezien en Greycloak (hebt trouwens een hele aardige vriendin! )... SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Heeft |
|
Nee 'hebt' ik ben alleen je ervoor vergeten te schrijven SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
quote: Pfff, hou maar op. Ik zat in de bus naar huis toen ik er achter kwam dat ik mn nieuwe Sadus t-shirt niet meer in mn handen had :-( Dus ik tegen die buschauffer zeggen dat ie moest stoppen wat hij niet wilde doen en ik werd dus pissig. Kon ik pas vanaf de volgende halte weer terug lopen naar de Baroeg. Ik in de baroeg rondvragen wie mn shirt had gezien, bleek dat ik hem gewoon had aangetrokken I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Jij bent een nog grotere airhead als ik! SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Die punker (Dave) loopt wel vaker het podium op om de mensen wat op te fokken. Meestal werkt het. Het duurde wat lang. Maar toch |
|
quote: ahum, vergeet je niet iemand?? quote: ja, vonnik ook!! Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote:Da's dus mijn ex, Sassette. Ken je die ook weer. Tering, een partij last m'n nék... Moesten ze vaker doen, van die oude, goede metal bands reanimeren. Het was dus zeker de moeite van het wachten waard gister. (15:00 zaal open... Jaja. Dan verwacht je toch binnen 45 minuten wel wat actie of ben ik nou gek?) Is het wachten nu op een volgend album, want volgens mij hadden ze er zelf ook wel zin in. Ze waren iig wel degelijk aan het spelen omdat ze er zelf ook nog best zin in hebben! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Hehe, volgens mij moeten ze wel gek worden van al dat gebrul om oude nummers. Die nieuwe vond ik ook wat minder, maar die zullen muzikaal wel wat interessanter zijn om te spelen. Prachtig hoe Steve DiGiorgio af en toe opging in z'n spel. Opkomst van ZM'ers viel wel wat tegen, maar wat wil je he met al die nieuwe broekies die denken dat In Flames death metal is . |
|
hebben ze sadus attack/torture nog gespeeld??? |
|
Zeker wel, en Certain Death, en Twisted Face geloof ik ook, en nog meer ouwe nummers. Het was echt vet! |
|
quote: |
|
quote: sollllllly!!!!!!! TTTTTUUUURLIJK ken was ik ook met jou!!!!! quote: You womaniser!!!!! SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Weeeeehhhhhh!!!!! Ik kwam er pas zondag achter, toen was het al geweest... *zucht* |
|
Ik ken de DTP (death to posers) demo van ze, maar welke demo hebben ze nog meer gemaakt? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |