![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
E+mc@ spelfout weggehaald... ![]() |
|
MC Hawking legt het even uit ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
![]() |
|
![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Jij draait vast niet op windows, gezien het feit dat mijn pc's al jaren moe worden als ik ze te lang gebruik. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Wat ik me laatst afvroeg: Iemand uit Bodegraven noemt zijn/haar woonplaats in dialect Borft. Zou iemand uit die regio als hij/zij dialect praat knooppunt Paalgraven bij Oss dan "Parft" noemen? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
![]() ![]() ![]() @Elite: Vraag patent(en) aan, leef je uit en met een beetje mazzel flink rentenieren over een jaartje of 15! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
hehe.. en als je een keer iemand gaat aanklagen i.v.m. dat patent, zorg er dan voor dat je dat in Marshall, Texas (aka Patentheaven) doet: http://www.technologyreview.com/InfoTech-Software/wtr_16280,300,p1.html Zojuist weer een bedrijfje in het nieuws geweest wat daar Microsoft gaat aanklagen ivm een xlm-patent in Word.. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 13-08-2009 10:45] ![]() |
|
quote: Hehe jah moe wordt hij wel, maar geef het aan met een balkje en zorg dat hij tijdens je pauze ook automatisch een pauze neemt. Nu hoef hij van mij niet per se een sjekkie te roken en een bakkie te doen, maar hij kan wel even alles op een rijtje zetten ![]() maar ik ben ook niet zo'n computerheld, maar het lijkt me dat zoiets als ingebouwde slaap een computer echt wel kan bevorderen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
waarom creert de mens geen worm die zijn uitwerpselen in het lichaam opeet, zo hebben we geen sanitair meer nodig, geen toiletpapier, geen wc-ontstopper, en geen beerputten! signature ![]() |
|
Waar moet die worm dan schijten? Je moeder. ![]() |
|
quote: Zoek eens het principe van de wet behoud van massa op. Probeer daarna eens te bedenken wat er met die worm gaat gebeuren in je lichaam ![]() ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
ik denk dat een kilo stront wel meer massa heeft dat een gespierde worm ![]() en nu en dan de "kleintjes uitlaten" ![]() signature ![]() |
|
Ze moeten bacterien ontwikkelen die van stront bier maken, of biefstuk, of frikandellen ... ![]() |
|
Idee: Een "koudesluis" (i.e. warmtewisselaar) door een buitenmuur, die je kunt verbinden met je koelkast. Hiedoor zou deze minder stroom verbruiken zolang het buiten koeler is dan binnen en zelfs helemaal geen stroom als het buiten koeler is dan 7 °C. Het principe van zo'n warmtewisselaar is al oud maar deze toepassing ben ik nog nooit tegengekomen. ![]() |
|
Grote versie ervan wordt wel in tuinbouw gebruikt. Maar dan met aardwarmte. ![]() |
|
quote: een soort Jezusbacterie in mijn kont signature ![]() |
|
quote: Dat je nog moeite deed om daarop te antwoorden. Ik denk dat hierbij de kernvraag (of het algemeen niveau is gestegen) wel beantwoord is. Ik had vroeger wel eens van die ideeen, die later idd toegepast bleken te worden. Een leuk voorbeeld: Toen ik op de basisschool zat (ergens in groep 5 of 6 dacht ik) heb ik met het idee in m'n kop gezeten een fietsdynamo uit te bedenken die in de naaf van het wiel zit. Een paar jaar geleden bracht Gazelle dus zo'n systeem op de markt. T was mijn idee g*dverd*mme !!! ![]() neoplasma malignum ![]() |
|
quote:Al mening klein koorknaapje heeft dat geprobeerd. De kerk duldt geen concurrentie [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 13-08-2009 13:54] ![]() |
|
quote: Tuurlijk! Ik hoopte dat Hypnos zou aanvoelen hoe die worm, warmpjes genesteld in het anaalkanaal, als een organische dildo telkens groter en groter wordt! [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 13-08-2009 14:06] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Koelkast in de schuur zetten? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Dat kan natuurlijk ook maar scoort laag qua gebruiksgemak. M'n ouders hebben trouwens een klein keldertje onder de keuken die heel gemakkelijk te bereiken is, dat is al een stuk handiger. Daar liggen de aardappelvoorraad, kratten bier etc. ![]() |
|
quote: Muur tussen schuur en huis uitbreken zodat je de koelkast er door kan schuiven ![]() Maar goed, verder over jouw idee; ik denk dat dit pas kostenefficiënt en écht effectief wordt als je het op grotere schaal binnen één huis toepast of misschien zelfs voor hele wijken. Warmtewisseling is wel een mooi concept ![]() Sowieso een systeem wat overtollige warmte naar het volgende huis transporteert zou gunstig kunnen zijn. quote: Mijn ouders hebben ook een kelder, supergunstig ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Rekening houdend met mijn vrijstaande schuur staat het kreng dan midden in mijn tuin. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Hehehe, dan heb je alleen nog een tunneltje naar je koelkast nodig ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |