![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Dan rijdt er in mijn voorbeeld dus 1 van de 2 voor een mindere klus die 100km. ![]() |
|
quote: Er zijn al bedrijven die dit doen ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote:Krijg je verstedelijking door met alle bijkomende probleen ![]() ![]() |
|
Ook een geweldig idee: Een bakfiets, maar dan omgedraaid en met een motortje. Dan hebben dikke mensen genoeg ruimte op de bakfiets. En hoeven ze niet te trappen. En op het zadel kunnen ze een gast meenemen. ![]() |
|
quote: Ja maar.. Dan komt ie toch niet vooruit? Ligt ie met de bak en het stuur op de grond. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 02-12-2009 13:00] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Hij bestaat al en is redelijk goedkoop ![]() ![]() ![]() 59 euro ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
We moeten bananen kruisen met eieren! dan kun je ze makkelijker pellen! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Maar passen wel minder goed in je kleine eierpannetje. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Zucht....€1,60 per liter benz. Auto's die rijden op pis ![]() Diesel wordt Piesel LPG ". ". Lekker Pissen Graag Euro. ". " Die geven we nu uit aan bier Etc... ![]() |
|
quote: Geinspireerd door Baron van Munchhausen zeker? ![]() "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" ![]() |
|
quote: Zo rond 1:52 ![]() Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... ![]() |
|
Ik heb nog zoveel geweldige ideeën. Mijn laatste is een hotelketen beginnen, die dingen allemaal naast die van der Valks plaatsen en dan net iets onder de prijs gaan zitten ![]() Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. ![]() |
|
Dat is echt wel een slecht idee! ![]() ![]() |
|
Ach, ik weet niet, het toont wel een uiterst verfrissend gebrek aan economisch inzicht ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Dat is ook wel weer zo! flebbie ![]() ![]() |
|
Tijdje geleden samen met iemand anders, in een vreselijke alcoholocaust, de opblaas-trut bedacht. Een opblaaspop die tijdens de daad kreten als "heb je de vuilnis al buiten gezet?", "ben je al bijna klaar", "zou je je niet even douchen" of "ben je al begonnen? uitkraamt. Voor de man die veel buiten de deur is, en toch het warme thuis-gevoel wil ervaren.. Na een inschrijving bij "Het beste idee van Nederland" werden we (serieus!) uitgenodigd voor de opnames. Toch maar gecancelled ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Helden! No dogs, no masters. ![]() |
|
Hehe. Mocht je er toch nog op terug komen is een "Waar denk je aan" misschien ook een toevoeging? Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
ff nieuw tv programma bedacht, een soort big brother maar dan leuker je stopt 12 mensen in een huis. 6 daarvan zijn volkomen normaal, niks mee aan het handje, de andere 6 hebben een persoonlijkheidsstoornis (een borderlinertje, narcistje, autistje, een schizoïde etc.) Men weet niet van elkaar of die wel of geen stoornis heeft, als kijker weet je dit ook niet. De bewoners moeten hier zelf achter zien te komen en kunnen hier geld mee afpakken van de ander als ze het goed raden. Als je het fout raadt verlies je juist geld aan je tegenpartij. De ene helft gaat dan natuurlijk een stoornis simuleren en de andere helft probeert zo normaal mogelijk over te komen. Volgens mij gaat dit enorm leuke tv opleveren. [Dit bericht is gewijzigd door flebbie op 19-04-2011 15:39] Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. ![]() |
|
Seriemoordenaar mag dan niet ontbreken natuurlijk. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Een Limburger mag ook niet ontbreken. ![]() |
|
Kwalificeert dat als persoonlijkheidsstoornis? Cool, ik wist altijd al wel dat ik ook bijzonder ben. You have time. You are doing fine. ![]() |
|
quote: LOL Secret Story nog niet gezien zeker ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |