IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Geweldige Ideeën Volgende pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-08-2009 1:41 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

na highdeas.com vraag ik me eigenlijk af of het niveau hier wat hoger is.

Ik zal maar aftrappen met oudere ideeën, dat ik inderdaad ook bedacht heb toen ik stoned was, maar niet zo heel erg, want dan had ik het nooit op papier kunnen krijgen.


- Een soort ingebouwde slaap in computers, waarbij de computer na een tijdje steeds nodiger vraagt om een herstel(moe worden)
en in die periode doet de computer iets aan herstel en ordening(defragmenteren, en andere shizzle) die de computer weer sneller laten werken.

- De eczeminator: Zeewater en ander zoutachtig water helpen tegen eczeem, meestal stukken beter dan de beste zalfjes op de markt. Maar lastig als je geen zee naast je hebt, en in een bad kost het aardig wat zout(zeewater is zo'n 3,3% zout dus zo'n 6 kilo per gemiddeld bad is wat veel). Daarom zat ik te denken aan een installatie die je aan je douche kunt maken die het zoute water doseert. Dan kun je gewoon de eerste tijd douchen, en afsluiten met een zoute douche. Voor sommigen is zeewater te zout voor anderen werkt zouter weer iets beter.
De goedkoopste oplossing lijkt me via een bak met een hoge concentratie die je vooraf zelf kan mengen aan te sluiten op een doseerapparaat die aan je waterleiding zit.

Zo kun je ook verschillende zouten proberen(bv. dode zeezout) en andere toevoegingen. En niet alleen voor eczeem is het

Edit:

- Windmolens staan eigenlijk het grootste gedeelte van de tijd stil omdat het net eigenlijk overbelast wordt en ook bij zonneenergie sluit de vraag niet goed aan op het aanbod, zonde van de investering, en zonde van de energie.
Daarom is het slim om de windmolen niet te ontkoppelen, maar om hem aan te sluiten op verwarmingsinstallaties voor kassen bijvoorbeeld. Tegenwoordig worden alle kassen toch al met warmteopslagtank(grote geisoleerde tank waar heet water in wordt opgeslagen) uitgerust en die komt mooi van pas als de stroom opeens op het net gevraagd wordt, daar kan de kas nog erg lang op teren. een (kleine) gaskachel als backup is ook handig.
De electriciteit is makkelijk om te zetten naar warmte door warmte spiralen maar kan ook door grote industriele magnetrons.
Het mooie hieraan is dat je stroompieken en dalen veel beter kunt regelen. In Duitsland is het net vrij instabiel geworden door de vele windmolens en draaien ze vaak voor niets en kunnen er eigenlijk geen nieuwe bij.

Bij een windmolenbedrijf in Polen hebben we al voorgesteld om daar een kas naast een hun windmolenpark te bouwen met dit idee. Jammer genoeg hadden ze geen interesse, weet niet waarom maar in Polen doen ze sowieso hun zaken op een vage manier hehe.


[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 13-08-2009 2:02]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 13-08-2009 2:41 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

E+mc@


spelfout weggehaald...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-08-2009 3:04 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/



MC Hawking legt het even uit


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 13-08-2009 3:07 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-08-2009 3:26 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 13-08-2009 7:17 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2009 1:41 schreef ElitE het volgende:
- Een soort ingebouwde slaap in computers, waarbij de computer na een tijdje steeds nodiger vraagt om een herstel(moe worden)
en in die periode doet de computer iets aan herstel en ordening(defragmenteren, en andere shizzle) die de computer weer sneller laten werken.



Jij draait vast niet op windows, gezien het feit dat mijn pc's al jaren moe worden als ik ze te lang gebruik.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 13-08-2009 9:23 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Wat ik me laatst afvroeg:
Iemand uit Bodegraven noemt zijn/haar woonplaats in dialect Borft. Zou iemand uit die regio als hij/zij dialect praat knooppunt Paalgraven bij Oss dan "Parft" noemen?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 13-08-2009 9:31 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht



@Elite: Vraag patent(en) aan, leef je uit en met een beetje mazzel flink rentenieren over een jaartje of 15!


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 13-08-2009 10:45 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

hehe.. en als je een keer iemand gaat aanklagen i.v.m. dat patent, zorg er dan voor dat je dat in Marshall, Texas (aka Patentheaven) doet:

http://www.technologyreview.com/InfoTech-Software/wtr_16280,300,p1.html

Zojuist weer een bedrijfje in het nieuws geweest wat daar Microsoft gaat aanklagen ivm een xlm-patent in Word..

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 13-08-2009 10:45]


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-08-2009 10:48 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 13 augustus 2009 7:17 schreef XXL het volgende:
Jij draait vast niet op windows, gezien het feit dat mijn pc's al jaren moe worden als ik ze te lang gebruik.


Hehe jah moe wordt hij wel, maar geef het aan met een balkje en zorg dat hij tijdens je pauze ook automatisch een pauze neemt. Nu hoef hij van mij niet per se een sjekkie te roken en een bakkie te doen, maar hij kan wel even alles op een rijtje zetten
maar ik ben ook niet zo'n computerheld, maar het lijkt me dat zoiets als ingebouwde slaap een computer echt wel kan bevorderen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-08-2009 12:59 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

waarom creert de mens geen worm die zijn uitwerpselen in het lichaam opeet, zo hebben we geen sanitair meer nodig, geen toiletpapier, geen wc-ontstopper, en geen beerputten!



signature


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 13-08-2009 13:03 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

Waar moet die worm dan schijten?


Je moeder.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-08-2009 13:03 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2009 12:59 schreef Hypnos het volgende:
waarom creert de mens geen worm die zijn uitwerpselen in het lichaam opeet, zo hebben we geen sanitair meer nodig, geen toiletpapier, geen wc-ontstopper, en geen beerputten!

Zoek eens het principe van de wet behoud van massa op. Probeer daarna eens te bedenken wat er met die worm gaat gebeuren in je lichaam


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-08-2009 13:05 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik denk dat een kilo stront wel meer massa heeft dat een gespierde worm


en nu en dan de "kleintjes uitlaten"


signature


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-08-2009 13:06 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ze moeten bacterien ontwikkelen die van stront bier maken, of biefstuk, of frikandellen ...


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 13-08-2009 13:12 by Jelle Wijzig reactieProfiel van JelleQuote dit bericht

Idee:
Een "koudesluis" (i.e. warmtewisselaar) door een buitenmuur, die je kunt verbinden met je koelkast. Hiedoor zou deze minder stroom verbruiken zolang het buiten koeler is dan binnen en zelfs helemaal geen stroom als het buiten koeler is dan 7 °C.

Het principe van zo'n warmtewisselaar is al oud maar deze toepassing ben ik nog nooit tegengekomen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-08-2009 13:17 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Grote versie ervan wordt wel in tuinbouw gebruikt. Maar dan met aardwarmte.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-08-2009 13:18 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2009 13:06 schreef Jenje het volgende:
Ze moeten bacterien ontwikkelen die van stront bier maken, of biefstuk, of frikandellen ...


een soort Jezusbacterie in mijn kont


signature


Waldtyr
Usericon van Waldtyr
Posted 13-08-2009 13:51 by Waldtyr Wijzig reactieProfiel van WaldtyrQuote dit berichthttp://www.myspace.com/moonofblood

quote:
Op 13 augustus 2009 13:03 schreef ZelThoR het volgende:
Zoek eens het principe van de wet behoud van massa op. Probeer daarna eens te bedenken wat er met die worm gaat gebeuren in je lichaam


Dat je nog moeite deed om daarop te antwoorden.

Ik denk dat hierbij de kernvraag (of het algemeen niveau is gestegen) wel beantwoord is.


Ik had vroeger wel eens van die ideeen, die later idd toegepast bleken te worden.

Een leuk voorbeeld: Toen ik op de basisschool zat (ergens in groep 5 of 6 dacht ik) heb ik met het idee in m'n kop gezeten een fietsdynamo uit te bedenken die in de naaf van het wiel zit. Een paar jaar geleden bracht Gazelle dus zo'n systeem op de markt. T was mijn idee g*dverd*mme !!!





neoplasma malignum


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-08-2009 13:54 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2009 13:18 schreef Hypnos het volgende:
een soort Jezusbacterie in mijn kont
Al mening klein koorknaapje heeft dat geprobeerd.

De kerk duldt geen concurrentie

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 13-08-2009 13:54]


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-08-2009 14:00 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2009 13:51 schreef Waldtyr het volgende:
Dat je nog moeite deed om daarop te antwoorden.


Tuurlijk!

Ik hoopte dat Hypnos zou aanvoelen hoe die worm, warmpjes genesteld in het anaalkanaal, als een organische dildo telkens groter en groter wordt!

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 13-08-2009 14:06]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 13-08-2009 14:02 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2009 13:12 schreef Jelle het volgende:
Idee:
Een "koudesluis" (i.e. warmtewisselaar) door een buitenmuur, die je kunt verbinden met je koelkast. Hiedoor zou deze minder stroom verbruiken zolang het buiten koeler is dan binnen en zelfs helemaal geen stroom als het buiten koeler is dan 7 °C.

Het principe van zo'n warmtewisselaar is al oud maar deze toepassing ben ik nog nooit tegengekomen.


Koelkast in de schuur zetten?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 13-08-2009 14:11 by Jelle Wijzig reactieProfiel van JelleQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2009 14:02 schreef XXL het volgende:
Koelkast in de schuur zetten?

Dat kan natuurlijk ook maar scoort laag qua gebruiksgemak.

M'n ouders hebben trouwens een klein keldertje onder de keuken die heel gemakkelijk te bereiken is, dat is al een stuk handiger. Daar liggen de aardappelvoorraad, kratten bier etc.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-08-2009 14:17 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2009 14:11 schreef Jelle het volgende:
Dat kan natuurlijk ook maar scoort laag qua gebruiksgemak.

Muur tussen schuur en huis uitbreken zodat je de koelkast er door kan schuiven

Maar goed, verder over jouw idee; ik denk dat dit pas kostenefficiënt en écht effectief wordt als je het op grotere schaal binnen één huis toepast of misschien zelfs voor hele wijken. Warmtewisseling is wel een mooi concept

Sowieso een systeem wat overtollige warmte naar het volgende huis transporteert zou gunstig kunnen zijn.
quote:
M'n ouders hebben trouwens een klein keldertje onder de keuken die heel gemakkelijk te bereiken is, dat is al een stuk handiger. Daar liggen de aardappelvoorraad, kratten bier etc.

Mijn ouders hebben ook een kelder, supergunstig


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 13-08-2009 14:21 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2009 14:17 schreef ZelThoR het volgende:
Muur tussen schuur en huis uitbreken zodat je de koelkast er door kan schuiven



Rekening houdend met mijn vrijstaande schuur staat het kreng dan midden in mijn tuin.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-08-2009 14:22 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2009 14:21 schreef XXL het volgende:
Rekening houdend met mijn vrijstaande schuur staat het kreng dan midden in mijn tuin.

Hehehe, dan heb je alleen nog een tunneltje naar je koelkast nodig


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen