|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
is toffe muziek. ben er zoonbeetje de heledag al naar aant luisteren. Iemand den nieuwe al gehoord? zo ja hoest ie? Suck my piss |
|
ja man ik wil die nieuwe ook nog horen. The Nocturnal Silence |
|
De nieuwe, "Bloodhymns" klinkt weer heerlijk Necrophobic's. Weer die heerlijke unieke riffs ala Necrophobic zoals ze bij "Darkside" zijn begonnen en bij "The Third Antichrist" zijn verdergegaan. Typisch een cd die voor een Necrophobic-fan zeker geen miskoop is! http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
quote: |
|
Vera kijk eens! Suck my piss |
|
Oh ja, Necrophobic was wel grappig ja. Valorian en Cadaveria hebben nog een Necrophodic drumskin met handtekeningen van Immortal er op. |
|
Vette band!! The Call 7" EP 1993 (Wild Rags) The Nocturnal Silence CD 1993 (Black Mark) Spawned by Evil MCD 1996 (Black Mark) Darkside CD 1997 (Black Mark) The Third Antichrist CD 1999 (Black Mark) Bloodhymns CD 2002 |
|
quote: Yummie, Immortal [Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 18-10-2002 21:30] |
|
je gaat er zowaar van stotteren |
|
Er is een kans dat er nog een show in Tilburg (013) aan vastgeplakt wordt. Is nog niet voor 100% bevestigd dus nog ff onder voorbehoud! !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Dat zou dus zondag de 19e januari moeten zijn. !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
quote: Would be nice... Vera en Baroeg zijn zo ver weg. |
|
quote: Ja inderdaad, snel correctie er over heen |
|
ik ken er een paar nummers van , tis wel vet No meat is sweater |
|
ik het de cd bloodhyms..... gave plaat... ooit gekocht toen ik nog niet wist welke band het was, maaar het klonk wel tof :D |
|
heb ze live gezien in de metropool, hengelo met Satariel en Impious.. was heerschend wuust robuust |
|
inderdaad gave band! ik heb 'bloodhymns' en ben nog op zoek naar de ouweren van ze! daar heb ik al wel samples van en klinkt eigelijk nog beter dan op bloodhymns! tijdje terug gezien in 013.. viel wel wat tegen, maar was wel gaaf changed to 'ouwe' |
|
Te Black Metal, te veel melodie. Leuk maar niet om aan te schaffen. |
|
Voor de Becrophobic liefhebbers --> probeer Enthroned eens. Zelf din ik het tering herrie. Veelste veel drumgericht waardoor je de gitaren niet tot zeer slecht hoort. En een vreselijk irritante kutstem! Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote:Hoe kun je nou Necrophobic met Enthroned vergelijken,lijkt niet eens op elkaar Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Beetje dan???... Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Ook niet een beetje Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
...Laat dan maar zitten... Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
lal !! Suck my piss |
|
ik heb afgelopen maand The Nocturnal Silence opnieuw ontdekt. Wat een heerschplaat! Vette meezing refreinen, en toffe riffs! geile productie, en de solo op The Nocturnal Silence heerscht de pannen van het dak! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |