|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja, ik zit al een tijdje te wachten op nieuw werk. Blooddhymns uit 2002 en vooral Hrimthursum uit 2006 waren lekkere platen. Maar god, wat een lelijke bandfoto |
|
quote: Finally. Ik vind het wel weer eens tijd om nieuw werk van ze te horen. |
|
wraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!!!!!!!!!! nieuwe song online woehhhh!!!! http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewProfile&friendID=460397780 Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
oeh en zeer puike hoes prew http://viewmorepics.myspace.com/index.cfm?fuseaction=viewImage&friendID=460397780&albumID=649671&imageID=3159035 [Dit bericht is gewijzigd door invictis op 28-03-2009 21:47] Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Yay!!!!!!!!! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Klinkt goed. |
|
quote: Ik vind hem nogal donker Vind het nieuwe nummer wel aardig, niet superspannend. Wel heel erg Necrophobic. |
|
Mooi! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Nieuwe plaat is al een paar dagen geleden door het Internet uitgebracht geworden. Klinkt heel wat minder melodieus, stuk rauwer. Wel erg lekker zoals we gewend zijn van deze band. |
|
Drudkh Glorior Belli OSI Necropobic Aangename tijden in het (v)ooruitzicht! |
|
quote: OSI, inderdaad, was ik bijna vergeten man. Thanks Filip! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
geneukendweldige cd aarrgh!!!!, deze gaat weer een flink aantal maanden non stop gedraaid worden hier in huize lobotomy alvast ff de limited box reserveren [Dit bericht is gewijzigd door invictis op 09-05-2009 11:53] Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Hoe is dit nieuwe album in vergelijking met Hrimthursum? Dat vind ik namelijk een gaaf album maar hij blijft niet lang boeien. Dat komt vooral doordat ik een beetje energie/vuur mis. Het had van mij allemaal wel iets feller gemogen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
buitengewoon brute band, ik zag dat ze ook een box hebben met de demo's etc.. ook wel erg leuk om erbij te hebben |
|
Had liever dat ze die demo-CD als extra bij de nieuwe plaat gestopt hadden. |
|
quote: onzin, ik heb liever dat die plaat t redt op zn eigen kwaliteiten ipv je over te moeten halen door extraatjes... |
|
quote: Hele dikke +1. spelfout weggehaald... |
|
Ik betaal liever de prijs voor 1 CD om er 2 te krijgen. |
|
quote: nou geloof me, deze is nogal een stuk feller & agresiever weer een nieuw prachtwerk van deze zweden, een plaat die weer op zichzelf staat. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
meer dan alleen maar 1 demo Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Toch bespeur ik hier een contradictio in terminis. |
|
Dat denk ik niet. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Oeh, heerlijke plaat. Rauwer dan de vorigen qua productie is mijn mening. wel weer verplichte aanschaf. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
*schop* Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |