|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Blinded by light enlightened by darkness is mijn fav nummer. |
|
quote: Hrimthursum vond ik maar tegenvallen. |
|
ik vind die nieuwe schijf keihard heerschen. revalation 666 Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Death to all is weer een hele sterke plaat geworden. Qua muziek zit het aardig in dezelfde lijn als Hrimthursum maar Death to all is een stukje rauwer en "eviler" (jaja). Bij tijden mis ik wel dat mystieke sfeertje van Hrimthursum. Maar ik denk wel dat dit album minder snel saai wordt als het vorige. Mensen die dit album kunnen waarderen zullen waarschijnlijk ook goed overweg kunnen met het nieuwe Unanimated album. Al vind ik dat album net wat beter dan Death to all. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
ik ga dat unanimated dus ff checken vindt de nieuwe Necrophobic echt weer heerlijk, zeker het laatste nummer , met een mooi mystiek stukje outro heb het alleen zo druk met The Legion, goddamn wat een jaar! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
de nieuwe is meeeeeeeeeeeeegalekker. Wat een melodieËn! Wat een vette nummers... damn!! signature |
|
Net effe een paar nummers op Youtube geluisterd. Het is niet onaardig, maar voorlopig vond ik die paar nummers ook wel weer genoeg. Ik zou het echt niet trekken als ik daar veel langer naar zou moeten luisteren. |
|
quote: Welke nieuwe? titel? www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
een re-release signature |
|
quote: zak hooi, ik dacht al wtf. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
signature |
|
anyhows. n.p. Necrophobic www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
signature |
|
Zie deze nu pas, maar een lekker nummer. Ben benieuwd naar de neie www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
die nieuwe haalt het bij lange niet tov Death to All en Hrimthursum best wel jammer eigenlijk signature |
|
Womb Of Lilithu was ook al dikke shit. Hebben duidelijk het verzadigingspunt bereikt. Net lijk Watain met hun laatste. En nu gaan we vegen |
|
enkel Furfur heeft iets, rest is zeeer matig Watain is idd PRUT enkel die Casus dinges haal ik nog eens boven signature |
|
Lawless Darkness vond ik best nog wel te smaken. Van een horde Watain-klonen zijn we gelukkig bespaard gebleven. En nu gaan we vegen |
|
beter weer, maar niet overweldigend signature |
|
quote: Niks mis met die vorige toch? Of hoop je net als ik op beter weer? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
vorige vond ik maar matig ivm daarvoor signature |
|
Zozo. Ik draai Womb of Lilithu net wat vaker dan Death to All. Al kunnen beide niet tippen aan The Third Antichrist. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Hristmurrphoplop of zo as toch wel de topper imo muzikaal dan tekstueel en visueel is het te slecht voor woorden [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 25-01-2018 15:46] signature |
|
Ik vond die Hrimthursum net enorm tegenvallen. Zij het dat Womb of lilithu wel slechter is. De zogenaamde klassieker vind ik te kort met teveel fillertjes om van een echt album te kunnen spreken, dus verkies ik de The third antichrist en Bloodhymns boven Darkside. Maar als puntje bij paaltje komt, vind ik eigenlijk The nocturnal silence het beste Necrophobic album, want als ik een top 10 van death metal albums moet kiezen, staat dat album er altijd in. Probleem is dat dat album niet echt representatief is voor de sound van Necrophobic. discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |