IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Necrophobic Vorige pagina | Volgende pagina
Zwart_Metaal
Usericon van Zwart_Metaal
Posted 21-05-2009 16:52 by Zwart_Metaal Wijzig reactieProfiel van Zwart_MetaalQuote dit bericht

Blinded by light enlightened by darkness is mijn fav nummer.


Skyfire
Jij zegt muziek, ik zeg herrie.
Usericon van Skyfire
Posted 22-05-2009 11:13 by Skyfire Wijzig reactieProfiel van SkyfireQuote dit berichthttp://speervanger.web-log.nl/

Ben nog niet echt ondersteboven van het nieuwe album, lijkt wel erg op elkaar. Af en toe beetje inspiratieloos.

Celebration of The Goat, For those who stayed Saaitanic en Wings of Death zijn de betere nummers, maar ik prefereer voorlopig nog Hrimthursum en Bloodhymns.



MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 22-05-2009 21:06 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2009 11:13 schreef Skyfire het volgende:
Bloodhymns




Hrimthursum vond ik maar tegenvallen.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 22-05-2009 21:10 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ik vind die nieuwe schijf keihard heerschen. revalation 666


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 06-06-2009 20:18 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Death to all is weer een hele sterke plaat geworden. Qua muziek zit het aardig in dezelfde lijn als Hrimthursum maar Death to all is een stukje rauwer en "eviler" (jaja).

Bij tijden mis ik wel dat mystieke sfeertje van Hrimthursum. Maar ik denk wel dat dit album minder snel saai wordt als het vorige.

Mensen die dit album kunnen waarderen zullen waarschijnlijk ook goed overweg kunnen met het nieuwe Unanimated album. Al vind ik dat album net wat beter dan Death to all.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


invictis
Usericon van invictis
Posted 07-06-2009 11:53 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

ik ga dat unanimated dus ff checken
vindt de nieuwe Necrophobic echt weer heerlijk, zeker het laatste nummer , met een mooi mystiek stukje outro
heb het alleen zo druk met The Legion, goddamn wat een jaar!


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-02-2011 9:50 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

de nieuwe is meeeeeeeeeeeeegalekker. Wat een melodieËn! Wat een vette nummers... damn!!


signature


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 06-02-2011 10:00 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Net effe een paar nummers op Youtube geluisterd.

Het is niet onaardig, maar voorlopig vond ik die paar nummers ook wel weer genoeg. Ik zou het echt niet trekken als ik daar veel langer naar zou moeten luisteren.



 


verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 06-02-2011 10:07 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

quote:
Op 6 februari 2011 9:50 schreef Hypnos het volgende:
de nieuwe is meeeeeeeeeeeeegalekker. Wat een melodieËn! Wat een vette nummers... damn!!


Welke nieuwe? titel?


www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-02-2011 10:22 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

een re-release


signature


verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 06-02-2011 10:25 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

quote:
Op 6 februari 2011 10:22 schreef Hypnos het volgende:
een re-release

zak hooi, ik dacht al wtf.


www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-02-2011 10:26 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 06-02-2011 10:27 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

anyhows. n.p. Necrophobic


www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-08-2013 23:54 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht





signature


verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 30-08-2013 12:03 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

Zie deze nu pas, maar een lekker nummer. Ben benieuwd naar de neie


www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-10-2014 22:47 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

die nieuwe haalt het bij lange niet tov Death to All en Hrimthursum

best wel jammer eigenlijk


signature


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 07-10-2014 20:37 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Womb Of Lilithu was ook al dikke shit.
Hebben duidelijk het verzadigingspunt bereikt.

Net lijk Watain met hun laatste.


En nu gaan we vegen


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-10-2014 12:07 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

enkel Furfur heeft iets, rest is zeeer matig

Watain is idd PRUT

enkel die Casus dinges haal ik nog eens boven


signature


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 08-10-2014 22:49 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Lawless Darkness vond ik best nog wel te smaken.

Van een horde Watain-klonen zijn we gelukkig bespaard gebleven.


En nu gaan we vegen


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-01-2018 18:42 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



beter weer, maar niet overweldigend


signature


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 25-01-2018 10:25 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 24 januari 2018 18:42 schreef Hypnos het volgende:

beter weer,


Niks mis met die vorige toch? Of hoop je net als ik op beter weer?


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-01-2018 11:12 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

vorige vond ik maar matig ivm daarvoor


signature


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 25-01-2018 11:54 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Zozo. Ik draai Womb of Lilithu net wat vaker dan Death to All. Al kunnen beide niet tippen aan The Third Antichrist.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-01-2018 15:46 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Hristmurrphoplop of zo as toch wel de topper imo


muzikaal dan

tekstueel en visueel is het te slecht voor woorden

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 25-01-2018 15:46]


signature


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 25-01-2018 15:55 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Ik vond die Hrimthursum net enorm tegenvallen. Zij het dat Womb of lilithu wel slechter is. De zogenaamde klassieker vind ik te kort met teveel fillertjes om van een echt album te kunnen spreken, dus verkies ik de The third antichrist en Bloodhymns boven Darkside. Maar als puntje bij paaltje komt, vind ik eigenlijk The nocturnal silence het beste Necrophobic album, want als ik een top 10 van death metal albums moet kiezen, staat dat album er altijd in. Probleem is dat dat album niet echt representatief is voor de sound van Necrophobic.



Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen