IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Necrophobic Vorige pagina | Volgende pagina
Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 13-04-2003 21:33 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2003 17:50 schreef aerodis het volgende:
ik heb afgelopen maand The Nocturnal Silence opnieuw ontdekt. Wat een heerschplaat! Vette meezing refreinen, en toffe riffs! geile productie, en de solo op The Nocturnal Silence heerscht de pannen van het dak!
Inderdaad een geniaal album die iedere death/black freak in de kast moet hebben


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


gelobte balwoppie
idioot
Usericon van gelobte balwoppie
Posted 14-04-2003 16:20 by gelobte balwoppie Wijzig reactieProfiel van gelobte balwoppieQuote dit berichthttp://www.wateragaam.tk

is typisch geval van blackened death metal of andersom. (Of grind natuurlijk haha, *knipoog naar topic anaal nakrath*)

zeer goede band met melodieuze death metal dat nijgt naar black. Ben in bezit van de 4 volledige albums en waardeer de meezingbaarheid zonder in kracht te hoeven in te boeten (ofzoiets)...

jammer dat ik ze nooit live heb gezien



Wat voor vlees zit er in die toverrijst?


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 14-04-2003 16:22 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

blackened death andersom?

deathened black ofzo?


invictis
Usericon van invictis
Posted 09-02-2005 15:34 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

yum die dum die yum ;


ik heb pas Watain een paar flinke luisterbeurten gegeven en vindt dat er verdomd veel Necrophobic invloeden inzitten (erg veel). Geeft niks, Watain klinkt lekker daar niet van. Dus misschien een tip voor de Necrophobic fans


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 09-02-2005 15:36 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

zo de tering, gelukkig ook geen oud topic



invictis
Usericon van invictis
Posted 09-02-2005 15:47 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

idd
daarom beuk ik hem maar ff omhoog


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 17-06-2006 12:11 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Vandaag de nieuwe plaat "Hrimthursum" ontvangen, wat een heerlijke plaat weer. Muzikaal gezien ligt 'ie in het verlengde van hun vorige. Erg sterk, deze nieuwe


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


herre
Usericon van herre
Posted 17-06-2006 12:31 by herre Wijzig reactieProfiel van herreQuote dit berichthttp://www.myspace.com/_herre

De nieuwe is zo ongelooflijk VET


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 17-06-2006 14:33 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Zeker! Lekker felle death/thrash plaat weer! Beste Necrophobic plaat tot nu toe, no doubt


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 17-06-2006 20:20 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Godverdomme, met elke luisterbeurt groet deze plaat enorm!!! Weer eentje voor in de jaarlijstjes van beste CD's uit 2006


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 17-06-2006 20:34 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Heb een of andere wzige sampler cd binnengekregen en daar staat het nummer Strike with wrath op van die nieuwe plaat, en dit klnkt wel heel erg lekker!! eens kijken of ik die cd op Graspop ergens kan scoren


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-09-2006 14:02 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Eerst vond ik het wel vet, die nieuwe, maar hij begint me enorm te vervelen nu. Te vlak, te makkelijk.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 11-09-2006 14:11 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

ik verw8 er teringveel van. een van DE bands...


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-09-2006 14:14 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2006 14:11 schreef Aaaarco het volgende:
ik verw8 er teringveel van. een van DE bands...
Dan hoop ik voor je dat je er meer in hoort dan ik.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 11-09-2006 14:14 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

ken jij de andere shit ook?



In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-09-2006 14:15 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Nog niet


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 11-09-2006 14:16 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

hehe... keee


ik doe er trouwens nog wel wat extra extra's bij



In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-09-2006 14:16 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Tof!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 11-09-2006 14:56 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik, als fan vanaf het begin, vind de nieuwe nog steeds erg gaaf en hij verveelt echt nooit. Voor de fans van voorgaand werk dus zeker een aanrader


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Aquila Chrysaetos
Axemeister M.
Usericon van Aquila Chrysaetos
Posted 11-09-2006 15:21 by Aquila Chrysaetos Wijzig reactieProfiel van Aquila ChrysaetosQuote dit berichthttp://www.sevenwaters.nl

quote:
Op 13 april 2003 11:09 schreef Hub de Gallier het volgende:
Hoe kun je nou Necrophobic met Enthroned vergelijken,lijkt niet eens op elkaar


Inderdaad nogal een vreemde vergelijking.

Enthroned heeft voor mij trouwens afgedaan na Towards The Skullthrone Of Satan.

Iemand deze band al eens met een goed geluid live gehoord?



Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 11-09-2006 15:41 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2006 15:21 schreef Aquila Chrysaetos het volgende:
Inderdaad nogal een vreemde vergelijking.

Enthroned heeft voor mij trouwens afgedaan na Towards The Skullthrone Of Satan.

Iemand deze band al eens met een goed geluid live gehoord?

Als je het over Enthroned hebt... ja!! Wel degelijk... één keer Optreden in Mundo hier in Zottegem in 2003, was samen met Rotting Christ en Primordial Hele avond een supergeluid!! Kmoet er wel eerlijk bijvertellen dat het waarschijnlijk ook de enige keer was dat ik Enthroned met een aanvaardbaar geluid heb weten spelen

Edit: Oja, en die nieuwe Necrophobic heerscht echt wel!!

[Dit bericht is gewijzigd door Snoodaerdt op 11-09-2006 15:42]


Member of the iso-betawuste crew!!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 01-11-2006 17:51 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Ik begin hem gaver te vinden, fijn voor ze.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 01-11-2006 19:07 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Ik vind die nieuwe plaat niet zoveel. Klinkt allemaal te netjes. Geef mij maar de laatste van Unleashed


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-01-2007 23:24 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

MJ FTW


dat accent is ook om je te bescheuren


toch krijg ik dat refreintje van het 2de nummer moeilijk uit me kop


AS I WALK THROUGH THE GATEWAY


signature


Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 08-01-2007 23:05 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2007 23:24 schreef Hypnos het volgende:
..
toch krijg ik dat refreintje van het 2de nummer moeilijk uit me kop

AS I WALK THROUGH THE GATEWAY

Dat is echt een stukje dat blijft hangen



Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen