|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: +4523544356456 |
|
Ja eigenlijk wel hè. Ensiferum it is. |
|
Vrijdag 2 oktober Platformtheater Na een succesvolle eerste try-out een half jaar geleden, ziet een tweede editie van Betontegel Experimental Festival het levenslicht. Op vrijdag 2 oktober zal dit plaatsvinden in het Platformtheater. De deuren openen om 20.00. Betontegel is in het leven geroepen voor en door liefhebbers van de experimentele muziek, muziek vanuit een ander belevingsniveau. Artiesten uit heel Nederland die normaal gesproken voornamelijk op de zolderkamertjes experimenteren, bieden wij een platform om deze kunsten voor het publiek te vertonen. Speciale aandacht richten wij op Groningen, omdat er ook (juist) in deze stad veel talent is. Uit Groningen komen: - Obsolete Office Equipment, die met zijn intense noise probeert om de mensen op het verkeerde been te zetten. - Mendel Kaelen is verantwoordelijk voor lange soundscapes en nostalgische, paradijselijke ambient. Op Betontegel slaat hij met Machinist uit Rotterdam de handen ineen om gezamenlijk de mensen te verbazen. - Primeur: Anal Chopper, een grind-knip-en-plak-core verzameling, als grap begonnen maar je kunt er nu niet meer om heen. Voor het eerst op een podium! Tijdens de avond is er een eenmalige expositie van de schilderijen van Groninger kunstenaar Kris Molema. Verder wordt de avond aangevuld met: - Mental Plastic Body Filler uit Breda opent de avond met een mix van live-performance en ambient. - de RaaskalBOMfukkerZ uit Amsterdam zijn overal een vreemde eend in de bijt met verknipte beats en woordpoëzie, zeker de moeite waard! - Peter Quistgard uit Amsterdam laat met een complete rommelmarkt aan speelgoed en goedkope synthersizers zien dat je voor serieuze muziek niet altijd serieuze instrumenten nodig hebt. - Rectal Smegma uit Naaldwijk zorgt met hun grindcore voor een lomp blubber feestje, en is een waardige afsluiter. Voor iedereen die eerst de kat uit de boom wil kijken verkoopt lanpaarntaalsounds een verzamelcd met alle artiesten voor 5 euro. (www.myspace.com/lanpaarntaalsounds) Op de avond zelf is het gratis entree. www.myspace.com/mpbf www.myspace.com/obsoleteofficeequipment123 www.myspace.com/raaskalbomfukkerz www.myspace.com/mendelkaelen www.myspace.com/machinistdrone www.myspace.com/analchopper www.myspace.com/peterquistgard www.myspace.com/westlandgoregrind Deur open: 20.00 Gratis Entree. |
|
Vijftig flyers uitgedeeld in de Negende Cirkel, dus ook aan hitsige vrouwen geen gebrek, als ze een beetje meewerken. |
|
Leuk leuk.Leeuwarden-Groningen is te doen. Misshien wip ik wel ff langs. =) |
|
50 hitsige vrouwen voor Anal Chopper, die weten er wel raad mee. Helicopters in de kont! |
|
beter schaap in de 9e cirkel stink het naar kots. not yourbitch moet gewoon komen, dan kun jij je afvragen waar je aan begonnen bent. slaapplek geen probleem alleen dan slaap je wel met hypnos in een kamer of je kan terug met de eerste trein. maar goed dat is euh.....2 uur later drie uur later. het is gratis dus alleen bier kost geld of een cdtje kun je nagenieten.... IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Moet?Als ik besluit te gaan kom ik niet in me uppie. Maar alvast thanx for the offer I can't refuse.Op 1 kamer met Hypnos zal geen probleem zijn. =) |
|
ok dan hoe meer zielen hoe meer vreugd. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Past dat allemaal in je huisje? =) |
|
geen probleem en je bent een tof wijf zo wat ik van je ken die paar secononden dat we aan het praten waren in romein.\\ maak je niet druk(s) IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
aaaaaw wat lief. =) |
|
De tijden zijn veranderd... Let goed op, rectal smegma speelt eerder: 20.00 deur open 21.00 - 21.30 mental plastic body filler 21.40 - 22.10 rectal smegma 22.30 - 23.00 raaskalbomfukkerz 23.10 - 00.10 Mendel kaelen & Machinist 00.20 - 00.50 obsolete office equipment 01.00 - 01.30 peter quistgard 01.40 - 02.10 anal chopper Groet! |
|
Ah hoezo? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Altijd weer iets met die bassisten.. Bassist moet de volgende dag werken. Als organisatie van een Experimenteel Festival vinden we de line-up nu ook wel ok, anders lag de nadruk zo op Grind, nu meer op Experimenteel.. |
|
quote: Echt he? =) |
|
quote: Ah ok, dus die lui smeren hem met zijn allen terug die avond? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
weet ik niet, moet je hun vragen. ik zag dat ze evt bij jou zouwen slapen? zei joris.. ze zijn iig wel met twee autos.. |
|
haha, Ja daarom, weet ik even whatsup "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Good busy |
|
Een soort 3 Uiltjes mixed met de geur van de Vindicat dus? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
De Negende Cirkel gaat volgens mij nog wel wat verder dan de 3 Uiltjes, hehe. Wel lekker schuren daar. De geur van Vindicat hangt er zeker sinds het rookverbod! [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 15-09-2009 15:34] |
|
Klinkt als een prima optie voor een eventuele after party |
|
ik zeg, DOEN! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |