|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
|
|
quote: Zwolle-Groningen lijkt mij geen probleem met het openbaar vervoer als ik het zo op internet bekijk. Maargoed, niet mijn probleem...ik hoef er niet te zijn vanavond |
|
Groningen - Zwolle is dan weer lastiger 's nachts. |
|
Ik wil én Emiel live zien (na de laatste trein) én morgenochtend vroeg laminaat leggen in het huis van m'n vriendin. Zonder auto wordt het niet 's nachts naar huis kachelen dus niet te doen. EDIT: GODVERDETYFUSTERINGCHOLERABOTBLOEMETJESBOULIMIAAHAHAHAAAARGHHHHH [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 02-10-2009 18:34] Je moeder. |
|
quote: Heen wil best, nachtje doorhalen ook wel, maar denk niet dat Karnivoortje dat wil. OV in Zwolle.. hihi. |
|
jammer jaapy het was gezellig. Goede live opnames gemaakt met mn Minidisk dek. misschien later nog te horen via het een en ander. bedankt voor jullie aandacht, en slaap wel. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
het was kut Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
ik heb mij prima vermaakt! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Nou en of. |
|
Ik heb mij ook prima vermaakt. Rectal smegma was toch wel mijn favo band van de avond. Anal chopper was verassend slecht. |
|
quote: Iig goeie shit geweest dus. Baal er echt van, zzag eindelijk weer eens uit naar een concert. God haat me. O en had je m'n sms nog gehad? Weet niet of ik nog steeds je goeie nummer heb... [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 03-10-2009 19:01] Je moeder. |
|
Was weer een gaaf feestje ja! Al vond ik de line-up van de eerste editie uiteindelijk toch wel iets sterker. Mental Plastic Body Filler had wel een interessante show met een 'zangeres' in een plastic aquariumpje voor het podium volgeplakt met electroden (?) waar de mannelijke helft van het duo vanaf zijn werktafel stroomstootjes doorheen vuurde waarop zij dan weer begon te krijsen. De muziek was op zich ook wel okay maar stond erg zacht helaas. Rectal Smegma was een leuk feestje. Erg toffe grindband is dat. Fat grannies are cool! RaaskalbomfukkerZ kon ik niet erg waarderen. Industrial/hiphop/cabaret/vaagheid...het idee is leuk maar de uitwerking liet nogal te wensen over. Helaas niet aan mij besteed. De heerlijke ambient van Machinist/Mendel Kaelen was voor mij de act van de avond. Fijn wegzweven op mooie uitgesponnen geluidstapijten. Het had wellicht nog wel iets harder gemogen af en toe maar ik vond het zo ook prima. Obsolete Office Emiel stond/zat weer lekker in zichzelf te freaken op het podium. Zoals verwacht vond ik deze set beter te volgen dan die van een paar maanden geleden. Goed gedaan! Peter Quistgard was ook wel leuk al kwam het erg ongestructureerd op me over. Anal Chopper was helaas enorm kut en slechts heel even grappig. Ook nog even de 2 schilderijen van Kris Molema bekeken en die vond ik trouwens ontzettend mooi. Met name het schilderij dat rechts hing. Verder heb ik totaal geen verstand van schilderkunst. Ik heb ik me in ieder geval weer prima vermaakt en hoop dat er een 3e editie komt, dan ben ik er zeker weer bij. Een wat betere hoofdact zoals Kristus Kut tijdens de eerste editie is wel een goed idee denk ik. Misschien Gnaw Their Tongues eens vragen? Of wellicht H.E.R.R. of iets in die richting? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Gnaw Their Tongues stond op de eerste editie van Betontegel. Als Gnaw treed hij niet op, maar met Aderlating wel. In principe is het (bijna) hetzelfde.. |
|
quote: GTT is wat meer blackened als Aderlating. Althans als ik het vergelijk met de show van Aderlating toen. Jammer dat hij GTT niet live doet, dat wist ik niet. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: jeb em gekregen. Ben niet zon smser maar je hebt geen ongeluk gehad ofzo toch? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Nee, maar wel auto dusdanig kapoet dat ik hem niet meer voor lange stukken durfde te gebruiken. Maar meevaller was dat hij nu al verkocht is hehe.. Volgende keer ben ik erbij! Je moeder. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina |