|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Dan verwacht ik vrijdag een plastic biertje terug haha |
|
wij hebben vrijdag alleen maar glazen biertjes! |
|
quote: Sorrie man! |
|
Wat voor cd'tje Grey? Anal Chopper? |
|
quote: quote: |
|
quote:Wat Schaep zegt. Hebben jullie al wat blubberigs uit dan of wordt het weer ouderwetsch downloaden? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: phone's ringing dude. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
cds worden ook en masse mee genomen om aankomende vrijdag te verkopen. Dus iedereen netjes in de rij! |
|
gvd, das vandaag al! zin in!!!! |
|
Zeker. |
|
Misschien? |
|
Nee, zeker. |
|
kweetnogniet |
|
iets beters maak je dit jaar niet meer mee, ik zeg doen! en het is gratis |
|
Beter kom je. |
|
quote: ....het "nog even naar de plee voor de soundcheck in Lima-incident" was anders veel gaver. Bruce Banner |
|
volgens mij word het wel drukker als het eerste deel. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
ik denk het ook. |
|
Bonkstra trekt het allemaal wel! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Nu al siked voor de after! |
|
Volgende keer misschien, geen slaapplek. Noise leek mij wel leuk. Grind = Fijne avond. |
|
Auto kapoet! Godverdetyfus, eindelijk weer eens iets waar ik zin in had... Je moeder. |
|
quote:Zag het al ja, Peugeot. Rot man! Drink er wel eentje op je. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |