|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
BETER!! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Beter! |
|
!reteB Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
¡ɹǝʇǝq Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Zo CD-tje besteld, thuisgekregen en inmiddels een paar keer beluisterd. Aanrader! Want er staan erg leuke dingen op. Met name "Beton Amp" van Obsolete (Office Equipment) is een puik stukje noise. Goed gedaan Emiel! De twee ambient acts zijn ook de moeite waard, hoewel Machinist & Mendel Kaelen behoorlijk minimal is, maar ik denk dat dat live beter gaat overkomen. Mental Plastic Body Filler is in ieder geval behoorlijk sfeervol. Anal Chopper klinkt me iets te klinisch, op hun myspace staan leukere nummers imo, maar wel grappig. Meneer Quistgard maakt gezellige testbeeld ruis die na meerdere luisterbeurten dieper gaat dan je in eerste instantie denkt. Rectal Smegma is uitstekende grindcore zoals het hoort: hard en vies! Alleen met de RaaskalBomfukkerZ kan ik vrij weinig. Nederhop met een licht industrial sausje. Aardig idee maar matig uitgevoerd. Toetje is een lange mix waarop OOE alle voorgaande acts aan een fijne groepsverkrachting onderwerpt. Dus..als je graag zou zien dat dit initiatief in de toekomst ook blijft bestaan dan moet je vooral even dit schijfje kopen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Prima review! Duzz, aanrader voor iedereen! RaaskalBOMfukkerZ is (im humble o) meer als nederhop met een industrialsausje, (smaken verschillen) en gaat veel dieper. Daarom noemde ik het: verknipte beats met woordpoezie. Het nummer van Peter Quistgard (overigens een remix van Burzum) is niet erg representatief voor zijn andere nummers, die swingen de pan uit! Deze jongen komt met 2m2 aan speelgoedsynths e.d. (e.d. staat onder andere voor een optimus prime helm met "transformers-transformer") Een unieke ervaring. (net als de 1e betontegel hopen we dat de hele avond dat is) Helaas geen Herman Knottnerus dit keer, maar verscheidene net zo rare (andere rare) acts! Maar onweerwolf, ontzettend bedankt voor deze eerste officiele review! |
|
hey Onweerwolf wat leuk dat berichtje!! het is altijd weer afwachten wat mensne van mijn lawaai vinden. heb een keer gehad dat mensen boos wegliepen bij een optreden IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Heb je niet wat online op een myspace ofzo? |
|
quote: hier staat wat spul van mij. Ik heb steeds wisselende setups dus ook steeds andere sounds http://www.myspace.com/obsoleteofficeequipment123 IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
jojo, volgende week al! |
|
Zin an! Je moeder. |
|
Zeker! |
|
gisteren nog met milo van shit zitten luustrn van anal chopper. Erg leuk en vies. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
erg leuk. Vriendin van mij had de flyer gezien. ik zo kom je ook langs?? weet je wat ze zegt?? NEE daar ben ik te oud voor IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ach verdamme, kan hier niet bij zijn. Vond de eerste editie erg geslaagd. |
|
quote: Hoe oud is ze dan? |
|
33 IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ja dat zit wel op de grens he? |
|
quote: Unacceptable. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: nou ja ik blijf dit soort dingen gewoon doen denk zelfs al heb ik een kind ofzo quote: jammer idd!!! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ben blij dat ik er vrijdag bij kan zijn! Gisteren de Anal Chopper repetitie gezien en dat belooft een spektakel voor oor en oog te worden |
|
Je bent zelf een spektakel! |
|
Het blubber diarree incident in het kiprestaurant in Trujillo, Peru was een spektakel! Vertel je vrijdag |
|
nog bedankt voor dat plastic biertje gisteren. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |