|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
De eerste afzegging was inderdaad wegens gezondheidsproblemen van de drummer en voor deze keer hebben de heren ook een reden. Ik vind het alleen niet netjes om dat zomaar te vermelden hier. Mocht de band dit willen verhelderen, dan is dat aan hen. Da's verder hun feestje Hopelijk hebben ze hun zaakjes snel weer op orde, want het lijkt me een erg leuke band voor Popfront. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
helemaal mee eens AoD... er wordt in Zwolle sowieso al veel te veel geluld en geroddeld door een stel theeleuten met enge shirtjes aan! |
|
quote:Hmmz.. Ik kreeg ze aangeboden voor 30 oktober en het eerste weekend van december. Hebben de heren wellicht enkel last van zaken rondom de intocht van Sinterklaas |
|
quote: Wat wil je hier nou precies mee zeggen dan Michiel? Dat je vermoedt dat de helft van de bandleden nog in Sinterklaas gelooft? [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 07-10-2009 17:43] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote:Ik zou het bijna gaan denken als er de ene week wel opgetreden kan worden kort daarna weer en niet en niet veel later weer wel en dat er dan zaakjes niet op orde zijn. Erg maf allemaal... |
|
[quote]Op 6 oktober 2009 22:28 schreef herrie het volgende: helemaal mee eens AoD... er wordt in Zwolle sowieso al veel te veel geluld en geroddeld door een stel theeleuten met enge shirtjes aan! [/quote i.d.d. moet je voor de grap is op zaterdag middag aan de bar gaan zitten daar zo. Je weet niet wat jeweet hoort hahahaha Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Ho ho! Dat over 'zaakjes op orde hebben' is afkomstig van mij, niet van de band. Waarmee ik alleen een toestand van de band aanduid, waarin ze gedwongen zijn om twee maal vlak achter elkaar een show te cancellen... Ik hoop dus dat het afzeg gedrag van tijdelijke aard is [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 07-10-2009 17:48] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Jouw dronken gebral? <------wijn Boeiender |
|
quote: onder andere ja, maar ik viel tog wel mee laatst bij je metal festijn in zpf of was ik zo nadrukkelelijk aanwezig hahahahaha Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Waarom specifiek op zaterdagmiddag? quote:Suggesties? [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 07-10-2009 17:53] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Niet echt. Boeiender |
|
...nee, dan de donderdagavond.... |
|
quote:Wat een bullshit...kan altijd gebeuren dat je iets moet afzeggen toch? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Waarom is het bullshit als het zo vaak gebeurt? (En dan niet alleen PF). Is gewoon jammer dat het zo loopt voor die band. Maar afzeggen is wel behoorlijk drastisch hoor, over het algemeen. Ik heb zelf helaas 1 keer een optreden niet door kunnen laten gaan, en daar was ik behoorlijk zuur van. Boeiender |
|
@Roy en Mathieu: Even over het algemeen, niet met betrekking tot E.O.S. Afzeggen staat inderdaad niet netjes. Zeker niet als het op het laatste moment is en al helemaal niet meerdere malen achter elkaar. Soms is er alleen echt sprake van overmacht (je kunt het zo gek niet bedenken) en soms is het simpelweg slechte communicatie tussen band en zaal of binnen de band intern. Er kunnen zo veel redenen zijn... Ik ben het er dus mee eens dat het slordig staat, maar vind het wel wat te overdreven om er meteen een hele conclusie aan te verbinden. Iedere situatie is anders... "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Maar goed, meestal weet de boeker wel wat de reden is van afzegging, en kan hij/zij dus prima beoordelen of er genoeg vertrouwen in de band is om ze nog een keer te boeken. |
|
quote: Precies. Ben jij er 21 november dan wel eens echt bij? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Staat als optie genoteerd in mon agenda :D |
|
quote:Mogelijk, ik weet over een weekje of ik die dag moet werken of niet (en zelfs al weet ik dat, dan nog ga ik niets meer beloven over naar Zwolle komen ) |
|
quote: Absoluut. Dat trek ik dan ook niet in twijfel. Boeiender |
|
...zo ken ik een band die al 2 jaar alles in de maand juli moet laten schieten... |
|
quote: |
|
quote: Hehe, daar ken ik er 2 van! Maar die laten zich dan ook niet boeken. Boeiender |
|
[quote]Op 7 oktober 2009 17:52 schreef AngelOfDeath het volgende: Waarom specifiek op zaterdagmiddag? Suggesties?[/quote Om dat ik dan oefen met Zinc dan wel Ultra Tony en de heren van Departure ook oefenen en Herrie meestal ook wel ff langes wipt en Jeroen de K. komt meestal ook wel ff een biertje doen en Henk V schiet wel eens binnen voor een amsterdammertje en Iwan is meestal ook met een wijntje aan de bar en kom ik uiteindelijk weer veel te laat thuis met als gevolg een enorme kat in m'n kop de volgende dag. Daarom op zaterdag md idag hahahaha Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |