|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
*hips* Baromzet? Boeiender |
|
quote: jah waar was je!!! |
|
sterkte met de kat! en ja doomy is gewoon raar. anyway volgende keer maar weer beter. |
|
quote: Kat lijkt nu goed te gaan weer, gelukkig. Haha ja Doomy is altijd al wat raarrrr enne inderdaad volgende keer beter. Is alweer te lang geleden zo. |
|
Volle bak vind ik zelf niet leuk in Popfront (nergens overigens). Is wel zo fijn als iedereen zonder al te veel moeite een biertje kan bestellen/ zich kan bewegen. Maar dit was wel het andere uiterste. Vond het leuke optredens, alleen was het helaas te rustig. Volgende keer beter. [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 22-11-2009 20:27] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Jammer. Zelf een erg leuke avond gehad in Volkel, maar als ik zelf niet had hoeven spelen was ik Mister Monster echt wel even komen checken. Boeiender |
|
tweede bandje Karbo was verassend goed. Outburst uiteraard ook maar dat heb ik best vaak gezien. Vond Karbo echt lekker iets nieuws. |
|
quote: Karbo is flink gegroeid inderdaad ten op zichte van een paar jaar terug. Zijn goed bezig. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Ik vond mr. Monster het leukst maar dat kan komen om datiktoen nog niet kansloos zat was hehehe. Kan dan ook niet veel van de andere bands naar boven halen in m'n geheugen Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Zoeperd, hehehe, je was s'middags al lekker heen... En dan nog roepen "Sja, als ik geweten had dat je een chauffeur nodig had, had ik wel willen rijden". LOL Boeiender |
|
quote: Ja, mooi heh van die veilige uitspraken doen. Dan weet je teminsten wat je (of niet) te wachten staat hahahaha Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Het was wel erg rustig ja. Karbo en Outburst waren wel leuk. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina |