|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Effe normaal doen tegen Tony, Acrostichon misser www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Ik bedoel het goed... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Wie is Iwan? |
|
quote: Onze kleine Gypsy. Boeiender |
|
quote: maar ik moet je wel gelijk geven......thanx!!!!! Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
LOL iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Misschien krijg je nog een herkansing mbt Acrostichon, als ze voor stonehenge gevraagd worden. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
That would be nice!!! iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Wie? |
|
quote: Iwan... klein, krulletjes, overhemd half open, gouden ketting, haakneus, zwols accent..... Boeiender |
|
Heb gehoord dat de vervanger van Edge of Serenity Mr.Monster van ons allereigen Slaapkop is geworden www.myspace.com/mymistermonster www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
euh...EoS... die zouden toch ook a.s. zaterdag optreden in Nijverdal... ? |
|
quote: kort samengevat: vieze kamper. |
|
quote: Hehe, van de platte daaaaaaaak'n. Boeiender |
|
Wel weer aanwezig, zoals altijd. |
|
quote: klinkt bijna als een verplichting [Dit bericht is gewijzigd door verlepte theedoek op 03-11-2009 22:50] www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
+ MISTER MONSTER dus! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Foto? |
|
quote: http://sinto-zwolle.hyves.nl/tips/2729239/HiPd50RLyJ8P6SFxALUZWg==/ Boeiender |
|
quote: Oh die, wel eens gezien ja. |
|
Pas maar op dat hij je niet int vizier krijcht, dan lult ie egt aan 1 stuk door is egt niet normaal meer. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
ook bekend trouwens van de trashformatie uit Zwolle te weten TEMPER ..."total violation!!!" |
|
quote: Ja, verzorgde hij daar niet de Zigeunerdeuntjes? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Laat ik mijn sporadisch gebruikte account hier maar even voor misbruiken... ... schop..... Volgende week alweer.. zin an! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |