|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
...vast niet... had je ZM maar niet in de steek moeten laten... |
|
Yeah right... Anyway... Een speelschema: 21.00 uur Mister Monster 22.00 uur Karbo 23.00 uur Outburst "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2330435 |
|
quote:yoo thanks "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: goh, gisteravond op msn kon je er hard om lachen... hier reageer je volgens mij een beetje afstandelijk en zuur... opvallend. |
|
quote: Ojeeee, zit er tegenwoordig ook een geluidsverbinding bij MSN dan? Maargoed, ik vind het een onnodige en belabberd oude koe die je uit de sloot haalt. [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 18-11-2009 20:23] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
neem het vooral allemaal zeer serieus... |
|
Zand Vagina Euh. Boeiender |
|
kom je doen trouwens? heb nog handtekening van je nodig... [Dit bericht is gewijzigd door herrie op 19-11-2009 10:29] |
|
quote: Waar, 37a? Boeiender |
|
37! |
|
quote: Ochja, kan toch geen zak doen qua werk. Lang leve Vodafone. Boeiender |
|
tot zo dan.... lang leve de ziektewet... pauper ftw! |
|
quote: Oh sorry, ik zal je niet meer serieus nemen "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
he...he... |
|
quote: Huhuh..huh...huhuh... Boeiender |
|
quote: hahahahaha..... haaaaaaa Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: 2 woorden . 1 Surieus. 2 Nemen. In combie met jou en Herrie Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
niet zeuren tony, gewoon langskomen!! |
|
Ah, morgen alweer. |
|
Ben er wel tegen 21 uur ofzo Edit: Niet dus [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 22-11-2009 17:13] |
|
En? Hoe was het? |
|
Ik gok druk en kut? Je moeder. |
|
toen we terug uit Volkel kwamen nog even met de nog aanwezigen gebabbelt. iig lage baromzet (terwijl dat normaal tijdens metalavonden juist wel top is...). was geloof ik niet echt druk geweest. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |