|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
19 november dus in België... |
|
Dan maar naar Zwolle. Ik MOET Manowar gewoon zien! |
|
HEUY!!!! MANOWAR!!!! Zeker gaan we daar in Zwolle een vet feestje bouwen !!!! Alleen de rit met de bus duurt zo teringtyfus lang, ik zal wel al tjokkefoll zijn als ik daar aankom Opstapplaats: Remunj!!!! voor de echte eulkrigarer!! |
|
quote: gaat er ook een bus vanuit roermond dan? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
vanuit nijmegen gaat een rechtstreekse trein, en een slaapplek is ook al geregeld |
|
HEUY!!!! The Rock organiseert een busreis naar Zwolle, volgens mij is dit in samenwerking met de Triangel. |
|
Twee Zuid-Limburgse jongens doen een wanhopige schreeuw om vervoer naar Zwolle of Keulen !!! Er schijnt een bus vanuit deze omgeving naar Zwolle te gaan, maar deze zit al volgeboekt. Is er iemand die weet of er nog andere busreizen zijn georganiseerd of die nog twee plaatsen in zijn/haar auto vrij heeft?? S.O.S.!!! |
|
twas gisteren aan osn kanten, ik ben niet geweest omdat'k ergens aanvoelde da't ging verkeerd aflopen en idd ik hoor dat het oooeoeoeoeoeoersaai was Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Ik heb vernomen dat dit de setlist is die gespeeld word 01. Manowar 02. Brothers Of Metal 03. Spirit Horse Of The Cherokee 04. Warriors Of The World United 05. Kill With Power 06. Army Of The Immortals 07. Call To Arms 08. Kings Of Metal 09. Sign Of The Hammer 10. Sting Of The Bumblebee 11. The Gods Made Heavy Metal 12. Hail & Kill 13. Swords In The Wind 14. Master Of The Wind 15. Courage 16. Outlaw 17. The Power 18. House Of Death 19. Black Wind, Fire and Steel 20. The Crown And The Ring zeker niet verkeerd dacht ik zo |
|
het kaartje kost 40 euro (90 piek)ikje gaat dus naar arnheim die dag en niet naar Zwolle |
|
Vreemd, Ik heb toch echt voor 28 euro (excl. reserveringskosten) een kaartje voor manowar. |
|
Hmmmm, geen Battle Hymn ??? Nou krijg ik mijn twijfels of ik wel ga..... [Dit bericht is gewijzigd door EvilPietje op 21-11-2002 14:44] BLASTBEATS FOREVER |
|
quote: hm misschien is mijn bron fout, ik zal eens verder informeren |
|
quote: Ziet er goed uit! |
|
quote: iemand die ik ken heeft 42,50 voor zijn kaartje betaald |
|
quote: Iemand die ik ken 31 euro. Edit: 28 euro zonder servicekosten. [Dit bericht is gewijzigd door B6R6A6M op 27-11-2002 22:30] |
|
vaag ik snap er nix van, even op www.ticketservice.nl kijken hoor u had gelijk: Evenement informatie Exclusive Dutch Tour Openingstijden: Zaal open 19.00 uur Aanvang 20.00 uur Entreeprijzen: € 28,00 (exclusief servicekosten) Kaarten zijn vanaf 21 september verkrijgbaar via Ticketservice bij de grotere postkantoren en VVV-s, de GWK-s, tel. 0900 – 300 1250 (45 cpm), www.ticketservice.nl en de bekende voorverkoopadressen. [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 27-11-2002 22:44] |
|
heersch ik heb mijn kaartje uiteindelijk http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
ik ook Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Ik krijg mijn kaartje van Sinterklaas! |
|
HEUY!!!! Ik krijg sinterklaas van mijn kaartje |
|
Ik heb mijn kaartje!!!!!! Nog 8 nachtjes slapuhhh |
|
iemand een kaartje kopen voor 20 dec manowar ijsselhallen ? bied maar Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
heb mijn kaartje al maanden EN IK HEB DER ZIN IN wait for me dragon, we'll meet in the sky |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |