|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
sja week OV, dus alleen terugreis betalen met 40% korting rond de 10 euro denk. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: wil mijn ov truuuug wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: HEUY!!!! Ik natuurlijk en Tinus!!!! |
|
quote: Ik heb er nu ook wat nummers van gehoord, en vind het best leuk klinken. |
|
HEUY!!!! Effe Manowar gek maken met ons tjokkefoll-gehalte.......kijken of theo weer gaat headbangen |
|
quote: wil je lachen? ga je via nijmegen? naar nijmegen is namelijk al 7 euro (met korting) 11,58 zonder korting geloof ik |
|
HEUY!!!! Gewoon relax met de bus naar het zuiden rijden......en dan thuis wordn afgezet...het kan niet beter |
|
quote: - Ik - Phriar We stappen bij de eerste opstapplaats(Heerlen) op. Heeft iemand enig idee hoe lang dat gaat duren? Uurtje of drie of zo? Zal dan wel zaterdagochtend zijn voordatwe weer thuis zijn [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 18-12-2002 23:17] |
|
quote: HEUY!!!! Vanuit Heerlen zal het wel een uur of 4 zijn, maar dan kan je wel al op tijd beginnen met Als je maar nog wel bier voor ons in de bus laat zitten |
|
! , nog een nachtje!!! [Dit bericht is gewijzigd door Phriar op 19-12-2002 10:15] "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Ik neem zelf wel zuipes mee (wanneer komt dat in 't woordenboek?), dan blijft er nog genoeg voor jullie over Nog 1 dag...Destination now in sight |
|
bus uit limland ; - HEUY - Tinus - She devil wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
bus uit limland ; - HEUY - Tinus - She devil - MetalTuupLimburg - Phriar |
|
Bus uit Balkbrug: - B6R6A6M |
|
quote: Is dat een plaats???? |
|
HEUY!!!! Balkbrug: klein plaatsje bij Dedemsvaart |
|
Fiets vanuit manowarcity zelf (zwolle dus): H-K Wie fietst mee? Life doesn't get much better than this! |
|
quote: OOOOOWWW daar Ja, nu is 't me helemaal duidelijk. Ik dacht al, zal wel daar bij Dedemsvaart in de buurt liggen |
|
quote: HEUY!!!! dat verdient morgen een pilsje....meld je maar!!!! Dedemsvaart ligt ten noordoosten van Zwolle, ongeveer 35 km (sorry, ik heb een kaarten tik) |
|
quote: Tja Zwolle, daar heb ik wel 'ns van gehoord. 't schijnt dat daar morgen een bandje komt spelen |
|
Nog 5 uur, 3 minuten en 22 seconden Nog 5 uur, 3 minuten en 20 seconden Nog 5 uur, 3 minuten en 18 seconden Tja...'t aftellen is begonnen |
|
The Time Is Almost Near Fellow Warriors ! Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
Blow your speakers, with Manowáááááááááááár BLASTBEATS FOREVER |
|
Tering wat is Manowar GOED! Bludgeon ook trouwes quote: Doe maar Metal, dan doe je al gek genoeg! |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |