IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Manowar 2002 European Tour Vorige pagina | Volgende pagina
Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 16-12-2002 20:37 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

aan alle manowar mensen hier

"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-12-2002 21:11 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2002 16:12 schreef FireFox het volgende:
ik ben gewoon liever bij haar dan dat ik bij dat concert ben, fijn dat je even je lompe en onbeholpen mening neerpleurt waar ik niet om gevraagd heb.

ten eerste is dat al iets heel anders...

en ten tweede dit is een forum duh, wat denk je dan. en mijn mening is niet lomp het is een eye opener to some, en gewoon gelul voor anderen. maar lomp niet.

en voor mijn mening is geen gevraag vooraf nodig hoor, pleur hem graag en helemaal voor niets neer waar ik wil!

@she devil. vanuit nijmegen is het 1.15 minuten met de trein. met de auto gaat het/ of kan het sneller. en het is een uur naar zuid limburg. dus als je hard auto rijd kun je in 2 uur in zwolle zijn!

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 16-12-2002 21:19 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2002 21:11 schreef ghoulliette het volgende:
ten eerste is dat al iets heel anders...

en ten tweede dit is een forum duh, wat denk je dan. en mijn mening is niet lomp het is een eye opener to some, en gewoon gelul voor anderen. maar lomp niet.

en voor mijn mening is geen gevraag vooraf nodig hoor, pleur hem graag en helemaal voor niets neer waar ik wil!

je in 2 uur in zwolle zijn!

anders dan wat ? dat is wat ik daarboven neerschrijf, kijk dat jij het anders opvat is niet mijn fout.
ten 2e is dat een antwoord op een vraag van iemand die dat aan me vraagt, en ik heb nu eenmaal een hekel aan mensen die gaan roepen "dat is dom" als ze niet eens begrijpen wat ik bedoel, en dan nog waar bemoei je je in hemelsnaam mee ? Ik kan me nog herinneren dat je ook niet echt gedient was van eerder ge-uit commentaar op je uiterlijk.... (als we het over het neerpleuren van meningen hebben...)

[Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 16-12-2002 21:19]

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-12-2002 21:20 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

mekker mekker mekker mekker mekker

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 16-12-2002 21:22 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2002 21:20 schreef ghoulliette het volgende:
mekker mekker mekker mekker mekker

is dat het beste wat je daarop kunt zeggen.. ok dan heb ik me niet in je vergist

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

Shadow_buildeR
Behind The Mask
Usericon van Shadow_buildeR
Posted 16-12-2002 21:45 by Shadow_buildeR Wijzig reactieProfiel van Shadow_buildeRQuote dit bericht

Ik heeft er ook heel erg zin in .. met ze allen in de auto er naar toe en natuurlijk neem ik ff wat Manowar albums mee om op volumestandje 11 in de wagen te draaien

Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free

B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 16-12-2002 21:57 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Het optreden van Manowar staat te boek als ‘heftig‘. Maar ook Bludgeon doet een stevige duit in het zakje. Het optreden in Zwolle maakt deel uit van hun werelddebuut. De platenmaatschappij raakte onder de indruk van het viertal na een demonstratie van hun kunnen in de eigen woonkamer.

Bludgeon onderscheidt zich van andere nieuwkomers aan het metalfirmament doordat het de eerste band is die bij Manowars ‘Magic Circle Music‘ onder contract kwam te staan. Tevens vormt Bludgeon het eerste project dat wordt geproduceerd door Manowars legendarische bassist Joey de Maggio.

Kent iemand hier Bludgeon?

The mighty reaper
A Jedi's strengthflows from the Force
Usericon van The mighty reaper
Posted 16-12-2002 22:12 by The mighty reaper Wijzig reactieProfiel van The mighty reaperQuote dit bericht

Ik ga ook naar Manowar vrijdag, ik was te lam om het lijstje te kopieren. Maar Bram ga jij ook dat wist ik helemaal niet kom jij dan naar Dennis ofzo???? Maar Bludgeon ken ik niet echt ik heb gehoord dat ze wel goed zijn.

Hier tussen gletchers Regeer ik de volken, Dit is mijn Hamer, MjÖlnir de sterke....!!!!

B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 17-12-2002 9:50 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2002 22:12 schreef The mighty reaper het volgende:
Ik ga ook naar Manowar vrijdag, ik was te lam om het lijstje te kopieren. Maar Bram ga jij ook dat wist ik helemaal niet kom jij dan naar Dennis ofzo???? Maar Bludgeon ken ik niet echt ik heb gehoord dat ze wel goed zijn.

Waarschijnlijk blijf ik gewoon in Zwolle en bel ik nog wel even, maar ik heb nog vervoer terug nodig. Hebben we dat al?

[Dit bericht is gewijzigd door B6R6A6M op 17-12-2002 9:51]

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-12-2002 9:54 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

zwolle is echt de meest saaie stad die ik ken ik zou niet blijven hoor na afloop

The mighty reaper
Posted 17-12-2002 10:11 by The mighty reaper Wijzig reactieProfiel van The mighty reaperQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2002 9:50 schreef B6R6A6M het volgende:
Waarschijnlijk blijf ik gewoon in Zwolle en bel ik nog wel even, maar ik heb nog vervoer terug nodig. Hebben we dat al?

Ja joost als het goed is maar dat weet niet helemaal zeker. Als dat zo is kan je zo met ons mee terug en misschien dan ook wel heen weg.

Hier tussen gletchers Regeer ik de volken, Dit is mijn Hamer, MjÖlnir de sterke....!!!!

HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 17-12-2002 10:27 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2002 19:12 schreef B6R6A6M het volgende:
Hoera, nog maar vier nachtjes slapen!

HEUY!!!!

Lieg niet!!! nog maar drie nachtjes slapen en dan MANOWAR & TJOKKEFOLL

B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 17-12-2002 19:46 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2002 9:54 schreef ghoulliette het volgende:
zwolle is echt de meest saaie stad die ik ken ik zou niet blijven hoor na afloop

Ik blijf niet in Zwolle na afloop maar nadat ik naar school ben geweest.

quote:
Op 17 december 2002 10:11 schreef The mighty reaper het volgende:
Ja joost als het goed is maar dat weet niet helemaal zeker. Als dat zo is kan je zo met ons mee terug en misschien dan ook wel heen weg.

Heen heb ik geen vervoer nodig want ik blijf in Zwolle, dus bel ik dan wel even om te vragen waar jullie ongeveer staan. Dennis zou laten weten wie er gaat zorgen voor vervoer terug dus ik hoor nog wel of Joost daarvoor zorgt of niet.

quote:
Op 17 december 2002 10:27 schreef HEUY het volgende:
HEUY!!!!

Lieg niet!!! nog maar drie nachtjes slapen en dan MANOWAR & TJOKKEFOLL

Ja.

The mighty reaper
Posted 18-12-2002 10:09 by The mighty reaper Wijzig reactieProfiel van The mighty reaperQuote dit bericht

hehehe ke komt vast wel goed.

MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 18-12-2002 13:37 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

quote:
Op 16 december 2002 21:57 schreef B6R6A6M het volgende:
Kent iemand hier Bludgeon?

Ik heb d'r een paar nummers van gedownload. 't is eigenlijk heel ander als Manowar, beetje death metal. De nummers die ik heb zijn niet slecht, maar om te zeggen dat 't een geweldige band is...

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-12-2002 14:26 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2002 13:37 schreef MetalTuupLimburg het volgende:
Ik heb d'r een paar nummers van gedownload. 't is eigenlijk heel ander als Manowar, beetje death metal. ..

anders dan

een jongen die ik ken (komt uit zwolle) gaat werken bij manowar: lees: gratis naar binnen!!!

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 18-12-2002 14:37 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2002 14:26 schreef ghoulliette het volgende:
een jongen die ik ken (komt uit zwolle) gaat werken bij manowar: lees: gratis naar binnen!!!

Nee, Manowar gaat gratis bij hem naar binnen

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-12-2002 14:50 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

arme wouter

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 18-12-2002 14:51 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 18-12-2002 17:47 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

nog 2 nachtjes slapen
hmzz maar eens effe mijn pinnebanden gaan zoeken

wait for me dragon, we'll meet in the sky

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 18-12-2002 17:49 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2002 14:37 schreef Snaack het volgende:
Nee, Manowar gaat gratis bij hem naar binnen

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 18-12-2002 17:57 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

heb er verdomme zin in
uiteindelijk manowar!!!!

MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 18-12-2002 18:32 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Nog 2....

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 18-12-2002 18:35 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

wie gaat er allemaal met de bus vanuit het zuiden?

wait for me dragon, we'll meet in the sky

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 18-12-2002 18:35 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

wel vannuit het zuiden, maar met de trein

Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com