|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb 'm ook al maanden Volgende week wordt top Hail the King Of Metal !!! [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_buildeR op 12-12-2002 22:25] Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
quote: huh????? jij manowar tof vinden! jij al maanden een kaartje hebben! jij bier ook lekker vinden! vervoer is geregeld! gaat tof concert worden (hoop ik...)! waarom jij niet gaan???? |
|
quote: euh ik samen met vriendinnetje knus film kijken.... (echte liefde he ? , ik laat eht concert van mn favo band voorbij gaan om bij haar te zijn ) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: sick !!!! waarom neem je haar niet mee? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: quote: Omdat het vriendinnetje Manowar niet zo geweldig vindt "Jouw stem is als een suikervrij kauwgompje met xylitol" (FireFox) |
|
quote: Er gaat nix boven Manowar!!! Die vriendin kan wel een dag wachten, Manowar niet. |
|
HEUY!!!! En dan kan het vriendinnetje altijd nog worden uitgenodigd om het podium te komen |
|
en dan? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: hahahaha ben jij manowar fan? |
|
HEUY!!!! Dan gaan ze haar zo ontzettend begaffelen dat het bier uit alle gaten van haar komt spuiten, zodat het hele publiek tjokkefoll word!!!! |
|
quote: |
|
quote: Waar zijn de ijsselhallen?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: In Zwolle. |
|
quote: Hmm, en is het op een doordeweekse dag?? Of in het weekend?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Het is op 20 December, aanstaande vrijdag dus. |
|
quote: wat is begaffelen? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
HEUY!!!! Vraag dat maar aan je vriendje Vrijdag in ieder geval: MANOWAR!!!! Heb er zin in, ik hoop dat er genoeg eul in de bus is , want het word een lange reis. |
|
quote: gaan jullie niet limburgian metal supporten in arnhem |
|
quote: dat is niet lief dat is stom: echte liefde is jezelf kunnen blijven en je eigen dingen kunnen doen. echte liefde verwacht niet dat je dingen op gaat geven voor de ander |
|
quote: HEUY!!!! Normaal gesproken natuurlijk bijna altijd!!!! Maar nu toch echt naar Manowar! |
|
Manowar... En k'heb d'r fokkin zin in om het maar eens plat te zeggen "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: ik ben gewoon liever bij haar dan dat ik bij dat concert ben, fijn dat je even je lompe en onbeholpen mening neerpleurt waar ik niet om gevraagd heb. Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: ikoook!!! heb ook wel zin in de heen reis...4 uur of zo wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Hoera, nog maar vier nachtjes slapen! |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |