|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Als vervolg op dit dus, voor diegenen die de openingspost niet snappen: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1331/40 Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Ik vind het eigenlijk helemaal niet als Immortal klinken als je het mij vraagt. Tenminste niet als de latere (SoND en AtHoW) werken die ik nog wel eens opzet. Ik vind het veeel meer de kant van I op gaan, wat ik gewoon niet zo sterk vind. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 27-09-2009 18:49] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: :') Te voor de hand liggend.. maar toch.. |
|
Beetje gezapige plaat imo. Vanaf track 3 wordt het pas wat The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Vandaag nogmaals beluisterd en ik blijf positief. De muziek zit misschien wat simpeler in elkaar, maar het gevoel dat ik erbij krijg zit goed. Vooral Norden on Fire vind ik heel sterk. Enkel jammer van Mount North, nogal dom nummer eigenlijk. Faustian Spirit of the Earth |
|
Cd op verjaardag gehad, vind em erg lekker hoor, niks mis mee. spelfout weggehaald... |
|
quote: leuk woord. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Fan van de Grieghallen platen. Hard, kil en met ontzettend vette drumsound. Daarna werd het maar een saaie, voorspelbare en uitgemolken bedoening. Jammer dat Demonaz die pols/arm blessure kreeg. Gaafste nummer vind ik 'as eternity opens'. [Dit bericht is gewijzigd door Kaaskop op 07-11-2009 18:07] |
|
quote: Jij snapt het Faustian Spirit of the Earth |
|
Ik heb 'em gekocht op de dag van de release. Tig keer geluisterd. Kut bevonden. Vandaag nog 's geluisterd. Nog steeds kut bevonden. Immortal is niet meer vrees ik. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Ik kan me vaag herinneren dat iemand van Immortal in een interview zei dat het nieuwe album weer terug zou gaan naar het oude geluid. Nou is het natuurlijk maar net wat je verstaat onder "oud" maar ik had stiekem gehoopt op een vervolg op Pure holocaust, Battles in the north en Blizzard beast. Maar dit nieuwe klinkt gewoon als een logische voortzetting van Damned in black en consorten. Geen black metal meer maar pure festival metal. Niks mis mee opzich maar mij maak je er niet meer blij mee. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
De nieuwe plaat vind ik een stuk minder vermakelijk dan de vorige twee. Waar in de review bij een aantal nummers aangegeven word dat het wat op bathory lijkt, vind ik dat bijna alle nummers elementen daarvan bevatten. (ik zelf ken alleen blood fire death). Ik luister Damned in black en Sons of northern darkness nog regelmatig en kan niet zeggen dat ik dat festival metal vind. Bij de nieuwe begint het daar een stuk meer op te lijken helaas. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
Festival metal ben ik het ook niet mee eens..vind alleen wel hun imago echt te lachwekkend...Hebben ze ook echt niet nodig met zulke sterke muziek. |
|
quote: yep zit heel veel Bathory invloeden in, ook qua Under the Sign en the Return. niks mis mee, lijkt idd een homage maar ik ben er erg happy mee. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Er zijn slechts 25 seconden op de nieuwe plaat die me echt pakken. Dat deed Immortal eerst toch wel veel vaker. |
|
Zal wel aan mij liggen dan, maar vind All Shall Fall toch echt in het verlengde van SOND liggen. Geen verkeerde plaat zo na een aantal luisterbeurten. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Nee joh, SoND wordt niet eens aangeraakt Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Zeg toch niet dat ik hem ook net zo goed vind als SOND? Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Ik ook niet. Ik vind het niet zo goed en ik vindt het niet in het verlengde liggen. Het ligt in het verlengde van I, dat wel. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ja maar, ik ken I helemaal niet. Je sluit me buiten man Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
En hij zuigt net zozeer als I. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Echt iets voor je, als je dit trekt Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hmm, maar eens in mn achterhoofd houden dan. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: .... Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Er staat "I", niet "ik". When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |