|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Zo raar is dat tog niet? Het is gewoon de zaken in eigen hand houden voor zo’n band. Brood op de plank enzo..... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Vragen dat iedere foto die daar geschoten wordt van de band is, is volkomen absurd. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Bad Witch draait hier zijn rondjes. Gaaf plaatje wel, en de eerste van NIN die ik graag opzet ook [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 04-07-2018 16:11] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik ben hem deze week beginnen beluisteren. Vind hem wat tegenvallen. Vond de vorige EP stukken beter. discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
|
had ik nou precies andersom Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Erg benieuwd naar hun show op Werchter komende zondag. Nieuwe EP vond ik in eerste instantie niet zo speciaal, maar ondertussen valt die erg in de smaak. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |