|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
dat dan weer wel maar , ook dit is een cover wist je dat? signature |
|
Graveworm vind ik echt een zaadband. Weet wel dat R.E.M. een nummer met dezelfde titel heeft is het een cover daar van? zal wel niet. |
|
ja , toch , wel, gewoon klikken en lachen XD signature |
|
Ray, nog meer lachen? Pet SHop Boys go black metal signature |
|
Haha echt kut ja |
|
check Graveworm topic, wordt nog erger signature |
|
quote:Neuken? |
|
quote: Ik schoot ergens tussen 0:00 en 0:01 al in de lach, bij de derde noot ofzo. |
|
quote: ik... trek... mij ...ouvert signature |
|
Jammer dat je te laat bent om ze nog eens live te zien. |
|
quote: NIN? heb vernomen dat er weldegelijk nog werk volgt van de band hoor in het verleden hebben ze ook al meerdere jaren na elkaar niets meer uitgebracht |
|
quote:Trent maakt nog wel muziek, maar hij gaat niet meer touren, begreep ik. |
|
quote: dit zou erg jammer zijn idd!! maar ik denk (HOOP vooral) dat het binnen enkele maanden/jaren wel terug zal kriebelen bij hem om terug op het podium te staan |
|
Ik krijg een onverzadigbare stijve elke keer als ik dit nummer hoor...Wat wel geweldig is want ik had niet gedacht dat ik ooit nog een stijve kon krijgen...Voortaan neuken met dit nummer op de achtergrond dus. [Dit bericht is gewijzigd door Crypt_666 op 26-08-2010 0:14] Evil Dick |
|
quote: ik word er jaloers op Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
wORD³ signature |
|
Gisteren de "Beside You In Time"-DVD maar eens besteld. Ben erg benieuwd hoe dit uit de verf komt. Heb geen Blu-Ray, maar de 'gewone' DVD zal het ook moeten doen. Laatste/Enige keer dat ik NIN live zag was als voorprogramma van Guns 'n' Roses in Mannheim....deze DVD lijkt me toch leuker 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
quote: Heb de dvd al gezien (meerdere keren dacht ik zelfs), erg nice! ook een goede setlist als ik me niet vergis |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
|
|
En dan nu met de soundtrack voor The Social Network op zijn naam is het cirkeltje weer rond. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
wat een geweldige groep is dit toch! (of moet ik zeggen man?) vandaag nog eens zitten luisteren naar With Teeth wat een heerlijk album! al kan er natuurlijk niets tippen aan Hurt |
|
Nah, With Teeth is echt belachelijk saai... I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: het album klinkt cleaner/gladder, maar heeft naar mijn mening toch veel diepgang de sfeer die wordt opgewekt door de muziek spreekt me wel aan en er zitten erg goede lyrics in |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |