|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Jaa, supervet! Er zwerven een paar clipjes van die tour over het net. Door de magere kwaliteit van de beelden hebben zowel Bowie als NIN besloten het niet uit te brengen. Erg jammer, want het was wel een gave set waarin de sets van Bowie en NIN overlappen. Er zijn wel een aantal bootlegs in omloop van de geluidsopnames van deze tour. Aan te raden! Touché, pussycat! |
|
inderdaad! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Eens naar op zoek, dan. Bovenstaande klinkt goed. Hulde trouwens voor de Tony Clifton avatar. You have time. You are doing fine. |
|
quote: De dubbel cd die ik heb heet "live hate". Enorme bouttitel, maar vooruit. Het gaat om de muziek, nietwaar? Bowie en NIN doen 5 nummers samen. quote: Hahhah, thanx. Clifton leeft! ;-) "All of ya shut the hell up! There's an artiste on stage." Touché, pussycat! |
|
|
|
klinkt zeker niet verkeerd heb ook gelezen dat Trend bezig is aan nieuw materiaal of dit onder de naam NIN zal zijn of een ander project is mij onduidelijk |
|
quote: Was dat geen nieuwe How to Destroy Angels plaat waar hij aan werkte? |
|
dat kan ook ik zou het eigenlijk niet weten alle muziek van hem vind ik wel goed ik hoop gewoon op een nieuw NIN album, omdat ze dan misschien terug touren (ik moet ze nog altijd eens in een zaal zien, al 2x op festival) |
|
quote:Ja en ook nog een soundtrack. |
|
quote: Girl with the Dragon Tattoo inderdaad: http://trailers.apple.com/trailers/sony_pictures/thegirlwiththedragontattoo/ quote: Mwah, de laatste paar NIN platen (eigenlijk vanaf the Fragile) vind ik niet zo heel boeiend meer, maar van mij mogen ze inderdaad wel weer gaan toeren. |
|
WITH_TEETH draagt mijn voorkeur, maar de albums daarna vond ik ook wel minder |
|
'With_Teeth' en 'voorkeur' in één positieve zin? Lastig om me voor te stellen, wat een kutalbum... Behalve The Hand That Feeds en You Know What You Are is het echt te saai voor woorden. Hoewel het lang geleden is dat ik het nog eens gedraaid heb. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Right Where It Belongs vind ik anders een van hun mooiste nummers naast de 2 nummers die je noemt vind ik ook All the Love in the World, Only, Every Day Is Exactly The Same, Beside You In Time en Getting Smaller prachtige nummers |
|
Die dubbel live dvd is best goed.Weet de titel ff niet meer. |
|
quote: And All That Could Have Been |
|
quote:Die is uit. Special edition voor maar 300 dollar. http://www.nullco.com/GDT/gbp.php Daar staat ook een sampler te downloaden. Downward Spiral live bootleg DVD. In the midst of their final Wave Goodbye tour in August 2009, Trent Reznor and his band Nine Inch Nails surprised the fan community by performing their seminal 1994 album The Downward Spiral, in its entirety. After the band's plans to tape the show fell through, TOIOU, in collaboration with The NIN Hotline, created TDS: Live at Webster Hall. http://theninhotline.net/features/TDSlive/ En er staan nog veel meer concerten online: http://thisoneisonus.org/ |
|
quote: quote: Je vindt With Teeth oprecht beter dan Pretty Hate Machine, Broken, Fixed en The Downward Spiral? |
|
blijkbaar klinkt dit vreemd, maar idd het heeft met de sfeer en teksten te maken denk ik die raken mij gewoon meer oorspronkelijk vond ik het eerder saai, omdat die hardere "vuilere" stukken eruit zijn, maar de afgelopen 2 jaren luister ik steeds vaker naar With Teeth en vind ik het een heerlijk album |
|
quote: Nouja, to each his own zegmaar, ik vind het inderdaad apart. Heb helemaal niets met die latere NIN albums. Tot aan the Fragile (al is die al wat minder) vind ik het stuk voor stuk geweldige albums maar die latere missen wat scherpe randjes en de geniale gekte voor mijn gevoel. |
|
quote: The Fragile vond ik ook al minder en Year Zero enzo vind ik ook niet zoveel aan, maar With Teeth heeft voor mij gewoon iets apparts je zult dit zonder twijfel ook wel al gehad hebben dat je een bepaald album erg goed trekt terwijl je er niet echt je vinger op kunt leggen door wat dit nu precies komt "de geniale gekte" van de eerste albums vind ik ook erg lekker |
|
Uit een recent interview met ome Trent: quote: |
|
quote:Elk ander Nine Inch Nails album is beter dan Pretty Hate Machine. En die remixplaten zijn ook niet echt de moeite waard, ik vind ze nogal overbodig. |
|
http://www.youtube.com/watch?v=1mWWsJnUbIc woodstock 94 Setlist: 0:00 Pinion 2:06 Terrible lie 7:06 Sin 11:15 March of The Pigs 15:00 Something I Can Never Have 21:24 Closer 27:32 Reptile 33:52 Wish 37:31 Suck 41:36 Burn 46:45 The Only Time 52:04 Down In It 56:57 Dead Souls 1:02:37 Help Me I Am In Hell 1:05:27 Happiness In Slavery 1:11:05 Head Like a Hole |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |