|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Erg vet optreden. Op Pukkelpop was het iets korter en kwam de lichtshow minder goed over door het vroegere uur. |
|
Ik moet het nog zien eigenlijk. Op Pukkelpop waren ze zeker geen headliner? |
|
quote: Sub-head, show van 1u15min, maar Trend heeft er 10min vroeger de brui aan gegeven, omdat hij het beu was dat al het Eminem volk vooraan maar stond te kletsen doorheen zijn show. http://www.humo.be/pukkelpop/252319/review-nine-inch-nails-op-pukkelpop-2013-main-stage Los daarvan was het wel erg vet. Wil NIN erg graag eens in een zaal zien na 3 festivaloptredens. [Dit bericht is gewijzigd door Tool-fan op 22-08-2013 23:43] |
|
Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Meh. Hij lijkt mij definitief een uitgezakte veertiger geworden, slappe hap. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 28-08-2013 16:51] |
|
zijn stem begint imo te lijken op die van Elvis Costello signature |
|
Ik vind het nieuwe album veel beter dan verwacht. Er sijpelen behoorlijk wat invloeden van de laatste plaat van The Knife door de muziek heen, vooral ritmisch. |
|
Godver, wat ont-zet-tend gaaf |
|
quote:05.27.2014 Amsterdam, Holland Heineken Music Hall 05.28.2014 Antwerp, Belgium Lotto Arena |
|
quote: |
|
quote: Was ik ook al op gebotst. Ik twijfel nog om te gaan vanwege de (naar mijn mening/gewoonte) beste hoge ticketprijzen. Ik twijfel er niet aan dat NIN zijn geld niet waard is, het is eerder dat ik best wel meerdere optredens doe en zo'n 45 euro toch wel behoorlijk prijzig is. |
|
Het is ongeveer net zo duur als Tool toch? Vergelijkbaar kaliber bands. |
|
Daar heb je wel een punt. Op zich is het een normale prijs voor zo'n band hoor, het is gewoon eerder dat ik liever niet zoveel uitgeef aan 1 band. Dusondanks overweeg ik het wel nog steeds om toch te gaan. |
|
signature |
|
Die EP komt er morgen aan. Zeer benieuwd naar. Moet me,dringend ook eens op het oudere werk gooien. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Nou, inderdaad. Wat denk je wel! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ik denk dat ik ben. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Blijkbaar ook een shitload aan releases (voornamelijk reissues op vinyl) gepland voor 2017. Die herwerkte instrumentals van The fragile met Atticus Ross lijkt me wel interessant. discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
|
Net eerst The Fragile geluisterd (blijft fantastisch!) en daarna de nieuwe EP. Sluit erg goed op elkaar aan qua sound. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 24-12-2016 16:19] |
|
quote:Die is al te vinden. Staat ook al op youtube dacht ik. Nieuwe EP al een paar keer beluisterd maar blijft nog niet echt hangen. Wel beter dan de laatste albums. |
|
Ik ben ondertussen al helemaal weg van de nieuwe EP. Heel erg nice, voornamelijk via hoofdtelefoon. |
|
Wat is dit nice! Lijkt erop dat NIN de afgelopen jaren enkel nog beter is geworden. Mooie variatie in de set, knappe licht show en op momenten bijzonder intens. Nieuwe nummers passen ook erg mooi tussen de rest en dan heb je natuurlijk nog de knappe Bowie cover. |
|
quote:Er is weer al een nieuwe EP. Die is ook beter op de koptelefoon dan gewoon over de stereo. Ik zal de vorige, die ik niet zo leuk vond, dan ook nog eens over de koptelefoon proberen. edit: wat nummers van dat liveoptreden hierboven bekeken, maar Trent is niet zo goed meer bij stem in vooral de harde nummers. March Of The Pigs was vroeger beter en in het refrein van head like a hole zingt hij al niet eens meer mee. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 01-08-2017 17:00] |
|
De nieuwe plaat/EP (Bad Witch) is erg goed. Je kunt de Bowie-invloeden goed horen. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |