![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Alcest!! Daar ga ik echt wel heen ![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Goeie shit Wietze! ![]() ![]() |
|
Oh daar moet ik echt heen! ![]() |
|
Zijn er nog andere data van deze tour in NL? Op myspace is niks te vinden bij beide bands. ![]() |
|
Enige show in NL. ![]() |
|
Might prove interesting, yes... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Oeh Alcest! ![]() |
|
kan het verdomme nog verder weg!? ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
+1 Jammer dat er maar 1 datum is. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
Haarlem leeuwarden is best te doen .. 140 km maar ![]() |
|
Als er gele nachtrupsen over de afsluitdijk gingen wel. ![]() We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
Heel misschien als je goed zoekt ![]() ![]() |
|
quote:Neem je je pappie toch mee? ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Je zoekt ook nog een lift zeker? ![]() We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
quote: Hopelijk spelen ze dan ook ergens in Belgie... ![]() |
|
Oe, dat gaat wel in de agenda! ![]() |
|
quote:Ach, daar hebben we het tzt wel ff over. Maar bedankt voor het aanbod! ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
gaaf! wel aanwezig denk ik! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
Donders.. wel een eind weg inderdaad. Maar wel bands die ik live wil zien. Met name the Vision Bleak. Maar eens afwachten of er n compleet tourschema opduikt en of ze dan ook nog wat dichter in de buurt spelen. Ik heb t geluk dat ik redelijk dicht bij t Ruhrgebied zit. En daar komen de meeste tours wel langs. FF zien dus ![]() |
|
ik vindt het echt zwaar pis & kut dat het weer zo ver weg is ![]() kjotefjokjunkjutfriezen! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Kom op zeg, zoals al 100 malen vaker gezegd: niets is ver weg binnen NL. ![]() |
|
quote: Gezien het op een vrijdag is en ik op vrijdags gewoon moet werken in Heerlen... das 340 km. Het is maar wat je niet ver weg noemt. ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |