|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Alcest!! Daar ga ik echt wel heen |
|
|
|
Goeie shit Wietze! |
|
Oh daar moet ik echt heen! |
|
Zijn er nog andere data van deze tour in NL? Op myspace is niks te vinden bij beide bands. |
|
Enige show in NL. |
|
Might prove interesting, yes... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Oeh Alcest! |
|
kan het verdomme nog verder weg!? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
+1 Jammer dat er maar 1 datum is. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Haarlem leeuwarden is best te doen .. 140 km maar |
|
Als er gele nachtrupsen over de afsluitdijk gingen wel. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Heel misschien als je goed zoekt |
|
quote:Neem je je pappie toch mee? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Je zoekt ook nog een lift zeker? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Hopelijk spelen ze dan ook ergens in Belgie... |
|
Oe, dat gaat wel in de agenda! |
|
quote:Ach, daar hebben we het tzt wel ff over. Maar bedankt voor het aanbod! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
gaaf! wel aanwezig denk ik! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Donders.. wel een eind weg inderdaad. Maar wel bands die ik live wil zien. Met name the Vision Bleak. Maar eens afwachten of er n compleet tourschema opduikt en of ze dan ook nog wat dichter in de buurt spelen. Ik heb t geluk dat ik redelijk dicht bij t Ruhrgebied zit. En daar komen de meeste tours wel langs. FF zien dus |
|
ik vindt het echt zwaar pis & kut dat het weer zo ver weg is kjotefjokjunkjutfriezen! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Kom op zeg, zoals al 100 malen vaker gezegd: niets is ver weg binnen NL. |
|
quote: Gezien het op een vrijdag is en ik op vrijdags gewoon moet werken in Heerlen... das 340 km. Het is maar wat je niet ver weg noemt. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |