|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Thanks, we proberen er ook rekening mee te houden door bijvoorbeeld net voor de laatste trein naar Groningen klaar te zijn. |
|
quote: Ja dus. Een dag later in de Biebob, Vosselaar. |
|
Vanuit het zompige zuiden, aanwezig! Wtf, Alcest! Heers! Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
|
vast wel aanwezig www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Aanwezig in de Biebob, is toch weer net iets dichterbij dan Leeuwarden! |
|
Maar Fjoergyn staat hier dus ook bij? Wel tof. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Lineup is: The Vision Bleak Alcest Fjoergyn VVK loopt goed, tickets kun je online aanschaffen via: http://www.poppodiumromein.nl/tickets.php |
|
allang gedaan |
|
Is er al een tijdschema bekend? Misschien dat ik toch even ga, en na Alcest de trein naar Utrecht neem. Ik vind de nieuwe namelijk echt gaaf! |
|
Ik moet het nog even exact uitzoeken, dus het is nog tbc, maar ik ga uit van iets dergelijk als: 20.00 deuren open 20.30 - 21.10 Fjoergyn 21.30 - 22.30 Alcest 22.50 - 00.00 The Vision Bleak Ofzo, exacte schema komt zsm! |
|
Dat klinkt goed! Ik hoop erbij te zijn. |
|
Ik ben er in Biebob bij. Weet iemand het speelschame daarvan al? |
|
quote: Idem. Den Biebob laat de laatste weken wel zelden of nooit meer op voorhand een speelschema weten heb ik gemerkt... Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: +1 |
|
Vuurgijn is helemaal niks. Beetje te vrouwelijk voor mijn smaak. Alcest is wel heel erg vet, maar toch ook vrij vrouwelijk, zo over het algemeen. Vision bleak is toch net iets te gothic, en net iets te "metal" voor mijn smaak. Ga toch wel even aanwezig zijn, denk ik; ookal de volgende dag naar Duitsland: |
|
Dat is toch goed, kan je mooi achter de dames aan! Wil je muilperen? |
|
quote: Nou mooi, interesseert echt niemand een fuck. |
|
Dit itt het tijdschema: Deur open: 20.00 Fjoergyn 20.30 - 21.05 Alcest 21.25 - 22.15 The Vision Bleak 22.35 - 23.55 [Dit bericht is gewijzigd door Deathwish op 24-03-2010 13:57] |
|
[quote]Op 23 March 2010 19:05 schreef Paljas het volgende: Vuurgijn is helemaal niks. Beetje te vrouwelijk voor mijn smaak. Alcest is wel heel erg vet, maar toch ook vrij vrouwelijk, zo over het algemeen. Vision bleak is toch net iets te gothic, en net iets te "metal" voor mijn smaak. LOL...een heel aparte smaak heb je boeke. |
|
Kan iemand mij van 2 kaartjes afhelpen?? Ik heb er nl. 2 gekocht gister, maar kreeg vandaag het bericht dat ik 2 kaartjes gewonnen heb. Het zijn wel e-tickets, dus kan ze per mail opsturen. Of ik kan ze ter plekke overhandigen, uiteraard krijg je mijn telefoonnummer zodat je altijd kan bellen als er iets mis gaat bij de voordeur. Ik wil er graag 20 euro voor hebben (heb er gister 27 voor betaalt). Reageren kan per Pm of mail: draz666@xs4all.nl [Dit bericht is gewijzigd door Mitz op 25-03-2010 14:00] Just you try to hold me down, come on, try to shut me up. |
|
ik ga wel onder jouw naam, stuk makkelijker nee hoor, ik ga lekker naar de Hûnekop in de Westereen Gjist mei Paljas? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
As ik yn Fryslân bin dy dei, kom ik wol efkes del. |
|
yeah, kunnen we meteen een sterke drank party houden daarna door naar de Hûnekop! Diekstra komt ook! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Zeer waarschijnlijk ook aanwezig vanuit het verre Utrecht. Geen kans missen om Fjoergyn live te zien natuurlijk! (en Alcest) |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |