IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : The Vision Bleak & Alcest @ Romein, Leeuwarden, 09/04/10 Vorige pagina | Volgende pagina
Paljas
Usericon van Paljas
Posted 25-03-2010 14:19 by Paljas Wijzig reactieProfiel van PaljasQuote dit bericht

quote:
Op 25 March 2010 10:07 schreef irritante klootzak het volgende:
yeah, kunnen we meteen een sterke drank party houden daarna door naar de Hûnekop!

Diekstra komt ook!

René Diekstra?

Lijkt me een goed plan man!

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 25-03-2010 16:11 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

jonguh, die rooie rakker Diekstra!

partyzeit fur Immer... sterke drank zal vleoieen!fegzdhsz dhs
ae
zvca

g35

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Paljas
Usericon van Paljas
Posted 25-03-2010 16:44 by Paljas Wijzig reactieProfiel van PaljasQuote dit bericht

hahahaha

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 26-03-2010 9:23 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Hûnekop is trowuens de 16e ind e Westerein! dus neit de 9e..

moet helaasd de 9e werken paljassie.... anders was ik toch naar Woerden gegaan!

xxx
\x\
xx\x\x
x
x
x
x
x
ca
efw4
5yarsnb
b
2q y56w
j
nb

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 06-04-2010 16:10 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

Kaartverkoop gaat goed, advies: koop je tickets in de vvk via www.poppodiumromein.nl

Noarderwyn
Usericon van Noarderwyn
Posted 06-04-2010 17:42 by Noarderwyn Wijzig reactieProfiel van NoarderwynQuote dit bericht

Kaartje uitgeprint...!

MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 08-04-2010 10:43 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Gisteren in Camden geweest. Fen had weinig publiek aangezien er buiten een flinke rij stond, maar een minuut van meegekregen dus. Fjoergyn was wel OK maar kon geen grote indruk maken. Alcest begon wat laat door problemen met het materiaal. Zij waren aan de opkomst en reactie van het publiek te merken voor de meesten de hoofdband. Goed te pruimen, maar ik vind dat hele post-…. genre toch echt iets te veel opgehemeld. The Vision Bleak was voor mij het meest overtuigend, maar helaas moesten ze door tijdgebrek een paar nummers schrappen.

Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 08-04-2010 15:08 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

Gok dat morgen ook voor velen Alcest toch minimaal co-headliner is.

Aan de tijden zal het niet liggen:
Fjoergyn: 20.30 - 21.05
Alcest: 21.25 - 22.15
The Vision Bleak: 22.35 - 23.55

Zelfs als je van ver komt, kan je nog met OV naar huis en mis je niets van Alcest.

Kattekop
Usericon van Kattekop
Posted 08-04-2010 20:52 by Kattekop Wijzig reactieProfiel van KattekopQuote dit bericht

Leuk om weer eens naar Theater Romein te gaan, da's lang geleden...

Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 08-04-2010 21:43 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

Dat lijkt mij zeker, het is al jaren geen theater meer.

Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 08-04-2010 21:52 by Ingrimd Wijzig reactieProfiel van IngrimdQuote dit berichthttp://www.metal-exposure.com

Ik ben ook aanwezig morgen.
Wel compleet naar de klote omdat ik er morgen om half 5 al uit moet voor m'n werk en ik al naar de kloten ben momenteel.. maar toch..
Fjoergyn en Alcest wil ik niet missen!

jelmer2
VUILIGHEID
Usericon van jelmer2
Posted 08-04-2010 21:59 by jelmer2 Wijzig reactieProfiel van jelmer2Quote dit bericht

Ook een kaartje besteld

Wil je muilperen?

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-04-2010 10:50 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Toch maar niet heen.

AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 09-04-2010 10:57 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Nah ben benieuwd.. Vanavond dus *kick*

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 09-04-2010 11:56 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Eventueel toch nog kaarten aan de kassa Wietze? Wordt voor mij echt een last minute beslissing vanavond..

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 09-04-2010 12:10 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Moet ik je dan eventueel nog naar huis brengen Robert?

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 09-04-2010 12:12 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Hmmm....mocht ik eventueel toch onverhoopt aanwezig zijn dan houd ik eventueel in mijn achterhoofd dat ik eventueel met jou terug zou kunnen rijden. Eventueel...

iig bedankt voor het aanbod

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

enlil
Sub titel
Usericon van enlil
Posted 09-04-2010 12:17 by enlil Wijzig reactieProfiel van enlilQuote dit bericht

Gisteren de show gezien in Essen.

Openingsact Fjoergyn was niet bijzonder en kon niet boeien. Afsluiter Vision Bleak was zelfs erg slecht. Een soort black metal meets Rammstein?

Maar Alcest!! Wat een topband!!

Signature

MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 09-04-2010 13:00 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

quote:
Op 9 April 2010 12:17 schreef enlil het volgende:
Afsluiter Vision Bleak was zelfs erg slecht. Een soort black metal meets Rammstein?

Ik denk dat het met beide stijlen niks te maken heeft.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 09-04-2010 13:24 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 9 April 2010 10:50 schreef MMayo het volgende:
Toch maar niet heen.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 09-04-2010 13:25 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 9 April 2010 13:00 schreef MetalTuupLimburg het volgende:

Ik denk dat het met beide stijlen niks te maken heeft.

Lol, inderdaad!

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-04-2010 13:28 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 9 April 2010 13:24 schreef Onweerwolf het volgende:

Sollie!! Andere keer maar weer, toch echt te moe nu. Veul plezier!

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 09-04-2010 13:28]

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 09-04-2010 13:30 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 9 April 2010 13:28 schreef MMayo het volgende:
Sollie!! Andere keer maar weer, toch echt te moe nu. Veul plezier!

Dank je!

Betontegel dan maar weer?

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-04-2010 13:39 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 9 April 2010 13:30 schreef Onweerwolf het volgende:
Dank je!

Betontegel dan maar weer?

Ja, indien onze Karni gaat.

Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 09-04-2010 14:09 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

quote:
Op 9 April 2010 11:56 schreef NecRobert het volgende:
Eventueel toch nog kaarten aan de kassa Wietze? Wordt voor mij echt een last minute beslissing vanavond..

Ja hoor, zijn genoeg tickets aan de kassa.

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com