|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Daar denken ze zelf duidelijk anders over. |
|
quote: +1 www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Pffff wat een slechte bands. Dat Alcest was ook echt maximaal kut, niet normaal |
|
Alcest was juist wel goed te doen. Vooral in de tweede helft; de eerste helft was nét wat te gay. Alcest was vrij eentonig. Maar de rook ruimte bood me troost. Verder waren het inderdaad wel harde zaad bands. Gelukkig was het gezellig und alles. |
|
Erg gave bands, alle 3! Zeer de moeite waard. Alcest is live echt ontzettend mooi. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
wat een mongole-reacties....paljasserij zeg maar. Alcest was vet ok. Het bier smaakte me uitstekend gister. |
|
Dat bier was zum kotsen. Blij dat ik bobde want Jupiler malt is stukken lekkerder dan die tap daar. Gadver, wat een rans. Alle drie de bands speelden goed. Goed geluid ook; alleen de drums hier en daar wat hard. Fjoergyn is best een aardige band. Met het idee is ook niets mis, maar de uitvoering te blij, te huppelig, te hoempa folky elfjes. Alcest was beter dan verwacht. Volgende keer liever wel wat echt ouder en harder/rauwer werk. Nu was het wel leuk, maar halverwege de set vervalt dat zweverige, dromerige in zeikerige slaapverwekkendheid. TVB beviel mij beter dan verwacht. Zeker de eerste drie nummers waren wel tof. Zware, duistere wave; lekker. Maar naarmate de set voorderde werden de nummers minder. De band deed mij nogal aan Moonspell denken. Zowel muzikaal als dat voor mij ook zo'n net niet band is. Even leuk, maar gaat je toch net te snel de keel uithangen. Ik herkende AoD trouwens eerst niet met dat korte haar. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Wel een takke-eind rijden vanuit Tilburg, maar ja, als je heel de week al nachtdienst hebt met Eindhoven - Drachten - Amersfoort - Den Bosch dan kan dit er ook nog wel bij. Eerste band gemist. We waren net op tijd voor Alcest, waar we ook voor gingen. Erg fijn om eindelijk live te mogen zien. TVB boeide mij voor geen meter, en Alcest vond ik verrassend goed, zeker nadat ik was Youtube filmpjes had gezien. Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
|
quote: Weet je eens wat wij ondergaan met al die ritten naar 013. Ik wou dat Megadeth of dat soort bands eens in het noorden stonden |
|
quote: Was het dan niet handiger geweest om vandaag naar Alcest te gaan in de Biebob dat is maar een uurtje rijden vanaf Tilburg. Never have so many sacrificed so much for so few |
|
quote: +1 Daar ben je in 45 min. Desalnietteplus toch afwezig vanavond. |
|
Ik jammer genoeg ook, ik heb andere verplichtingen. Never have so many sacrificed so much for so few |
|
quote: Heb ik ook nog overwogen maar we hebben vrienden in Grou, en die wilden dat ook wel zien, en ik zat toch nog in m´n ritme van lange dagen en afstanden dus tja ach. Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
|
quote: Dan gok ik dat die Dennis en Bianca heten hehe.... spelfout weggehaald... |
|
quote: Yep, was een gezellig feestje! Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
|
quote: Als ik geen late dienst had gehad was ik graag mee gegaan! Maar helaas... volgende keer! spelfout weggehaald... |
|
quote: Ik had het gehoord inderdaad, maar we komen zeker nog een keer die kant op waaien. Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
|
In overig nieuws: de show @ biebob was geweldig! Zeer goede afstelling van het geluid, sfeervolle Alcest show en TVB was boven verwachting goed. Mooie gemengde set met nummers van alledrie de albums, en lekker hard Zeer goed vermaakt dus. |
|
quote: spelfout weggehaald... |
|
quote: Niet mooi gemengd dus, want ze hebben 4 platen uit... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Wat was Alcest geweldig! |
|
Ook gisteren in den Biebob geweest. Het merendeel kwam duidelijk voor Alcest, maar het zal toch nooit iets voor mij worden. Na twee nummers had ik het wel gezien. The Vision Bleak was gelukkig meer dan in orde Faustian Spirit of the Earth |
|
quote:Ohja idd, was de nieuwe vergeten. Nummers van allevier de platen dan. |
|
quote: Dat was in Romein ook zo. Niet dat het leeg was bij TVB maar het was lang niet zo druk als bij Alcest. Heeft TVB in de Biebob nog wel een toegift gedaan? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |