|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Band of Brother (serie) JFK Lethal Weapon (allemaal) Mad Max (allemaal) Braveheart Platoon Convoi Smokey And the Bandit |
|
quote: Held! Boeiender |
|
quote: En vast nog een heleboel waar ik nu natuurlijk niet op kan komen. |
|
- dawn of the dead (1978) - the beyond - vier vuisten op 1 buik (jacobse en van es) Als ik zo de lijstjes bekijk doet romero's dawn of the dead het erg goed. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Pulp Fiction "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
+1 En Dogma. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: zag een opnieuw ingekleurde versie vorige week bij videoland btw Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Van dawn? En waarom? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Star Wars Trilogie Lord of the Rings Trilogie Phantasm Quadrilogie The Matrix Trilogie The Fountain Alien Sunshine The Dark Knight 2001: A Space Odyssey [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 18-10-2009 18:17] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: uh nee feck, van Night bedoel ik; dus niet de zogenaamde deleted scenes in kleur maar de gehele originele opnieuw ingekleurd. damn zondag Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Top Gun. Bruce Banner |
|
All the above... zo'n beetje... eerste wat in ieder geval binnenschiet: Pulp Fiction Star Wars (oude) LotR Fight club Trainspotting Dawn of the Dead Excorcist Fear and Loathing in Las Vegas Oh brother were art thou (zit ik volgens mij al ruim aan 100 keer, blijft geweldig..) Godfather trilogy Reservoir Dogs Born Natural Killers Kill Bills Vind ik ook niet |
|
The Lord Of The Rings Mists Of Avalon The Machinist Donnie Darko Into The Wild |
|
He, jij woont in Emmen en je hebt zelfs de Hunnebedden op je myspace. |
|
A Clockwork Orange A L'interieur Aliens Adam's Apples Beavis and Butthead do America Braindead Cube Dawn of the Dead (78) Day of the Dead (85) Donnie Darko Ex Drummer Fear and Loathing in Las Vegas From Beyond Gojira (54) Hellraiser In the Mouth of Madness Labyrinth Lord of the Rings Nosferatu (22) Pan's Labyrinth Straw Dogs The Beyond The Dark Crystal The Descent The Fly (86) The Texas Chainsaw Massacre (74) The Thing (82) They Live Quest for Fire En vele anderen die me nu even niet te binnen schieten. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Opmerkelijke keus. Staat hier ook in de kast maar die moet je echt kijken voor het verhaal en niet vanwege de flitsende actie scenes en special effects. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
En nu even eerlijk: wie heeft ook maar één van die films écht honderd keer gezien? "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
The Shawshank Redemption natuurlijk, gay dat ie nog niet genoemd is. |
|
quote: "die je honderd keer kan (kunt??) kijken" is wat anders dan honderd keer hebben gezien. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Star Wars (alle drie) gaan toch wel aardig die kant op, maar ik heb niet geteld Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: O ja die ook natuurlijk! En Boondock Saints. quote: De Naked Gun-films en bijna alle andere Leslie Nielsen-films heb ik wel honderd keer gezien ongeveer. En ik moet nog steeds erom lachen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Dogma The Big lebowski LOTR Monty Python's Holy Grail Equilibrium Zijn er vast nog meer. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Dazed & Confused. |
|
quote: + Star Wars Matrix Braveheart 300 Gladiator |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |