|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
The Crow Airplane! 1 & 2 Top Secret Naked Guns Monty Python, alles Bourne trilogie LOTR trilogie Stardust Pan's Labyrinth Bloody Sunday Transporter 1 Die Hard 1 Leathal Weapon, allemaal, doch de vierde wat minder. Braveheart Crocodile Dundee 1 Hector Indiana Jones ... Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
alles van john thompson.... |
|
Star wars, waking life, control One facebook to find them all, and in the darkness bind them... |
|
Dan vergat ik Sleepy Hollow, Pirates of the Caribean 1 en Highlander 1 te vernoemen. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
- Waterworld - Wayne's World - Biodome Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik zie hier zoveel kutfilms langskomen dat ik vind dat het tijd wordt voor een experiment. Gewoon 10 ZM'ers opsluiten in een ruimte met een 46"plasmascherm en een stuk touw, 100 keer die brol vertonen en kijken hoeveel er aan het einde nog over zijn. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Geef ons die geweldige tips dan eens door je lijstje te posten. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Beslist niet, 100 keer, ik moet er niet aan denken. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Het gaat er natuurlijk eigenlijk stiekem om dat je hier gaat posten wat je favo films zijn. Alleen de titel is wat verwarrend. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
- Blues Brothers - Back to the Future films - Indiana Jones films - Star Wars films - Star Trek films - Serenity En vast nog wel een paar waar ik niet op kom. Bedenk me trouwens nu wel dat ik de films die ik echt als meesterwerk beschouw minder snel uit de kast pak, maar dat komt omdat ze niet per se vermakelijk zijn om te zien maar eerder erg lang duren en behoorlijk zwaarmoedig zijn en waarvoor je dus meer in de mood moet zijn. @ XXL: Niet helemaal dus. Als je me vraagt naar mijn favoriete films kom ik toch met een ander lijstje, denk ik. [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 19-10-2009 8:12] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
De Film van Ome Willem. spelfout weggehaald... |
|
Theo en Thea en de ontmaskering van het tenenkaasimperium [Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 19-10-2009 9:51] Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Transformers The Animated Movie |
|
quote: |
|
quote: +1 uiteraard Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Pulp Fiction The Big Lebowski Dumb & Dumber Monty Python and the Holy Grail Usual Suspects Braindead Jaws Lost Highway Fight Club Con Air South Park the Movie The Exorcist The Dark Knight LOTR Airplane! [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 19-10-2009 11:56] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: en uiteraard alles mee kunnen praten... zin voor zin. heb hem minimaal 100x gezien ofzo? |
|
quote: TyfusNazi Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
|
|
quote: Natuurlijk niet, de titel is wat ie is. Er zijn genoeg CDs die ik honderden keren heb gedraaid zonder verveling en er is maar 1 film die serieus hier voor in aanmerking komt (zie p.1). Ik heb wel veel meer toffe films gezien hoor, maar als je die 3x hebt gezien besef je dat het niet veel meer dan een dom verhaaltje met een dun laagje chroom. |
|
Sleepy Hollow Edward Scissorhands Lemony Snicket - A Series Of Unfortunate Events The Shawshank Redemption Pan's Labyrinth Shrek Ice Age Dawn of the Dead The shining The Green Mile The librarian Natural Born Killers [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 19-10-2009 12:22] |
|
A Mighty Heart [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 19-10-2009 12:25] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Wow die is echt boring! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: ja uh vond ik niet, jij schijnbaar wel Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |