|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Jesus christ superstar ( ) Black Snake Moan Apocalypto Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Ik moet eerlijk zeggen dat ik West Side Story zeker meer dan 100 keer heb gekeken sinds ik 7 was Nu ben ik er onderhand wel op uitgekeken. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Fight Club There is no religion higher than Truth! |
|
met fight club kom ik wel hoog uit jah, maar de 100 haal ik denk niet. En ik heb hem dan vooral ook vaak gehoord. Hij stond vroeger altijd in mn muzieklijst en die speelde hij snachts dan nog welleens af. Na een tijdje borrelden er allemaal dialogen door mn hoofd, en kon ik grote stukken van de film meepraten terwijl ik er niet eens zoveel naar gekeken had Edit: deze lukt me ook wel [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 21-10-2009 15:08] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ok, nu 5 keer gezien. Dikke lol 100 gaat me dan net weer even te ver. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: |
|
Prachtig, wat een idiote actie! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Pissing Cumsluts 9. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: hmm idd Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Natural Born Killers Alles van Stanley Kubrick Alles van Anders Thomas Jensen Meeste van Alex De La Iglesia Meeste van Scorcese Veel van Kim Ki Duk Aantal dingen van Brian De La Palma Meeste van Darren Aronofsky |
|
Lord Of The Rings Spider-Man 2 Iron Man Batman Begins X2 300 The Prestige Gladiator Harry Potter and the Philosophers Stone Verlekkerd op dood metaal |
|
Lost Highway Meeste van Darren Aronofsky moet ik altijd bij wenen signature |
|
alweer signature |
|
Groundhog Day |
|
White Chicks. the only pleasure is pain |
|
flying high Big Lebowski Battle of Brittain o brother were art thou? geen film maar serie: Bottom Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: whahaha geniaal Requiem for a Dream Sin City |
|
-Predator -Terminator 2 -American Psycho -The 40 Year Old Virgin -Interview With The Vampire -Akira -Princess Mononoke Ik vergeet er vast wel een paar. |
|
quote: Eindelijk iemand met smaak.... Ook zo'n beetje de enige film die ik al tientallen keren heb gezien. Blijft geweldig! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Sissi en Pride & Prejudice heb ik misschien niet 100 keer, maar toch zeker wel 50 keer gezien! |
|
Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote: Dat snap ik niet, terwijl elke keer hetzelfde gebeurt. |
|
Boondock Saints, da's voor mij de enige! Ik kijk echt zo uit naar Boondock Saints II: All Saints Day!! My friend, watch out for traitors... |
|
Rise of the footsoldier scoort ook wel hoog hier.... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |