|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Geweldige film, inderdaad. Dezelfde sterfscène zit er twéé keer in.. |
|
quote: Ja, die is mooi! |
|
hellbound saw nightmare on elmstreet the blair witch project the exorcist the only pleasure is pain |
|
Deze al genoemd? ZZWWEEEEELGJUUUUH!!!!!!! [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 22-11-2009 2:16] |
|
|
|
|
|
+666, @frnk. |
|
blijft een heel beklemmende film Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Duurt het telkens 2 minuten voordat jij je weer een goeie film herinnerd? |
|
quote: Jawel! Trainspotting, Pulp Fiction, Apocalypse Now, Band of Brothers en Lock. Stock & 2 Smoking Barrels. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
THE HOLY GRAIL!!!!!!!!!!! Here kitty kitty kitty! |
|
Ik kan altijd, elke keer opnieuw kijken naar... Filmpje! Gewoon omdat ik die humor zo lekker vind, en tsja.. het is simpel. Übersimpel Edit, zo beter? [Dit bericht is gewijzigd door xX-C-Xx op 30-05-2010 3:23] Het doet maar even pijn! |
|
Ü zit onder je alt-154 Edit: en de gewone ü alt-129 [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 30-05-2010 3:13] Bruce Banner |
|
The Boondock Saints The Hunt for Red October Waterworld Bram Stoker's Dracula Batman (Michael Keaton versie) Young Guns (I en II, hoewel II een streepje minder is) The Exorcist The Omen Die heb ik allemaal minstens 20 à 30 keer gezien. 100 keer Lijkt me wat te veel en ik heb er sowieso tegenwoordig steeds minder tijd voor. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Ik dacht dat ik de enige was die Waterworld kon waarderen. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Da's een heerschfilm, joh! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
American History X |
|
Heuy, nog meer mensen die die film wél goed vonden, krijg nou wat Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Da's al drie dan. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
American history X? Zijn er mensen die dat geen goede film vinden dan? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
There's something about mary Kill Bill Pulp Fiction The Fifth Element Indiana Jones (alle 4) Dumb & Dumber Good Fellas En nog heel veer meer...denk ik. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: +1 Bruce Banner |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |