|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Waarschijnlijk aanwezig in doornroosje...ze waren al erg goed in de 013 afgelopen maand |
|
Kaartjes voor de show in Baroeg zijn in de voorverkoop gegaan. €13 in de vvk en €15 aan de deur. |
|
Godver, word het toch nog verleidelijk erheen te gaan. Maar goed, het is doordeweeks, dus te zijner tijd maar even kijken! |
|
Gaaf in Hedon! Maareh.. Marduk, mwah. |
|
quote: Een Bed & Breakfast is stukken goeizkoperz en toch goed te doen. |
|
quote: Vond ze de laatste keer echt heel goed. Goeie show, goeie uitstraling, sfeer was goed etc. Ik ben er echt wel bij. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Wie zijn de supports? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Supports in Baroeg: Edge Of Serenity (NL melodic metal) Sinate (NZ death / thrash) |
|
quote: Had wel op een wat gavere support gehoopt. |
|
EDGE OF SERENITY & SINATE zijn de support acts bij alle shows in Benelux. 24/01/2010 Vosselaar - Biebob 25/01/2010 Nijmegen - Doornroosje 26/01/2010 Zwolle - Hedon 27/01/2010 Rotterdam - Baroeg |
|
Had toch wel wat interessantere openers verwacht. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Schade limonade, maar bedankt voor het posten. Ander keertje voor mij. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Baroeg,Hedon....keuzes,keuzes =) |
|
Marduk was 1 van de eerste black metal bands waar ik 'into' geraakte, ondanks de snelheid vind ik het vrij toegankelijk door de goed te volgen riffs en het goede geluid op de meeste platen. ook de lekker funky bas is altijd relaxt. vroeger was ik er helemaal weg van, maar gister luisterde ik oude favoriet Nightwing nog even, en ik was er toch niet zo weg meer van. vooral die zanglijnen die wel erg geforceerd overkomen hier en daar (omdat de teksten, die wel cool zijn natuurlijk, op een of andere manier er toch moeten worden ingepropt) ik heb de nieuwste cds nog niet gehoord, ben wel benieuwd naar ze met die mortuus [Dit bericht is gewijzigd door Kaaskop op 07-11-2009 18:00] |
|
Raad je de nieuwe CD zeker aan. Was ook niet zo'n fan meer van het "latere" werk van Marduk, en live al helemaal niet meer van Zeehond Legion, maar ben nu juist Marduk weer gaan waarderen met de nieuwe zanger en een sterke en progressievere nieuwe plaat. |
|
Ja ik zal wel een cultuurbarbaar zijn maar ik vind die platen met Mortuus 10x cooler. Gave sfeer en soms ook rustige stukken ipv alleen maar rammen. Erg vet! |
|
Ben benieuwd... |
|
quote: Wat is dat toch met dat Edge of Serenity, enorme zaad band en ze worden het voorprogramma bij een hoop gave dingen. |
|
quote: Och, die band zegt toch een paar dagen van te voren af wegens een of ander iets. |
|
quote: Hehe, gek hè, dat is nou precies wat ik ook dacht. Boeiender |
|
quote: Great Minds think alike! |
|
De kans is erg groot dat ik de 26ste in Zwolle ben. the only pleasure is pain |
|
quote: Denk dat het komt doordat we beiden zo blond zijn. |
|
quote: Boeiender |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |