|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
amen! |
|
|
|
Up! Kaartjes voor Baroeg zijn nog te koop op www.baroeg.nl |
|
Deze mag wel even een schopje omhoog hebben... schiet al mooi op richting die data... |
|
RAAAGGGHH |
|
Gisteren gereserveerd voor het optreden bij de Biebob. AL erg vaak gezien, maar ik vind Marduk live nog altijd zeer de moeite. |
|
Ben ik de enige die echt nog nooit van die andere twee bands heeft gehoord. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Ik ken ze ook niet. |
|
Volgende week! De supports zijn van goeie huize dus je zult je niet vervelen hoor! |
|
Gevalletje vriendjespolitiek dunkt me. |
|
"We are proud to announce that EDGE OF SERENITY has been chosen to support MARDUK on their Benelux dates during their Funeral Nation Tour 2010." Chosen? Noemen ze dat zo tegenwoordig Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Bwahaha, ik snap die support ook totaal niet. Past er totaal niet bij, en zal idd wel niet gekozen zijn door Marduk zelf lijkt me. Eerder zichzelf ingekocht ofzo, maar goed ik gun het ze wel maar het gaat toch niet door! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
De bands zijn gewoon gekozen hoor en het zijn hardwerkende bands die het ook gewoon verdienen, aangezien zoiets je niet zomaar word aangeboden en word gekozen voor zon band te openen tijdens een tour. Dus kortom, enjoy the shows! |
|
quote: Zoiets heet 'inkopen'. Dat is toch net even wat anders dan 'gevraagd worden', volgens mij. |
|
quote: Je zult toch eerst gevraagd moeten worden, om uberhaupt jezelf in te kopen, zoiets gebeurt niet zomaar, en dat inkopen gebeurt bij zo goed als alle grote tours en festivals tegenwoordig, dit is de enige manier om een tour o.a te financieren. Kortom, de band word gevraagd, zoiets komt je niet aanwaaien, want er zijn menige bands die graag in deze positie zouden zitten ook al zouden ze zichzelf moeten inkopen, dat is nou eenmaal het wereldje. Dus een beetje zitten te roepen dat deze bands zich inkopen, is een beetje cliche aangezien dit bijna altijd gebeurt bij supports act, en wat maakt het uit, ze verdienen het nog steeds, en werken er ook hard voor, zoiets komt je gewoon niet aanwaaien, dus er zal zeker wel een goeie reden zijn deze bands als support mee te nemen! |
|
Jammer van die kutbands als support, heb geen zin alleen voor Marduk te gaan. Je moeder. |
|
Aanwezig, gratis toegang. |
|
quote: Dat zeg je over de band waar je zelf in speelt? Niet weer afzeggen, hoor. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Je moeder. |
|
quote: Komt goed hoor! dont worry! |
|
quote: Dat klopt, er is ook helemaal niets mis met dat principe. Toch kan ik me in dit geval wel voorstellen dat potentiële bezoekers zich even achter de oren moeten krabben, want muzikaal passen Edge Of Serenity en Sinate gewoon niet al te best bij Marduk. quote: Voor elke tour worden er supportbands gevraagd om zich in te kopen. Als bands vervolgens bereid zijn een bepaald bedrag in te leggen, dan is het geregeld. Als ze dat niet willen / kunnen, dan wordt er verder gezocht. Zo simpel is het. quote: Ja. Het begint met een 'g' en eindigt op 'eld'. |
|
Betekent dit dat je als bezoeker geld krijgt toe krijgt van de voorprogrammabands als je niet pas om half elf aan komt schijten om alleen Marduk mee te pikken? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Zondag aanwezig in den Biebob Faustian Spirit of the Earth |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |